Arkadaşlar herkese merhaba bugün İstanbul dan konuğum olan arkadan hasar sonucu beni değerli @Can hocamın tavsiyesi ile ziyaret eden Caddy'nin kaporta - boya, yalıtım, ppf ve detailing işlemleri ile meşgul edeceğim sizleri. Araç 2014 model olmasına rağmen hala 30k km de ve muhteşem temizlikteydi. Bu nadide arkadaşı en iyi şekilde onarıp en iyi kondisyona getirmek için yaklaşık 25 gün uğraştık tüm uğraşlarımıza sonuna kadar değdi ve türünün bu modelde tek örneği olurken koruma ve yapılan özel işlemler ile de tek olmuş olabilir.
Olayı tamamiyle anlatamam Serdar abi bahsedebilir isterse Kayın babası ışıkta dururken o kadar araç içerisinden kendi damadına arkadaş traktör ile vuruyor. Ben yine iddia ediyorum araç caddy değil farklı bir ticari araç olsaydı pek fazla hasar alabilirdi araç kemik gibi maşallah.
Can Tan hocam Çınar'a bir göster demesi ile telefonum çaldı randevu verildi ve günün de yapılacaklar ile aracı teslim aldık. Devamında yapılan işlemleri konu altında açıklamalı olarak paylaşacağım.
Aracın ilk geldiği günkü durumu. Arkadan aldığı hasar bagaj kapağının çift saclı kısmını hayli fazla bozmuş havuz içeride sol panel içerideydi.
Bagaj kapağı üretim parça yerine araçtan çıkan parçayı tercih ettik. Bir dip not olsun parça orj diye satılsa da kapak pandizot arkasında 7 tane punta var birinde vw logosu var bilgisiniz olsun eğer onu görmeyip orj diye satın alacaksanız malesef parça orj değildir
vw logosu görünecek bir yerde değil hayli dikkat istiyor fotosu vardı bulursam güncelerim.
Yırtılan tamponu değiştirmek yerine tamir ettirmeyi tercih ettik gayet iyi oldu.
Araca pompa vuruldu yerine getirildi parçalar takılıp ayar yapıldı. Marjbielde problem gördük kaza ile alakası yoktu onuda es geçmek istemedik.
Gelelim boya kısmına
Araç boyadan çıktı toplanmak ve ayar yapıldı. Camlar takıldı kırılan parçalar Almanya dan sipariş verilerek değiştirildi.
Plakalık perçinleri yerine takıldı umarım tekrar akıllı vida atılmaz
Ppf yapılacağı için ön tamponun durumu buna müsait olmadığı için boyamak zorunda kaldık.
Marjbiel de fabrikaya özgü alt pütürü ve çizgisi yapılarak boyandı.
Burada dikkat çekmek isterim. 151 Mikron gelen kısım orj olan arka çamurluk 144 Mikron ise bizim boyadığımız bagaj kapağı
Şablon alarak yazıları yerlerine yapıştırdık.
Kaporta boya bitti.
Olayı tamamiyle anlatamam Serdar abi bahsedebilir isterse Kayın babası ışıkta dururken o kadar araç içerisinden kendi damadına arkadaş traktör ile vuruyor. Ben yine iddia ediyorum araç caddy değil farklı bir ticari araç olsaydı pek fazla hasar alabilirdi araç kemik gibi maşallah.
Can Tan hocam Çınar'a bir göster demesi ile telefonum çaldı randevu verildi ve günün de yapılacaklar ile aracı teslim aldık. Devamında yapılan işlemleri konu altında açıklamalı olarak paylaşacağım.
Aracın ilk geldiği günkü durumu. Arkadan aldığı hasar bagaj kapağının çift saclı kısmını hayli fazla bozmuş havuz içeride sol panel içerideydi.









Bagaj kapağı üretim parça yerine araçtan çıkan parçayı tercih ettik. Bir dip not olsun parça orj diye satılsa da kapak pandizot arkasında 7 tane punta var birinde vw logosu var bilgisiniz olsun eğer onu görmeyip orj diye satın alacaksanız malesef parça orj değildir

Yırtılan tamponu değiştirmek yerine tamir ettirmeyi tercih ettik gayet iyi oldu.



Araca pompa vuruldu yerine getirildi parçalar takılıp ayar yapıldı. Marjbielde problem gördük kaza ile alakası yoktu onuda es geçmek istemedik.






Gelelim boya kısmına





Araç boyadan çıktı toplanmak ve ayar yapıldı. Camlar takıldı kırılan parçalar Almanya dan sipariş verilerek değiştirildi.






Plakalık perçinleri yerine takıldı umarım tekrar akıllı vida atılmaz

Ppf yapılacağı için ön tamponun durumu buna müsait olmadığı için boyamak zorunda kaldık.


Marjbiel de fabrikaya özgü alt pütürü ve çizgisi yapılarak boyandı.

Burada dikkat çekmek isterim. 151 Mikron gelen kısım orj olan arka çamurluk 144 Mikron ise bizim boyadığımız bagaj kapağı







Şablon alarak yazıları yerlerine yapıştırdık.




Kaporta boya bitti.