Karşılaştırma Vonixx V Floc-Auto Brite Citrus Pearl-Meguiars Shampoo Plus-Fra Ber Bersolux Sampuan İncelemesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

forzaGilles

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
754
Beğeniler
1,405
Yaş
45
İl
Istanbul
#21
bu ay indirim olduğundan dolayı vonixx ürünlerinin bayağı bir testi yapılmış güzel de olmuş elinize sağlık. fakat şampuanın içeriğini araştırırken kendi sitelerinde herhangi bir bilgi görmedim. mesela valetpro ve meguiars kendi sitelerinde msds ve bazı analiz sonuçlarını veriyor. genel olarak koruma ve wax a zarar vermemesi için içeriklerinde hidroksit bulunmaması önemli. incelemede güzel sonuç vermiş fakat tek yıkamada zarar vermeyip 3 5 yıkama sonra etkisi ortaya çıkabilir.
3 farklı kurmuşlar var., tüm ürünlerini inceleyebileceğiniz detaylı açıklamalarının olduğu resmi sitesi bu Vonixx - Car Care Products

V-Floc - Vonixx

Vonixx V-Floc MSDS https://vonixx.com.br/wp-content/uploads/2020/05/FISPQ-SGQ-21-V-Floc.pdf
 

lampsy

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
11 Şub 2021
Mesajlar
598
Beğeniler
797
Yaş
38
İl
Ankara
#22
3 farklı kurmuşlar var., tüm ürünlerini inceleyebileceğiniz detaylı açıklamalarının olduğu resmi sitesi bu Vonixx - Car Care Products

V-Floc - Vonixx

Vonixx V-Floc MSDS https://vonixx.com.br/wp-content/uploads/2020/05/FISPQ-SGQ-21-V-Floc.pdf
teşekkür ederim bunları daha önceden incelemiştim fakat içerik maddeleri hakkında ayrıntılı bilgi yok güvenlik açıklamaları ve ilk yardım bilgilerinin olduğu bir dosya bu. içeriğinde yüzey aktif madde parfüm vs gibi bilgi verilmiş. net bir malzeme açıklamasına rastlamadım. bir kısmında sadece "alkaliler" yazıyor bu da bazik maddelerin içerisinde bulunduğu anlamına gelir ki ucuz olması açısından çoğunlukla "sodyum hidroksit" yani "kostik" dediğimiz temizleyici gücü yüksek ürünler eklenir. boyanın üzerindeki cila wax sealant vs. gibi koruyuculara zarar veren de esas bu malzemeler yani içerisinde hidroksit, sodyum tuzları gibi açıklamalar yazıyorsa dikkatli olmakta fayda var.
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#25
@Sefa46, bey elinize saglık çok güzel test olmuş.
kişisel fikrim Fra Ber Bersolux bariz perdeleme yapmış. arkasından meg geliyor oda çok yatkın görünüyor .degişkenlik gösterebilecegi ( tek yıkama verisi mevcut sadece) gibi ben içlerinde en iyi Vonixx V Floc derim.

iyi detaylar.
 

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#26
Elinize saglık güzel test incelemesi olmuş
Hocam Tesekkurler :)

:opucukx:

@Sefa46, bey elinize saglık çok güzel test olmuş.
kişisel fikrim Fra Ber Bersolux bariz perdeleme yapmış. arkasından meg geliyor oda çok yatkın görünüyor .degişkenlik gösterebilecegi ( tek yıkama verisi mevcut sadece) gibi ben içlerinde en iyi Vonixx V Floc derim.

iyi detaylar.
Ege hocam En iyi Vonixx in cikacagi kesin zaten Fra ber ve Meguiars ilk seferde az perdelesede ikincide tamamen kontrolu ele alir AB ise V Floc a gore agresif 2/3 yikamada korumaya dokunabilir temizlik konusunda cok iyi ve keskin.
 

slash

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
14 Ağu 2020
Mesajlar
44
Beğeniler
47
Yaş
41
İl
Mersin
#27
paylaşımınız için teşekkürler , çok faydalı oldu . elinize sağlık sefa hocam . :alkıssx:
 

Saban46

Usta Detaycı
Üye
Katılım
7 Şub 2021
Mesajlar
295
Beğeniler
1,047
İl
Kahramanmaraş
#29
Arkadaslar Merhaba Bugun kü inceleme konusu herkezin cok merak ettigi Sampuanlari test edeyim dedim.

Vonixx V Floc

3 Litre 178 Tl
1/400 Karisim Orani vardir.
Kokusu Aromatik degil.
Yogun Kivamli

Auto Brite Citrus Pearly

500 Ml 60 Tl
1/400 Karisim Orani Vardir.
Kokusu güzel Limona yakin
Yogun Kivamli

Meguiars Shampoo Plus

3.78 Litre 225₺
1/400 Karisim Orani Vardir.
Kokusu Okyanus Serinligi
Yogun Kivamli
Profesyonel Seri Ürün.

Fra Ber Bersolux

1 Litre 50 ₺
1/400 Karisim Orani Vardir.(Tahmini Ölçüm)
Narenciye ye benzer bir kokusu var.
Yogun Kivamli


Sampuanlar Arasinda Kokusu En güzel ve kalici olan Meguiars Shampoo Plus.
Meguiars ve Bersolux cilali olarak gecmekte Korumaya hicbir zarar vermemektedir.


