Merhaba 2016 model metal siyah kia cerato bir aracım var. Aracımın sağ arka kapısı boyalı. Ağustos ayında pasta cila yaptırmak üzere bir yerle anlaştım. Daha önce aileden başka birilerinin araçlarına da pasta cila yaptıkları için güvendiğim bir yerdi. Pasta yapılırken sağ ön kapıdan sağ arka kapıya geçmesiyle sağ arka kapıda boyanın yanması bir oldu, o kadar hızlı olmasına çok şaşırdım açıkcası. Kullandıkları pasta farecla G3 ve keçe ile yapıyorlarmış sanırım. Her neyse boya yandıktan sonra işletme direk boyatalım dedi bende parça zaten boyalı olduğu için sıkıntı yapmadım. Kapı boyandıktan bir hafta 10 gün sonra kapı da puslu ve çiziklerle dolu bir görüntü oldu. Boyayan yere tekrar gittim ve yeniden pasta cila yaptılar ve aracı makineye mi soktun yıkatmak için gibi anlamsız sorular sordular bende yok dedim. Pasta sonrası kapı yine harika bir görüntüye kavuştu ama sonra tekrar eski haline geldi. Tekrar pasta cila yaptırdığım yere gittim bu sefer daha hafif bir pasta yaptı ve yine düzeldi ama 1 ay sonra yine aynı. Bende fareclanın waxını aldım kendim yıkadıktan sonra yine aynı olursa uygularım diye uygulayınca düzeldi ama bunun nedeni nedir bilemedim tekrar boyatmak harici bir çözümü varsa bilmek isterim, nefret ettirdiler arabayı yıkamak dahi istemiyorum. Tecrübeli büyüklerimin görüşlerini almak isterim. Saygılarımla.




