İnceleme ADBL Bff-Bfs Kit

OnurCK

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
6 Oca 2023
Mesajlar
120
Beğeniler
947
İl
İstanbul
#1
Herkese merhaba geçenlerde aldığım ADBL markasının hem foamer hem sprayer olarak kullanılabilen ürününü bugün denedim ve deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.

Öncelikle ürünü trendyoldan ADBL nin TR distribütörü Atlasyada mağazasından 750Tl'ye satın aldım.
Ürünün kutu içeriğinden sıvı haznesi tetiğin ve pompanın bulunduğu kısım 2 hortum,2 atış ucu bulunuyor.


admin user gif
Hortumları atıcının altında bulunan yere ürünü sprayer (beyaz uçlu) ya da foamer (siyah uçlu) olarak nasıl kullanmak isterseniz onu takıp kullanabilirsiniz.



Ürünün kalitesini genel olarak beğendim.Üründe tetik için kilit mekanızması, basınç tahliyesi tuşu bulunuyor.





Gelelim kullanım testine hazneye 100ml/1L olucak şekilde VP foamula 1 ve su koydum biraz pompaladıktan sonra araç yüzeyine püskürttüm, köpük kıvamı benim hoşuma gitti.







İncelemenin sonuna gelirken daha önce başka bir foamer kullanmadığım için karşılaştırma yapamadım. Umarım inceleme foamer düşünen kişilere bi nebzede olsa yardımcı olur.
İyi detaylar.
 

lampsy

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
11 Şub 2021
Mesajlar
598
Beğeniler
797
Yaş
38
İl
Ankara
#2
Köpük güzel görünüyor, bir de test etme imkanı bulabilirseniz tam basınç verilip tetiğe basıldığında basıncın bitmesi/köpük atımı kaç dakika ya da panel boyunca devam ediyor gibisinden bir ölçün yaparsanız iyi olur karşılaştırma açısından.
 

OnurCK

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
6 Oca 2023
Mesajlar
120
Beğeniler
947
İl
İstanbul
#3
Köpük güzel görünüyor, bir de test etme imkanı bulabilirseniz tam basınç verilip tetiğe basıldığında basıncın bitmesi/köpük atımı kaç dakika ya da panel boyunca devam ediyor gibisinden bir ölçün yaparsanız iyi olur karşılaştırma açısından.
Bir sonraki yıkamamda yapıyım hocam.
 

Metheen

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
24
Beğeniler
11
İl
İzmir
#4
Şu an satın aldığınız ürün trendyol da bitmiş sanırım. Satışta görünmüyor


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

OnurCK

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
6 Oca 2023
Mesajlar
120
Beğeniler
947
İl
İstanbul
#7
Köpük güzel görünüyor, bir de test etme imkanı bulabilirseniz tam basınç verilip tetiğe basıldığında basıncın bitmesi/köpük atımı kaç dakika ya da panel boyunca devam ediyor gibisinden bir ölçün yaparsanız iyi olur karşılaştırma açısından.
Testi pazar günü gerçekleştirdim şişeye 1.5L su 125 ml ValetPro Foamula 1 koyup. Fazla basıncı tahliye edene kadar doldurdum. İlk basınç sağ kapılara yetti. Sonrasında tekrar tekrar pompalayarak tüm aracı yapmaya çalıştım. Ama tüm araca yetmedi bagaj, sol arka kapı ve tavana kalmadı. Öbür panelleri gereğinden fazla köpüklediğimi de düşünmüyorum. Sonuç olarak eğer imkan varsa foam lance ile atmak hem daha hesaplı hem daha kolay oluyor. Foam lance le 450ml su 50ml sabunla tüm araç rahatça kaplanıyor. Bu ürünü benim de alma sebebim teker ve davlumbaz temizliği için kullanmak daha mantıklı olur diye düşünüyorum.
 

lampsy

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
11 Şub 2021
Mesajlar
598
Beğeniler
797
Yaş
38
İl
Ankara
#9
Testi pazar günü gerçekleştirdim şişeye 1.5L su 125 ml ValetPro Foamula 1 koyup. Fazla basıncı tahliye edene kadar doldurdum. İlk basınç sağ kapılara yetti. Sonrasında tekrar tekrar pompalayarak tüm aracı yapmaya çalıştım. Ama tüm araca yetmedi bagaj, sol arka kapı ve tavana kalmadı. Öbür panelleri gereğinden fazla köpüklediğimi de düşünmüyorum. Sonuç olarak eğer imkan varsa foam lance ile atmak hem daha hesaplı hem daha kolay oluyor. Foam lance le 450ml su 50ml sabunla tüm araç rahatça kaplanıyor. Bu ürünü benim de alma sebebim teker ve davlumbaz temizliği için kullanmak daha mantıklı olur diye düşünüyorum.
Bilgilendirmeniz için teşekkürler.
Akbel pompa kadar gitmiş nefesi en iyisi tabiki foam lance fakat imkan olmayan durumlarda ya da benim gibi benzinlikte araç yıkamak zorunda olan kişiler için bu pompalar işlevsel oluyor. Bunun yerine marolex ya da ik daha mantıklı sanki
 

OnurCK

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
6 Oca 2023
Mesajlar
120
Beğeniler
947
İl
İstanbul
#10
Bilgilendirmeniz için teşekkürler.
Akbel pompa kadar gitmiş nefesi en iyisi tabiki foam lance fakat imkan olmayan durumlarda ya da benim gibi benzinlikte araç yıkamak zorunda olan kişiler için bu pompalar işlevsel oluyor. Bunun yerine marolex ya da ik daha mantıklı sanki
IK bilmiyorum ama marolex hacmi yüzünden kesinlikle daha avantajlı olur