Aracin yüzey sadece tozlu ve Koruma Olarak Vonix Blend Ceramic Wax vardir.

Uygulama öncesinde Su Testi.


Motor Kaputunu 4 e bölerek Test e basliyoruz.





Not:4 Ayri Kova ve 2 Eldiven ile Test edildi Eldivenler yikanarak kullanildi.

Uygulama Sonrasi Durulama Testi




Test Sona erdi Arkadaşlar 2.nci Video da sesli degerlendirme yaptim.

Cilali Sampuanlar güçlü Wax lara ilk seferde perdeleme yapmiyor ama 3/4 yikama dan sonra rahat birsekilde yapiyor iki ürün icin yorum yaptim sadece

4 Ürün de Fiyat olarak birbirine cok yakin AB hariç Kampanya bitmeden Vonixx i almak iyi olur ihtiyaciniz var ise @CeLL-MaN Meguiars i bulma sansiniz malesef cok zor Diger AB ve Fra ber i da rahatlikla bulabilirsiniz.

Bir Sonraki Testte görüsmek üzere Hoscakalin :)
Eline koluna sağlık abi :)
 

slash

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
14 Ağu 2020
Mesajlar
44
Beğeniler
47
Yaş
41
İl
Mersin
#30
vallahi de hazine :alkıssx:

gaza gelip bi v-floc sipariş ettim. nedense vonixx' e bi sempatim var .

baktım kargo ücretli yanında da blend black sprey wax ekliyim dedim bari :) hep kaşıntı bunlar :)

foamula 1 den sonra nasıl gelicek v-floc
 

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#31
vallahi de hazine :alkıssx:

gaza gelip bi v-floc sipariş ettim. nedense vonixx' e bi sempatim var .

baktım kargo ücretli yanında da blend black sprey wax ekliyim dedim bari :) hep kaşıntı bunlar :)

foamula 1 den sonra nasıl gelicek v-floc
Hocam iyi yapmissiniz Sprey Wax ta cok iyidir.

Yalniz Foamula ön yikama sampuani bu kova sampuani belki onun kadar köpürmez ama kalitesi gayet güzel.
 

slash

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
14 Ağu 2020
Mesajlar
44
Beğeniler
47
Yaş
41
İl
Mersin
#32
evet @Sefa46 üstad sayenizde aldım bakalım inş . aslında zymöl carbon uyguladım daha yeni ama yıkama sonrası illa bir şeyle bi kaç fıs yapıcam yoksa parlamıyor gibi psikolojik olarak : )

f1 biraz hafif, kışa da bişey kalmadı . manuel pompayla artık kolum çok ağırmaya başladığından çift kova ve 2-3 kuzu ufs eldivene geçmiştim ne zamandır min çizik için. bi kurulama bez ihtiyacı kaldı bakalım şu klin markalardan .
 

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#33
evet @Sefa46 üstad sayenizde aldım bakalım inş . aslında zymöl carbon uyguladım daha yeni ama yıkama sonrası illa bir şeyle bi kaç fıs yapıcam yoksa parlamıyor gibi psikolojik olarak : )

f1 biraz hafif, kışa da bişey kalmadı . manuel pompayla artık kolum çok ağırmaya başladığından çift kova ve 2-3 kuzu ufs eldivene geçmiştim ne zamandır min çizik için. bi kurulama bez ihtiyacı kaldı bakalım şu klin markalardan .
Klin iyi olur hocam eger alacaksaniz Duo Large L yani 70x90 alin bir daha havluya ihtiyaciniz kalmayacak.

Manuel Pompa ile ön yikama yapmak gercekten acaip zor iş hem zaman aliyor hem yoruyor hemde müsait bir yikama istasyonu bulmak gerekiyor valla hocam ben arac yikama yaparken Tek Kova ve Coklu eldiven sistemi ile yikiyorum yanimda 4/5 tane eldiven goturuyorum hallediyorum :)
 

Deniz_86

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
7 Tem 2022
Mesajlar
139
Beğeniler
362
Yaş
40
İl
Ankara
#34
Klin iyi olur hocam eger alacaksaniz Duo Large L yani 70x90 alin bir daha havluya ihtiyaciniz kalmayacak.

