Wash Day 17.06.2020

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#22
Terzi kendi söküğünüde dikmeye fırsat bulmuş, yine çok iyi finaller abi eline sağlık ne diyebiliriz ki :kop::nazar:
Teşekkür ederim kardeşim, hiç sorma biraz bu garaj işi falan ihmal etmiştim.
@onurçiko, ellerine sağlık terzi misali arada sırada kendi japonunu hatirliyosun:D
Teşekkür ederim hacı, aslında hiç unutmuyorum ama:)
Eline sağlık Master
zymöl japon boncukları şahane ötesi görünüyor,temaslı yıkama sonrası kaportada oluşan o pülvarize su görüntüsü de korumanın güzelliğini gösteriyor.
Sen o araca zymölden başka bşy kullanma abi :)Stoğundakiler 70 yaşına kadar yeter :)
Teşekkür ederim, evet boncuklar ve parlaklık çok keyif veriyor. Bende aslında zymöl ün tadını hiç birinde bulamıyorum ama merak edip başka ürün denemekte kaçınılmaz oluyor bazen, sonra hemen dönüş yapıyorum zymöl e. Stok götürür baya bi, şimdi birde cream almam lazım, kafayı ona taktım aslında.
Sonuçlar muhteşem ya.
Her yaz bir yada 2 sefer Antalya merkeze 2 haftalığına geliyorum, nasip olmadı yanınıza gelmek.
Teşekkür ederim kardeşim, her zaman beklerim buyur gel.
Üstat ellerine sağlik, çok iyi görünüyor
Teşekkür ederim.
Üstad aklanmış paklanmış Japon ve temiz fresh görüntü tekrar ortaya çıkmış eline sağlık..Japon un ömrü ortalama 1-1.5 ay çıkarır sanırım. Creame de bu kadar çıkarsa yeterli olur:mutlu:
Teşekkür ederim, şu an bir ayı gördü, hala iyi durumda. Cream da aynı süreyi rahatlıkla görür kanaatindeyim. Bir cream alamadım ya la.
Master shine yıkama diye buna derim:nazar:
Teşekkür ederim doktorum.
Eline sağlık abi, detaycı işi yıkama nasıl olmalı net bir şekilde görmüş olduk :)
Teşekkür ederim kardeşim. Konularım yeni gelen arkadaşlara da nasıl yıkama yapılıra cevap olabiliyorsa ne mutlu.
Eline saglik abi senin uygulamalari once youtubda izleyip sonrada burdan okuyorum her yaptigin araba fabrikadan cikmis gibi oluyo masallah :)
Teşekkür ederim kardeşim.
Onur abi ellerine sağlık, senin uygulamalar gittikçe kaliteleşiyor mu ne :D
Teşekkür ederim kardeşim, öğreniyoruz hep beraber
 

Shirb13

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
5 Ara 2019
Mesajlar
979
Beğeniler
4,171
İl
Tekirdağ
#23
Abi öncelikle eline koluna sağlık diğer arkadaşların dikkatini çektiği gibi benimde dikkatimi arka planda ki ürünler çekti. Dükkana geçince ürünleri de kafana göre toparlayıp dizmişsin. Onları izlemek bile keyif veriyor insana :)

Hayrını gör abi şuraya bir nazarlık bırakalım da maazallah :nazar:

@onurçiko abi eline sağlık, yeni mekan paylaşımları dolu dizgin geliyor maşallah :) arkaplandaki rafta bulunan ürünlere kayıyor göz istemsizce :D
Mustafa ses etmeyeydin ya la, serilmeyen stokları inceden görme fırsatını yakalamıştık. Perde gelir yakında :D

Eline sağlık Master
zymöl japon boncukları şahane ötesi görünüyor,temaslı yıkama sonrası kaportada oluşan o pülvarize su görüntüsü de korumanın güzelliğini gösteriyor.
Sen o araca zymölden başka bşy kullanma abi :)Stoğundakiler 70 yaşına kadar yeter :)
Hocam ne 70i görünen o ki seni beni devirir o stok :komik:
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#24
Abi öncelikle eline koluna sağlık diğer arkadaşların dikkatini çektiği gibi benimde dikkatimi arka planda ki ürünler çekti. Dükkana geçince ürünleri de kafana göre toparlayıp dizmişsin. Onları izlemek bile keyif veriyor insana :)

Hayrını gör abi şuraya bir nazarlık bırakalım da maazallah :nazar:



Mustafa ses etmeyeydin ya la, serilmeyen stokları inceden görme fırsatını yakalamıştık. Perde gelir yakında :D



Hocam ne 70i görünen o ki seni beni devirir o stok :komik:
Allah müstahakını versin, güldürdün gece vakti, Allah'ta seni güldürsün.