Alt Koruma Temizliği

yetatlidil

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
29 Eyl 2020
Mesajlar
186
Beğeniler
633
İl
İstanbul
#1
Merhaba Arkadaşlar,

Öncelikle herkese iyi forumlar.

Geçtiğimiz günlerde aliexpressten araca sis farı almıştım. Aracı krikoya kaldırıp bir sis farı değiştereyim dedim. Sonra bir baktım ki koruma sacı içler acısı...

Çok fazla resim çekemedim hem hava serin hemde ellerim pisti.










Sislerimizi taktık..



Korumaları bildiğiniz kostik şampunla güzelce köpükledim daha sonra bir sünger yardımıyla yapışmış çamur, yağ vb kirleri bastıra bastıra güzelce temizledim.




Daha sonra davlumbazlar vb işler için aldığım lastik parlatıcı ile sadece dışlarını güzelce parlattım.


Burasıda eğilip baktığımızda gördüğümüz :D

Tabi ki takmadan önce kartel motor altındaki kaba çar çamuruda genel temizlik spreyi ile temizledim. Zor da olsa parlattım. Fakat resim çekmedim.

Şimdi gözüm arka sağ ve soldaki plastikler de :)

Okuyan herkese teşekkür ederim. İyi forumlar.
 

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#2
Emeğinize sağlık,temiz olmasını ayrı bir sevdiğim alan :)
 

yetatlidil

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
29 Eyl 2020
Mesajlar
186
Beğeniler
633
İl
İstanbul
#5
Emeğinize sağlık,temiz olmasını ayrı bir sevdiğim alan :)
Teşekkür ederim abi.

Elinize sağlık
Uygun fiyatlı olsa lift alıp her yıkamada yıkamak istediğim alan :)
Teşekkürler. Valla imkanım olsa bende her yıkamada yaparım :) Petrolde falan bazen tabanca ile aracın altına eğiliyorum inşallah biri görüp dalga geçmiyordur :D

Gelişmeler güzel resimlerde bekliyoruz hocam elinize sağlık :)
Teşekkür ederim.

Tek olunca zor oluyor resim işi valla el kol pis telefon ya cepte ya ön camda duruyor. Bir de çalıştığım yerde yapıyorum bazen mesai sonrası çokta oyalanmak göze batmak istemiyorum. Ondan hızlı hızlı yapıp gideyim diyorum.
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#6
Ellerinize sağlık. Aracın alt temizliği beni de çok etkileyen bir branş haline gelmeye başladı. :gulumsemex:

Bir de liftimiz olsa neler yaparız neler..
 

yetatlidil

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
29 Eyl 2020
Mesajlar
186
Beğeniler
633
İl
İstanbul
#10
Ellerinize sağlık. Aracın alt temizliği beni de çok etkileyen bir branş haline gelmeye başladı. :gulumsemex:

Bir de liftimiz olsa neler yaparız neler..
Havalar biraz düzelse ben devamlı kriko ile kaldırırım valla :kahkahaa:

Ellerinize sağlık fabrikadan çıkmış gibi :)
Teşekkür ederim üstadım
Bir detaycıya yakışan güzel temizlik, elinize sağlık.
Teşekkür ederim abi
elinize sağlık maşallah. fotoları görünce insanın yapası geliyor gerçekten :D hiç olmuyor böyle paylaşımlar :D
Havalar düzelince devamı artık :) Teşekkür ederim.
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#11
Emeğine sağlık güZel temizlik olmuş.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

SaNToS

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
3 Ağu 2020
Mesajlar
696
Beğeniler
3,155
İl
İzmir
#12
Merhaba Arkadaşlar,

Öncelikle herkese iyi forumlar.

Geçtiğimiz günlerde aliexpressten araca sis farı almıştım. Aracı krikoya kaldırıp bir sis farı değiştereyim dedim. Sonra bir baktım ki koruma sacı içler acısı...

Çok fazla resim çekemedim hem hava serin hemde ellerim pisti.










Sislerimizi taktık..



Korumaları bildiğiniz kostik şampunla güzelce köpükledim daha sonra bir sünger yardımıyla yapışmış çamur, yağ vb kirleri bastıra bastıra güzelce temizledim.




Daha sonra davlumbazlar vb işler için aldığım lastik parlatıcı ile sadece dışlarını güzelce parlattım.


Burasıda eğilip baktığımızda gördüğümüz :D

Tabi ki takmadan önce kartel motor altındaki kaba çar çamuruda genel temizlik spreyi ile temizledim. Zor da olsa parlattım. Fakat resim çekmedim.

Şimdi gözüm arka sağ ve soldaki plastikler de :)

Okuyan herkese teşekkür ederim. İyi forumlar.
elinize saglik guzel olmus aracin altini hangi genel temizleyicisi kullandiniz bu arada