Manuel Pompa ile ön yikama yapmak gercekten acaip zor iş hem zaman aliyor hem yoruyor hemde müsait bir yikama istasyonu bulmak gerekiyor valla hocam ben arac yikama yaparken Tek Kova ve Coklu eldiven sistemi ile yikiyorum yanimda 4/5 tane eldiven goturuyorum hallediyorum :)
Sefa hocam bende Kwazar 2 lt var ön yıkamada onu kullanıyorum ama bana çok yorucu gelmedi. Zamanla zoruma gider mi bilmiyorum :)
 

umrdmr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
980
Beğeniler
1,349
Yaş
35
İl
Ankara
#35
Şampuan konularını çok seviyorum ben de yazayım. Vonixx V-floc kokusu ve kir çözücülüğü ile çok iyi. Kayganlık yok gibi bir şey yani az. Sarfiyatı az yoğun bir şampuan. Kokusu üzümlü ben seviyorum. Durulaması kolay.

Bence pompada kullanmak için de güzel ürün. Kir çözücülüğü iyi. Şu ara fiyatları nası bilmiyorum ama iyi şampuandır genel olarak.
 

slash

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
14 Ağu 2020
Mesajlar
44
Beğeniler
47
Yaş
41
İl
Mersin
#36
@Deniz_86 hocam bendeki ipolsanın 5 lt olanlardan , basınç oluşsun diye en az 35-40 çarpı 3 parti desen 120 kez sağlam pompa gerekiyor . sizdeki çok yorucu olmasa gerek .

@umrdmr meraktan bi kez de olsa pompayla denemeyi istiyorum bu şampuanı bakalım .

@Sefa46 tavsiye için teşekkürler hocam .
 

mertsimsek

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
4 Kas 2022
Mesajlar
2
Beğeniler
1
Yaş
33
İl
istanbul
#37
selamlar. uzun süredir k2 bela kullanıyorum. Alternatif olarak dvx alpha foam kullanıyordum arkadaşlar yıkama yaparken salça oldugunda onu kullanıyorum . ama memnun değilim dvx ik foam pro v2 mi tıkadı. Bela dan sıkıldıgım için v-Floc denemek istiyorum. 2 sinide deneyimlemiş birisi varsa bilgi geçerse harika olur
 

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#38
selamlar. uzun süredir k2 bela kullanıyorum. Alternatif olarak dvx alpha foam kullanıyordum arkadaşlar yıkama yaparken salça oldugunda onu kullanıyorum . ama memnun değilim dvx ik foam pro v2 mi tıkadı. Bela dan sıkıldıgım için v-Floc denemek istiyorum. 2 sinide deneyimlemiş birisi varsa bilgi geçerse harika olur
Vonixx guzeldir.V Floc u İK Foamda kullanacaksaniz Bela gibi köpük kivami.olmaz..

ik foam i her kullanimdan sonra atim basligini yikamaniz gerekiyor ilerleyen zamanda kesik atma,dik atma veya tikanma sorunlari oluyor bu zaten hepsinde var.

ADBL nin Şampuanlarini deneyebilirsiniz güzeldir.
 

ilker8698

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
9 Oca 2020
Mesajlar
125
Beğeniler
281
Yaş
40
#39
Valla adbl çok güzelde bilmiyorum yani Sefa hocam. Satıcının söylediği hiçbirşey zamanında olmuyor. Sözde Aralık ayının son haftası kendi sitesini açacaktı hala ses seda yok. Sanırım bu distribütörlük işini hobi olarak yapıyor. Konuya yazdım hatta başka arkadaşlarda yazdı kendileri teşrif edip cevap bile vermedi. Uzun süre ürünlerin gelmesini bekledik, hatta özelden çokca hem sana hem firmaya yazdım. Ben şahsım adına bu saatten sonra Adbl ürünlerini tercih edeceğimi sanmıyorum, müşteri satıcının peşinden koşmaz distribütörün bunu öğrenmesi gerekir.
 

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#40
Valla adbl çok güzelde bilmiyorum yani Sefa hocam. Satıcının söylediği hiçbirşey zamanında olmuyor. Sözde Aralık ayının son haftası kendi sitesini açacaktı hala ses seda yok. Sanırım bu distribütörlük işini hobi olarak yapıyor. Konuya yazdım hatta başka arkadaşlarda yazdı kendileri teşrif edip cevap bile vermedi. Uzun süre ürünlerin gelmesini bekledik, hatta özelden çokca hem sana hem firmaya yazdım. Ben şahsım adına bu saatten sonra Adbl ürünlerini tercih edeceğimi sanmıyorum, müşteri satıcının peşinden koşmaz distribütörün bunu öğrenmesi gerekir.
Haklisiniz hocam katiliyorum size,işler malesef agir işliyor dogru.

Bende sizler için ugrasiyorum foruma biseyler kazandirmaya çalisiyorum maglum fiyatlardan dolayi sessizlik hakim,bende anca bu kadarini yapabiliyorum sizler gibi beklemek tek handikap Ankarada olup elden teslim alabiliyorum


www.adbl.com.tr yi kurmuş bugun testlere başlamis.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...