Wash Day 15.07.2020

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#1
Dün @Muratcan ile araba yıkama günümüzdü, o paylaştı. Arayı açmadan bende paylaşayım hemen. En son iki hafta önce yıkandı, üzerinde sadece toz birikti. onun dışında temiz duruyordu.

Öncelikle kirli hallerimizden başlayalım.

15 gün önce kullandığım Pearl hala iyi denecek seviyede. ben ürünü çok sevdim. 1/1 ssulandırıp kullanmıştım, lastik ve davlumbazda. Durumu şu şekilde;

IMG_20200715_181151.jpg
IMG_20200715_181201.jpg
IMG_20200715_181208.jpg
IMG_20200715_181216.jpg
IMG_20200715_181251.jpg

Jantlarda yine 15 gün önce uyguladığım WP Show wax var.

IMG_20200715_181241.jpg

Araç oldukça tozlu dediğim gibi. WP Show wax oldukça yağlı bir yapıya sahip, toz tutuyor haliyle.

IMG_20200715_181306.jpg
IMG_20200715_181318.jpg
IMG_20200715_181340.jpg
IMG_20200715_181332.jpg
Lakin parlaklığı ben çok sevdim. Tam aracıyla vakti olup sürekli wax uygulamak için vakti olanlar için.

IMG_20200715_181225.jpg

Öncelikle jant, lastik ve davlumbazlara saf Ceviz uygulayarak başladım.Bu kısım videoda, resim çekmemişiz.
Sonrasında KC Gentle Snow Foam (GSF) kullandım. Hafif bir ürün, korumaya zararı yok, Tamda böyle sadece tozlu arabalara uygulamak için birebir bir ürün. Hafif acıbadem kokulu. Güzel de köpürüyor. Yüzeyde orta seviyede kalıcı.

IMG_20200715_181534.jpg
IMG_20200715_182350.jpg
IMG_20200715_182353.jpg
IMG_20200715_182346.jpg

Benim araçta WP Show wax ı hiç bir hazırlık yapmadan korumanın üstüne uygulamıştım. Ön yıkama sonrası videodan durulamayı izlerseniz harika boncuklarını görebilirsiniz. Murat'ın arabasının aksine benim arabada hala canavar gibi:) Ürünler benim arabayı seviyor bırakmıyor sanırım:)

IMG_20200715_182654.jpg

Jant, lastik, davlumbaz detayı yapmadım bu sefer, çünkü ön yıkama sonrası tertemiz oldular, wax da jantlarda hala canavar gibi devam ettiği için ellemeye kıyamadım:)

Kova yıkamamı Zymöl Car Wash ile yaptım.

IMG_20200715_183921.jpg

Kova yıkaması sonrası boncuklar

IMG_20200715_185607.jpg
IMG_20200715_185613.jpg

Kurulama aşaması. Kapı içleri ve jantları Spark ile kuruladım.

IMG_20200715_190332.jpg

Ve kapı içlerini kurularken Sonax BSD kullandım.

IMG_20200715_191634.jpg

Lastik, davlumbaz ve dış plastiklere yine Car pro Pearl kullandım. 1/1 sulandırma oranı ile. Dış plastik finişide çok hoşuma gitti.

IMG_20200715_192126.jpg
IMG_20200715_192140.jpg
IMG_20200715_193529.jpg
IMG_20200715_193535.jpg

Jantlara Zymöl ile destek verdim. Parlaklığına bayılıyorum. Aslında CC Wheel ceramic düşünüyordum ama bu sıcakte yapılacak iş değil.

IMG_20200715_193103.jpg
IMG_20200715_193107.jpg
IMG_20200715_193111.jpg

Camlara KC Speed Glass Cleaner uyguladım.

IMG_20200715_193936.jpg


Ve finaller;

IMG_20200715_194043.jpg
 

CemPektaş

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
8 Kas 2017
Mesajlar
143
Beğeniler
687
Yaş
34
İl
Tekirdağ
#7
Ellerine sağlık Onur abi, yine ufaktan ürün tanıtımlı güzel bir yıkama olmuş. Araca ve uygulamaya söyleyecek söz bulamadım, terliklerin güzelmiş. :terlisırıtan:
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#8
Onur abi ellerinize sağlık, 2 araç yanyana gelince güneşe ihtiyaç kalmamış. :sırıtan1:
 

cabay

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#10
Kapına kırmızıı bir gül bıraaktım :) Maşallah o nasıl kırmızı. Opak araba alırsam kırmızı alacağım arkadaş :utandımx::nazar::nazar::nazar: vGerçi bu opak değil ama bi Antalya seyahatine bakar. Onur abi opağı da metalikleştirir
 

medxr13

Usta Detaycı
Üye
Katılım
30 Haz 2020
Mesajlar
208
Beğeniler
1,695
Yaş
41
İl
.
#11
Araçlar da güzel, çok parıltılı görünüyorlar, elleriniz dert görmesin.
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#13
Bravo çok güzel olmuş. Fotolarda süper. Ellerinize sağlık . Araba çok şanslı sizin gibi bi Sahibi var :D:D
Çok teşekkür ederim,
Nasıl can çekiyor nasıl can çekiyor :) Elleriniz dert görmesin maşallah :)

