Yıkama Günü 18.01.2019

ertantekmen

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
16 Oca 2019
Mesajlar
29
Beğeniler
57
Yaş
29
#21
Yıkama işlemi çok iyi olmus elinize sağlık arabasını her seven insanın yapması gerek şeyler bunlar. Özellikle yıkama işlemi zamanın nasil geçtiğini anlamıyorsunuz :)
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#23
Teşekkür ederim İdris
Ellerine sağlık Onur abi. Beyaz parlamış yine ;)
Teşekkür ederim Can, her zamanki hali:D
eline saglik.yine zevklen takib ettim.hic gyon ürünleri kullanmadim , merak ettim artik......
Teşekkür ederim, Gyeon u her detaycı dünya gözüyle bir kez kullanmalı.
Helal olsun arkadaşım
Ellerine sağlık
Yine senden bekleneni sonuna kadar vermişsin :alkis:
Kendi adıma bekleneni veren insanları çok seviyorum ;)
Hadi kal sağlıcakla
Teşekkür ederim güzel insan. Elimden geldiğince yapıyorum işte.
Maşallah Onur Abi, gene yapmışsın yapacağını :) Ellerine sağlık
Teşekkür ederim kardeşim. Daha iyilerini sizden bekliyoruz.
Onur seriye bağladın konulara yetişmekte zorlanıyoruz. ellerine sağlık her zamanki gibi güzel yıkama olmuş.


Sent via my iphone x using Tapatalk from DENİZLİ
Teşekkür ederim sayın ustam. Havayı iyi yakaladıkça yapıyoruz bir şeyler.
Yıkama işlemi çok iyi olmus elinize sağlık arabasını her seven insanın yapması gerek şeyler bunlar. Özellikle yıkama işlemi zamanın nasil geçtiğini anlamıyorsunuz :)
Teşekkür ederim, bu sefer kısa bir yıkama yapayım dedim ama yine olmadı :of:
Yıkamanın, detayın tam anlamıyla hakkını vermişsiniz. Tekerine taş deymesin. @onurçiko
Teşekkür ederim, Amin, cümlemize.
 

Paian

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
25 Kas 2017
Mesajlar
1,541
Beğeniler
3,747
İl
-
#24
Yıkarken gün dönmüş, mevsim değişmiş :). Cure un finali güzel hakikaten. Finalde çok güzel ıslak görünümlü bir yüzey olmuş. Yalnız infinitiye biraz kıyak geçildi göremedik tek başına dayanım gücünü :).
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#25
Yıkarken gün dönmüş, mevsim değişmiş :). Cure un finali güzel hakikaten. Finalde çok güzel ıslak görünümlü bir yüzey olmuş. Yalnız infinitiye biraz kıyak geçildi göremedik tek başına dayanım gücünü :).
Teşekkür ederim, biraz uzun oldu yıkama, daha kısası olmuyor ki zaten yapamıyor. Bende bu huyumu sevmiyorum.
E ben demiştim baştan benden dayanım testi beklemeyin. Kurtlu adamım duramam ben öyle birşey uygulamadan üstüne. Elim ayağım karıncalanıyor sonra. Artık dayanım testini @akhisar dan bekliyoruz. Yada @Dragstar uygularsa o da yapar bu testi.
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#28

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#29
Teşekkür ederim, biraz uzun oldu yıkama, daha kısası olmuyor ki zaten yapamıyor. Bende bu huyumu sevmiyorum.
E ben demiştim baştan benden dayanım testi beklemeyin. Kurtlu adamım duramam ben öyle birşey uygulamadan üstüne. Elim ayağım karıncalanıyor sonra. Artık dayanım testini @akhisar dan bekliyoruz. Yada @Dragstar uygularsa o da yapar bu testi.
İnfinity ve jaywax testini yakında yapmayı düşünüyorum.


Sent via my iphone x using Tapatalk from DENİZLİ