Herkese selamlar. 0 km bir Opel Corsa sahibi oldum. Aracı bayide yıkatmadım kir toz içinde şu an. Araç tamamiyle orijinal. Seramik kaplama, boya koruma vesaire yok. İlk yıkama için gerekli olan malzemelerin çoğunu aldım. Yağmurlar bittikten sonra bi petrole yıkamaya gideceğim. Planım ise şöyle:
1.) Normal bi hortum ile su tutacağım. (Kirleri yumuşatma maksatlı.)
2.) Valet Pro Ph Neutral Snow Foam ile ön yıkama yapacağım. Köpük yapacak makinam ise Marolex Axel 3000 olacak. (Litre başına 40 ml kadar koyacağım.) 3-5 dakika bekledikten sonra,
3.) Tazyikli su ile temizleme.
4.) Çift kova su ile yıkama aşaması. Sonax konsantre şampuan ile yıkayacağım. 4 adet Valet Pro Advanced Microfibre Wash Mitt mevcut. Kaput, tavan,bagaj ve kapılar olmak üzere ayırdım. 3-5 dakika kadar bekleyecek şampuanlı daha sonra tazyikli su ile tekrar durulama yapacağım.
5.) Kurulama aşaması. Superclean Mikrofiber Purestar DUBLEX bezi ile seri bi şekilde kurulayacağım. Camlar için ise Polikur Mikrofiber Güderi bez kullanacağım.
Jantlar için ekstra bi şey almadım henüz. Jantlarim gerçekten çok temiz ama ileriki dönem için bi şeyler alacağım elbet. Her türlü tavsiye-öneri ve eleştiriye açığım. Şimdiden teşekkürler!
1.) Normal bi hortum ile su tutacağım. (Kirleri yumuşatma maksatlı.)
2.) Valet Pro Ph Neutral Snow Foam ile ön yıkama yapacağım. Köpük yapacak makinam ise Marolex Axel 3000 olacak. (Litre başına 40 ml kadar koyacağım.) 3-5 dakika bekledikten sonra,
3.) Tazyikli su ile temizleme.
4.) Çift kova su ile yıkama aşaması. Sonax konsantre şampuan ile yıkayacağım. 4 adet Valet Pro Advanced Microfibre Wash Mitt mevcut. Kaput, tavan,bagaj ve kapılar olmak üzere ayırdım. 3-5 dakika kadar bekleyecek şampuanlı daha sonra tazyikli su ile tekrar durulama yapacağım.
5.) Kurulama aşaması. Superclean Mikrofiber Purestar DUBLEX bezi ile seri bi şekilde kurulayacağım. Camlar için ise Polikur Mikrofiber Güderi bez kullanacağım.
Jantlar için ekstra bi şey almadım henüz. Jantlarim gerçekten çok temiz ama ileriki dönem için bi şeyler alacağım elbet. Her türlü tavsiye-öneri ve eleştiriye açığım. Şimdiden teşekkürler!




