Ben bıraktım hızlı cila, qd, spray wax, adı her ne ise olanları kullanmayı. Hee elimde hala CG V07, 3D Final Touch, CG Speed Wipe, Soft99 Luxury Gloss, Koch Chemie Quickshine ve CG Instawax var orası ayrı.

Ben artık QD kullanma taraftarıyım kapı eşiklerine; jantlara arada camlara özellikle kokusundan dolayı 3D Final Touch. Yani yüzeyde koruma araçlarımızda oluyor mutlaka onu desteklemek için de bir ürün bence yok; qd ler korumayı zayıflatacak quick waxlar sprey waxlar mevcut korumayı maskeleyecek vs. Yaklaşık 10-15 çeşit bu tarz ürün denedim ama bence gereksiz ve kullanım alanı bana uymuyor. Kapı eşikleri jantlara arada camlara uyguluyorum yeterli. Kurulama öncesi ürün sıkıp kurulamayı kolaylaştırmak için kullanılabilir ama kurulama havlusunun performansını düşürür zamanla fiberleri doldurup. Ayrıca koruma olan araçta en iyi kurulama öncesi yöntemi basınçsız az tazyikli suyla kurulamadır. Böylelikle araç üzerinde çok az su kalır. Çok uzun oldu affola ama naçizane görüş ve tecrübelerimi aktarmış oldum.