Herkese merhaba geçenlerde aldığım ADBL markasının hem foamer hem sprayer olarak kullanılabilen ürününü bugün denedim ve deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Öncelikle ürünü trendyoldan ADBL nin TR distribütörü Atlasyada mağazasından 750Tl'ye satın aldım.
Ürünün kutu içeriğinden sıvı haznesi tetiğin ve pompanın bulunduğu kısım 2 hortum,2 atış ucu bulunuyor.
admin user gif
Hortumları atıcının altında bulunan yere ürünü sprayer (beyaz uçlu) ya da foamer (siyah uçlu) olarak nasıl kullanmak isterseniz onu takıp kullanabilirsiniz.
Ürünün kalitesini genel olarak beğendim.Üründe tetik için kilit mekanızması, basınç tahliyesi tuşu bulunuyor.
Gelelim kullanım testine hazneye 100ml/1L olucak şekilde VP foamula 1 ve su koydum biraz pompaladıktan sonra araç yüzeyine püskürttüm, köpük kıvamı benim hoşuma gitti.
İncelemenin sonuna gelirken daha önce başka bir foamer kullanmadığım için karşılaştırma yapamadım. Umarım inceleme foamer düşünen kişilere bi nebzede olsa yardımcı olur.
İyi detaylar.
Öncelikle ürünü trendyoldan ADBL nin TR distribütörü Atlasyada mağazasından 750Tl'ye satın aldım.
Ürünün kutu içeriğinden sıvı haznesi tetiğin ve pompanın bulunduğu kısım 2 hortum,2 atış ucu bulunuyor.
Hortumları atıcının altında bulunan yere ürünü sprayer (beyaz uçlu) ya da foamer (siyah uçlu) olarak nasıl kullanmak isterseniz onu takıp kullanabilirsiniz.
Ürünün kalitesini genel olarak beğendim.Üründe tetik için kilit mekanızması, basınç tahliyesi tuşu bulunuyor.
Gelelim kullanım testine hazneye 100ml/1L olucak şekilde VP foamula 1 ve su koydum biraz pompaladıktan sonra araç yüzeyine püskürttüm, köpük kıvamı benim hoşuma gitti.
İncelemenin sonuna gelirken daha önce başka bir foamer kullanmadığım için karşılaştırma yapamadım. Umarım inceleme foamer düşünen kişilere bi nebzede olsa yardımcı olur.
İyi detaylar.




