Ben aldıgımda arac 1.5 senelikti temizdi. Sahibi saramik + filmi alırken yaptırmıs. Bir kaç ay sonra kötülelmeye başladı. Bir kuş pisliği olayı oldu. temizlemede cıkmadı. Aseton sürdüm daha kötü matlaştı
inş altına geçmemiştir pislik.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
inş altına geçmemiştir pislik.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Kaplamaya işlemiş gibi. Bence söktürün yeniden kaplatın




