Karşılaştırma Vonixx V Floc-Auto Brite Citrus Pearl-Meguiars Shampoo Plus-Fra Ber Bersolux Sampuan İncelemesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ilker8698

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
9 Oca 2020
Mesajlar
125
Beğeniler
281
Yaş
40
#41
Biz senden razıyız hocam emeğini hepimiz çok iyi biliyoruz, sitemimiz firmaya lütfen sen üzerine alınma :) Bu arada konumuza dönersek senden aldığım Meguiars Shampoo Plus'ı çok beğendim ürünün tek adımda müthiş bir finişi var muhtemelen bundan sonra kullanacağım tek cilalı şampuan olacak, beklentimin üzerinde çıktı @Sefa46
 

Cüneyd

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
17 Mar 2025
Mesajlar
92
Beğeniler
101
İl
İstanbul
#42
Elline emeğine sağlık diyorum yine harika bir test olmuş. Müsadenizle v-floc ile ilgili ekleme yapmak isterim.
Köpüğü çok iyi, yüzeyde erken kuruyor ama durulama sonrası iz kalmıyor. Yalnız korumayı ellediğini net olarak bugün gördüm. Temizliği güzel bir şampuan kışlık olarak kullanmak mantıklı. Yazın tercih etmezdim. Kayganlık olarak purple velvet ve adams karşısında biraz geride kaldı ama yeterli seviyede.
Eski bir mesajı alıntılamış oldum değişen fikirleriniz varsa merak ediyorum. Testte korumayı ellemediği söylenmiş tabi bu ilk yıkama için söylenmiş. Aracıma wax uygulaması yapacağım ön yıkama için k2 bela kova yıkaması içinde vonixx v floc düşünüyorum. Korumayı ellememesi ve perdeleme yapmaması için sizin öneriniz nedir f/p göz önünde bulundurularak.
 

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#43
Eski bir mesajı alıntılamış oldum değişen fikirleriniz varsa merak ediyorum. Testte korumayı ellemediği söylenmiş tabi bu ilk yıkama için söylenmiş. Aracıma wax uygulaması yapacağım ön yıkama için k2 bela kova yıkaması içinde vonixx v floc düşünüyorum. Korumayı ellememesi ve perdeleme yapmaması için sizin öneriniz nedir f/p göz önünde bulundurularak.
Koruma zayiflamiş ise herhangi bir Ph nötr şampuan temasli yikamada zaten korumaya dokunur.
Kullanacaginiz Boya Koruyucu Wax önemli.
F/P açisindan yamaclardetailing.com'da | Araç Bakım Ve Temizlik Ürünleri daha uygunu yok suanlik litre bazinda.
 

Cüneyd

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
17 Mar 2025
Mesajlar
92
Beğeniler
101
İl
İstanbul
#44
Anladım teşekkür ederim bilgi ve öneriniz için. Litresinde 60 tl kadar bir fark var bu farkı vonixx v floc daha iyidir derseniz almayı düşünüyorum. Hemde 5 litre yerine şuanlık 1 litre almak daha çok işime gelir. K2 Bela da kova yıkamasında kullanılıyormuş sanırım ama hem çeşitlilik seviyorum hemde vonixx daha konsantre gibime geldi hemde perdeleme yapmıyor. Perdeleme konusunda Bela da sorun olmaz değil mi ?
Koruma zayiflamiş ise herhangi bir Ph nötr şampuan temasli yikamada zaten korumaya dokunur.
Kullanacaginiz Boya Koruyucu Wax önemli.
F/P açisindan yamaclardetailing.com'da | Araç Bakım Ve Temizlik Ürünleri daha uygunu yok suanlik litre bazinda.
 
Son düzenleme:

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#45
Anladım teşekkür ederim bilgi ve öneriniz için. Litresinde 60 tl kadar bir fark var bu farkı vonixx v floc daha iyidir derseniz almayı düşünüyorum. Hemde 5 litre yerine şuanlık 1 litre almak daha çok işime gelir. K2 Bela da kova yıkamasında kullanılıyormuş sanırım ama hem çeşitlilik seviyorum hemde vonixx daha konsantre gibime geldi hemde perdeleme yapmıyor. Perdeleme konusunda Bela da sorun olmaz değil mi ?
Sorun olmaz hocam.Her iki urunde iyidir.
 

kaptik_virusu

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
17 Oca 2018
Mesajlar
209
Beğeniler
315
Yaş
41
İl
Ankara
#47
Ben de forumda çok övüldüğü için ve farklı ürünler kullanmayı sevdiğim için vonixx almıştım, fakat çok da beğenemedim. Bana göre kaydırıcılığı düşük ve kokusu çok da hoş değil. Temizleme gücü ise bana göre bir kriter değil çünkü ön yıkamada kirin %95’i gitmiş oluyor.
 

