Arkadaslar merhaba, ben foruma yeni katildim. Bir cok yeni sey ogrendim forumdan. Emegi gecenlere tesekkur ederim. Bugune kadar aracimi sonaxin bir tarafi sert bir tarafi yumusak gri sungeri ile yikiyordum. Fakat burda ogrendim ki en iyisi yikama eldiveni ve cift kova ile yikamamakmis.
yikama eldiveni konusunda orta segment bir eldiven onerinizi almak isterim? Benm baktigim kadari ile divortex in ve newmix in koyun yunu eldivenleri var, bu ikisi den hangisi veya baska marka onerinizi almak isterim.
tesekkur ederiim
yikama eldiveni konusunda orta segment bir eldiven onerinizi almak isterim? Benm baktigim kadari ile divortex in ve newmix in koyun yunu eldivenleri var, bu ikisi den hangisi veya baska marka onerinizi almak isterim.
tesekkur ederiim




