Abi öncelikle eline koluna sağlık diğer arkadaşların dikkatini çektiği gibi benimde dikkatimi arka planda ki ürünler çekti. Dükkana geçince ürünleri de kafana göre toparlayıp dizmişsin. Onları izlemek bile keyif veriyor insana
Hayrını gör abi şuraya bir nazarlık bırakalım da maazallah
Mustafa ses etmeyeydin ya la, serilmeyen stokları inceden görme fırsatını yakalamıştık. Perde gelir yakında
Hocam ne 70i görünen o ki seni beni devirir o stok