Dün @Muratcan ile araba yıkama günümüzdü, o paylaştı. Arayı açmadan bende paylaşayım hemen. En son iki hafta önce yıkandı, üzerinde sadece toz birikti. onun dışında temiz duruyordu.
Öncelikle kirli hallerimizden başlayalım.
15 gün önce kullandığım Pearl hala iyi denecek seviyede. ben ürünü çok sevdim. 1/1 ssulandırıp kullanmıştım, lastik ve davlumbazda. Durumu şu şekilde;
Jantlarda yine 15 gün önce uyguladığım WP Show wax var.
Araç oldukça tozlu dediğim gibi. WP Show wax oldukça yağlı bir yapıya sahip, toz tutuyor haliyle.
Lakin parlaklığı ben çok sevdim. Tam aracıyla vakti olup sürekli wax uygulamak için vakti olanlar için.
Öncelikle jant, lastik ve davlumbazlara saf Ceviz uygulayarak başladım.Bu kısım videoda, resim çekmemişiz.
Sonrasında KC Gentle Snow Foam (GSF) kullandım. Hafif bir ürün, korumaya zararı yok, Tamda böyle sadece tozlu arabalara uygulamak için birebir bir ürün. Hafif acıbadem kokulu. Güzel de köpürüyor. Yüzeyde orta seviyede kalıcı.
Benim araçta WP Show wax ı hiç bir hazırlık yapmadan korumanın üstüne uygulamıştım. Ön yıkama sonrası videodan durulamayı izlerseniz harika boncuklarını görebilirsiniz. Murat'ın arabasının aksine benim arabada hala canavar gibi
Ürünler benim arabayı seviyor bırakmıyor sanırım
Jant, lastik, davlumbaz detayı yapmadım bu sefer, çünkü ön yıkama sonrası tertemiz oldular, wax da jantlarda hala canavar gibi devam ettiği için ellemeye kıyamadım
Kova yıkamamı Zymöl Car Wash ile yaptım.
Kova yıkaması sonrası boncuklar
Kurulama aşaması. Kapı içleri ve jantları Spark ile kuruladım.
Ve kapı içlerini kurularken Sonax BSD kullandım.
Lastik, davlumbaz ve dış plastiklere yine Car pro Pearl kullandım. 1/1 sulandırma oranı ile. Dış plastik finişide çok hoşuma gitti.
Jantlara Zymöl ile destek verdim. Parlaklığına bayılıyorum. Aslında CC Wheel ceramic düşünüyordum ama bu sıcakte yapılacak iş değil.
Camlara KC Speed Glass Cleaner uyguladım.
Ve finaller;

Öncelikle kirli hallerimizden başlayalım.
15 gün önce kullandığım Pearl hala iyi denecek seviyede. ben ürünü çok sevdim. 1/1 ssulandırıp kullanmıştım, lastik ve davlumbazda. Durumu şu şekilde;
Jantlarda yine 15 gün önce uyguladığım WP Show wax var.
Araç oldukça tozlu dediğim gibi. WP Show wax oldukça yağlı bir yapıya sahip, toz tutuyor haliyle.
Lakin parlaklığı ben çok sevdim. Tam aracıyla vakti olup sürekli wax uygulamak için vakti olanlar için.
Öncelikle jant, lastik ve davlumbazlara saf Ceviz uygulayarak başladım.Bu kısım videoda, resim çekmemişiz.
Sonrasında KC Gentle Snow Foam (GSF) kullandım. Hafif bir ürün, korumaya zararı yok, Tamda böyle sadece tozlu arabalara uygulamak için birebir bir ürün. Hafif acıbadem kokulu. Güzel de köpürüyor. Yüzeyde orta seviyede kalıcı.
Benim araçta WP Show wax ı hiç bir hazırlık yapmadan korumanın üstüne uygulamıştım. Ön yıkama sonrası videodan durulamayı izlerseniz harika boncuklarını görebilirsiniz. Murat'ın arabasının aksine benim arabada hala canavar gibi
Jant, lastik, davlumbaz detayı yapmadım bu sefer, çünkü ön yıkama sonrası tertemiz oldular, wax da jantlarda hala canavar gibi devam ettiği için ellemeye kıyamadım
Kova yıkamamı Zymöl Car Wash ile yaptım.
Kova yıkaması sonrası boncuklar
Kurulama aşaması. Kapı içleri ve jantları Spark ile kuruladım.
Ve kapı içlerini kurularken Sonax BSD kullandım.
Lastik, davlumbaz ve dış plastiklere yine Car pro Pearl kullandım. 1/1 sulandırma oranı ile. Dış plastik finişide çok hoşuma gitti.
Jantlara Zymöl ile destek verdim. Parlaklığına bayılıyorum. Aslında CC Wheel ceramic düşünüyordum ama bu sıcakte yapılacak iş değil.
Camlara KC Speed Glass Cleaner uyguladım.
Ve finaller;


















