3 YILDIR BUNU KULLANIYORUM BU DETAY İSLERİNE GİRMEDEN ALMIŞTIM İYİ MİDİR ÖMRÜNÜ TAMAMLAMIŞ MIDIR BASKA NE TAVSİYE EDERSİNİZ Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi