Merhaba Arkadaşlar,
Öncelikle herkese iyi forumlar.
Geçtiğimiz günlerde aliexpressten araca sis farı almıştım. Aracı krikoya kaldırıp bir sis farı değiştereyim dedim. Sonra bir baktım ki koruma sacı içler acısı...
Çok fazla resim çekemedim hem hava serin hemde ellerim pisti.
Sislerimizi taktık..
Korumaları bildiğiniz kostik şampunla güzelce köpükledim daha sonra bir sünger yardımıyla yapışmış çamur, yağ vb kirleri bastıra bastıra güzelce temizledim.
Daha sonra davlumbazlar vb işler için aldığım lastik parlatıcı ile sadece dışlarını güzelce parlattım.
Burasıda eğilip baktığımızda gördüğümüz
Tabi ki takmadan önce kartel motor altındaki kaba çar çamuruda genel temizlik spreyi ile temizledim. Zor da olsa parlattım. Fakat resim çekmedim.
Şimdi gözüm arka sağ ve soldaki plastikler de
Okuyan herkese teşekkür ederim. İyi forumlar.
Öncelikle herkese iyi forumlar.
Geçtiğimiz günlerde aliexpressten araca sis farı almıştım. Aracı krikoya kaldırıp bir sis farı değiştereyim dedim. Sonra bir baktım ki koruma sacı içler acısı...
Çok fazla resim çekemedim hem hava serin hemde ellerim pisti.
Sislerimizi taktık..
Korumaları bildiğiniz kostik şampunla güzelce köpükledim daha sonra bir sünger yardımıyla yapışmış çamur, yağ vb kirleri bastıra bastıra güzelce temizledim.
Daha sonra davlumbazlar vb işler için aldığım lastik parlatıcı ile sadece dışlarını güzelce parlattım.
Burasıda eğilip baktığımızda gördüğümüz
Tabi ki takmadan önce kartel motor altındaki kaba çar çamuruda genel temizlik spreyi ile temizledim. Zor da olsa parlattım. Fakat resim çekmedim.
Şimdi gözüm arka sağ ve soldaki plastikler de
Okuyan herkese teşekkür ederim. İyi forumlar.