Sefa46

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#48
Ben de forumda çok övüldüğü için ve farklı ürünler kullanmayı sevdiğim için vonixx almıştım, fakat çok da beğenemedim. Bana göre kaydırıcılığı düşük ve kokusu çok da hoş değil. Temizleme gücü ise bana göre bir kriter değil çünkü ön yıkamada kirin %95’i gitmiş oluyor.
Distribütör markalar adam akilli şampuan getirmedi Getirende çok.pahaliya getirdi tutunca,ürün biz yokluktan biraz Vonixx e gectik gibi duruyor.
 

Sytex

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
8 Eyl 2024
Mesajlar
189
Beğeniler
121
Yaş
46
İl
Manisa
#49
Ben de forumda çok övüldüğü için ve farklı ürünler kullanmayı sevdiğim için vonixx almıştım, fakat çok da beğenemedim. Bana göre kaydırıcılığı düşük ve kokusu çok da hoş değil. Temizleme gücü ise bana göre bir kriter değil çünkü ön yıkamada kirin %95’i gitmiş oluyor.
Peki hocam senin sevdiğin şampuan hangisi? Kayganlik hissi olarak?
 

kaptik_virusu

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
17 Oca 2018
Mesajlar
209
Beğeniler
315
Yaş
41
İl
Ankara
#51
Peki hocam senin sevdiğin şampuan hangisi? Kayganlik hissi olarak?
En beğendiğim şampuan açık ara carpro reset. Bir şişe bitirdim ikinciye geçtim. F/p olarak Adbl Yeti favorim olabilir, yeni aldım henüz bir kez kullandım.
Kaydırıcılığı cila ile değil başka şekilde sağlıyorlar, suyla durulanınca gidiyor zaten.
 

Sytex

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
8 Eyl 2024
Mesajlar
189
Beğeniler
121
Yaş
46
İl
Manisa
#52
En beğendiğim şampuan açık ara carpro reset. Bir şişe bitirdim ikinciye geçtim. F/p olarak Adbl Yeti favorim olabilir, yeni aldım henüz bir kez kullandım.
Kaydırıcılığı cila ile değil başka şekilde sağlıyorlar, suyla durulanınca gidiyor zaten.
Carpro reset ph nötr degil sanırım ve seramikli araçlar için özel geliştirilmiş. Korumasiz ya da waxlı araçlara da uygunmudur?
 

emirhaneness

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,340
Beğeniler
6,702
İl
Gebze
#53
Ben de forumda çok övüldüğü için ve farklı ürünler kullanmayı sevdiğim için vonixx almıştım, fakat çok da beğenemedim. Bana göre kaydırıcılığı düşük ve kokusu çok da hoş değil. Temizleme gücü ise bana göre bir kriter değil çünkü ön yıkamada kirin %95’i gitmiş oluyor.
Yaklaşık 2-2.5 litredir vflocdan devam ediyorum kayganlıgı cidden cok güzeldir birçok şampuan kullandım köpürmesi kayganlıgı olarak bence fiyatına göre cok güzel. Temizliği güzel korumaya dokunmuyor. 3 Litresi 1000 liraya geliyor Litresi 300 tl bence cok iyi
 

kaptik_virusu

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
17 Oca 2018
Mesajlar
209
Beğeniler
315
Yaş
41
İl
Ankara
#54
Carpro reset ph nötr degil sanırım ve seramikli araçlar için özel geliştirilmiş. Korumasiz ya da waxlı araçlara da uygunmudur?
Kendi sitesinde ph-nötr olduğunu yazıyor fakat alkaline gibi etkili diyor. Ben koca kovaya sadece bir kapak atıyorum. Yine de çok iyi köpürüyor. Bir de ben 2-3 paneli yıkadıktan sonra hızlıca su tutuyorum. Şampuanı araç üzerinde bekletmiyorum. Bu şekilde güvenle kullanabilirsiniz,
 

Sytex

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
8 Eyl 2024
Mesajlar
189
Beğeniler
121
Yaş
46
İl
Manisa
#55
Kendi sitesinde ph-nötr olduğunu yazıyor fakat alkaline gibi etkili diyor. Ben koca kovaya sadece bir kapak atıyorum. Yine de çok iyi köpürüyor. Bir de ben 2-3 paneli yıkadıktan sonra hızlıca su tutuyorum. Şampuanı araç üzerinde bekletmiyorum. Bu şekilde güvenle kullanabilirsiniz,
Vonixxe gore hızlı mi kuruyor hocam? Benzinlikte yikadigim için oyle sık su tutma şansım yok. Sitede genelde vonix ve velvet daha çok onerildigi icin vonixi tercih etmistim. Sonra da velvet alayim diyordum ama reseti de deneyebilirim
 

kaptik_virusu

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
17 Oca 2018
Mesajlar
209
Beğeniler
315
Yaş
41
İl
Ankara
#56
Vonixxe gore hızlı mi kuruyor hocam? Benzinlikte yikadigim için oyle sık su tutma şansım yok. Sitede genelde vonix ve velvet daha çok onerildigi icin vonixi tercih etmistim. Sonra da velvet alayim diyordum ama reseti de deneyebilirim
Hiçbirini kurutacak kadar beklemediğim için bilemiyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...