İşime gidip gelirken otobandan geçmek zorundayım ve kamyonlardan ufak tefek taşlar sıçrıyor ve çok ufakta olsa bir zedelenme gördüm... Tırnağım hafiften takılıyor, ne yapmamı önerirsiniz? Araç 4 aylık, sıfır alındı.. Servisten rötüş boyası alıp kürdanla uygulayım diyorum.. Koruma amaçlı folyo mu, seramik mi ya da detail ürünleri mi önerirsiniz?
Moderatör tarafında düzenlendi:





inş altına geçmemiştir pislik.