2010 Megane kullanıcısıyım.
10 yıldır aynı aracı kullanıyorum.
Her yıl düzenli olarak motoru yıkıyorum.Sorun yaşamadım. Yaşamayacagim anlamına gelmiyor.
Sigorta kutusu ve beyni kapatıyorum.
Püf nokta motor soğuk olacak.
İlacı sıkıp beklemeden fırçalı yorum.
Suyu motora fazla yaklaştırma dan su tutup akitiyorum.
Sonrasında hemen motoru çalıştırıp kaputu kapatıyorum.
Motor titreşim ve ısı ile nemden kurtuluyor.
Sonrası koruyucu sıkıp kendi haline bırakıyorum.