@Muratcan @onurçiko
Teşekkür ederim kardeşim, buyur gel combo yapalım:)
Teşekkür ederim
Emeğine sağlık onur ağabey'im maşallah her iki araca da. Kırmızı alev alev beyaz ise su gibi berrak.
Teşekkür ederim kardeşim, kırmızı yakıyor :)
Ellerine sağlık Onur abi, yine ufaktan ürün tanıtımlı güzel bir yıkama olmuş. Araca ve uygulamaya söyleyecek söz bulamadım, terliklerin güzelmiş. :terlisırıtan:
Teşekkür ederim kardeşim, ürün yorumlarını eklemek lazım. Terlik Murat'ın:)
Onur abi ellerinize sağlık, 2 araç yanyana gelince güneşe ihtiyaç kalmamış. :sırıtan1:
Teşekkür ederim kardeşim, aman Antalya güneşi bize yetiyor:)
:partix:
Abi festival gibisiniz katılmak istiyorum:sussx:
Buyur gel katıl kardeşim :)
Kapına kırmızıı bir gül bıraaktım :) Maşallah o nasıl kırmızı. Opak araba alırsam kırmızı alacağım arkadaş :utandımx::nazar::nazar::nazar: vGerçi bu opak değil ama bi Antalya seyahatine bakar. Onur abi opağı da metalikleştirir
Kırmızı candır, bende kırmızı düşünüyorum bir dahaki sefere inşallah.
Araçlar da güzel, çok parıltılı görünüyorlar, elleriniz dert görmesin.
Teşekkür ederim
Maşallah abi yine formundasın özlemişiz arabanı:sarki:
Teşekkür ederim kardeşim, Murat ile bizim arabalarla ilgilenmek ayrı güzel.
 

srknatmn

Usta Detaycı
Üye
Katılım
25 Kas 2019
Mesajlar
262
Beğeniler
1,019
Yaş
42
#16
Şu saatte araç yıkayasım geldi paylaşımı görünce koch cam temizlyeci ürününden memnunmusunuz?cam beziniz bu arada waffle bez sanırım?
Elinize sağlık tekrardan
 

caner92

Usta Detaycı
Üye
Katılım
9 May 2020
Mesajlar
529
Beğeniler
1,471
Yaş
34
İl
istanbul
#17
elinize sağlık güzel parlatmışsınız. bu gibi detaylı paylaşımlar bizim gibi yeni öğrenenlere iyi yol gösteriyor :)
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#18
Şu saatte araç yıkayasım geldi paylaşımı görünce koch cam temizlyeci ürününden memnunmusunuz?cam beziniz bu arada waffle bez sanırım?
Elinize sağlık tekrardan
Teşekkür ederim, vp dan memnunum, daha iyisini isterseniz meguiars glass cleaner alabilirsiniz. Cam bezi carbon bezlerden sonra waffle en iyisidir.
elinize sağlık güzel parlatmışsınız. bu gibi detaylı paylaşımlar bizim gibi yeni öğrenenlere iyi yol gösteriyor :)
Teşekkür ederim, yardımcı oluyorsa ne mutlu.
 

ccibb

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
1,917
Beğeniler
3,195
Yaş
44
İl
Kırklareli
#19
Ellerine sağlık hacı
Perl davlumbaz için biraz lüks değil mi diycem de sendeki stoğu düşününce motora titanium bile sürülür :p
Perl ayakkabıda da güzel iş çıkarıyormuş diye duydum :komik:
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#20
Ellerine sağlık hacı
Perl davlumbaz için biraz lüks değil mi diycem de sendeki stoğu düşününce motora titanium bile sürülür :p
Perl ayakkabıda da güzel iş çıkarıyormuş diye duydum :komik:
Hacı ölümlü dünya :) öbür tarafa da götüremeyecez ama ayakkabıya sürecek seviyeye gelecek kadar değilim daha:) o kadar çıldırmadım henüz.
Aslında sana söyle söyleyeyim, bence kullanım miktarı ve sulandırıp kullanıldığı için çok bereketli ürün, net olmamakla beraber yani kesin maliyet hesabı yapmadım ama belki magic dressing ile ile aynı maliyete geliyordur.