Merhaba,Bursa dan selamlar, 46 yaşındayım ,kendimi bildim bileli araba yıkamayı severim,son yıllarda detaling ve daha kaliteli ürünlerle tanıştım. Forumunda bana birşeyler katacağına eminim,Gyeon ürünlerini kullanıyorum genellikle,Carpro ve K2 Pro nun da cam temizleme ürünlerini kullandım. Wax katkılı iyi bir şampuan önerisi bekliyorum.




