Astra K | Yıkama ve Bakım Uygulamaları

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
Uzun bir aradan sonra merhaba, jantlara seramik yapıldı, ön cama koruyucu yapıldı, motor temizlendi. Bolca fotoğraf çekmiştim nasıl olduysa hepsi silinmiş. Kabaca özetleyeyim ardından detaylı yıkamaya geçeceğim.

Önceden yıkadığım jantları nanolex ex ardından 1:2 ipa ile sildikten sonra tacsystem quartz shine seramik uyguladım.
Ön cam da aynı şekilde silindikten sonra gtechniq g1 uyguladım. 3 kat attım. Her kat arasında 5 dakika bekledim, ardından pamuklu bez ve g2 kalıntı temizleyici ile temizledim. Kalan izleri de saf ipa yardımıyla temizledim.

Motora da el attım, af verso apc ile temizlendikten sonra auto glym super sheen ile plastikleri koruma altına aldım.

Yıkamaya geçiyorum
Tarih: 06.10.2019

Kirli Hali
kirli.jpg


kirli (3).jpg

kirli (2).jpg

kirli (4).jpg

Ceviz prewash (1:3) ile ön yıkama
jant yıkama.jpg

Ön yıkama sonrası
jant yıkama (2).jpg


jant yıkama (3).jpg

Nanolex pure ve ceviz ile detaylara giriyorum
jant yıkama (4).jpg

jant yıkama (5).jpg

jant detay.jpg

jant detay (2).jpg

jant detay (3).jpg

Af Verso apc (1:5)
jant yıkama (6).jpg

jant yıkama (7).jpg

Yıkama sonrası
jant yıkama sonrası.jpg


Ön yıkama Valet pro Ansf (1:30)
ön yıkama.jpg


Detaylar Ceviz Prewash (1:3)
detay.jpg


detay (2).jpg

detay (3).jpg

detay (4).jpg

detay (5).jpg

detay (6).jpg

Ön yıkama sonrası
ön yıkama sonrası.jpg


ön yıkama sonrası (2).jpg
ön yıkama sonrası (3).jpg


Nanolex Pure temaslı yıkama
yıkama.jpg


yıkama (2).jpg

yıkama (3).jpg

Kurulama soft99 bez ve Gyeon Silk Dryer
kurulama.jpg


kurulama (2).jpg
 
Son düzenleme:

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
Kapı araları Auto Finesse Finale
finale.jpg


Seramiği sulandırılmış Gyeon Cure ile destekliyorum
gyeon cure.jpg
Sulandırma ile ilgili bir testim mevcut, 3. sayfada görebilirsiniz. Astra K Yıkama ve Bakım Uygulamaları

Camlar Flowey Glass Cleaner
flowey glass cleaner.jpg

Camlar içten Auto Finesse Crystal
Not: Bu cam temizleyici alkollüdür. Film varsa kenarda denemenizi tavsiye ederim. Ben Llumar film kullanıyorum, herhangi bir zarar vermedi.
af crystal.jpg

Lastikler Meguiars Endurance Tire
endurance tire.jpg


Finaller

final (2).jpg

final (3).jpg

final (4).jpg

final (7).jpg

final (6).jpg

final (9).jpg


final.jpg
Maşallah

Keyifli forumlar dilerim..
 
Son düzenleme:

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
Maşallah maviş yine siyah gözüküyor:dusun:
Ellerine sağlık çok iyi olmuş, özlemişiz nerelerdeydin
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
Forumda en sevdiğim araçlardan biri, her zaman temiz ve diri. Allah kaza bela vermesin, maaşallah...

Not: Aslında seramik sevmem, bu renk kesinlikle wax hakediyor:)
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
Kapı araları Auto Finesse Finale
Ekli dosyayı görüntüle 15811


Seramiği sulandırılmış Gyeon Cure ile destekliyorum
Ekli dosyayı görüntüle 15807
Sulandırma ile ilgili bir testim mevcut, 3. sayfada görebilirsiniz. Astra K Yıkama ve Bakım Uygulamaları

Camlar Flowey Glass Cleaner
Ekli dosyayı görüntüle 15808

Camlar içten Auto Finesse Crystal
Not: Bu cam temizleyici alkollüdür. Film varsa kenarda denemenizi tavsiye ederim. Ben Llumar film kullanıyorum, herhangi bir zarar vermedi.
Ekli dosyayı görüntüle 15809

Lastikler Meguiars Endurance Tire
Ekli dosyayı görüntüle 15810


Finaller

Ekli dosyayı görüntüle 15813

Ekli dosyayı görüntüle 15814

Ekli dosyayı görüntüle 15815

Ekli dosyayı görüntüle 15817

Ekli dosyayı görüntüle 15818

Ekli dosyayı görüntüle 15816


Ekli dosyayı görüntüle 15812
Maşallah

Keyifli forumlar dilerim..
Elinize sağlık. Bende de flowey cam temizleyici ve af crystal var. Birini içte diğerini dışta kullanmanızın özel bir sebebi var mı?
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
Maşallah maviş yine siyah gözüküyor:dusun:
Ellerine sağlık çok iyi olmuş, özlemişiz nerelerdeydin
Haha :D teşekkür ederim, iş güç diyelim taşınma olayları falan derken paylaşım yapamadım uzun süredir.

Forumda en sevdiğim araçlardan biri, her zaman temiz ve diri. Allah kaza bela vermesin, maaşallah...

Not: Aslında seramik sevmem, bu renk kesinlikle wax hakediyor:)
Teşekkür ederim onore ettiniz. Hiçbirimize vermesin inşallah.
Arabanın açık otoparkta durduğu dönem çok yıkadığım için wax dayanmıyordu, seramik oradan alışkanlık kaldı. Yine de ben seviyorum seramiği, bi tacsystem kullansanız siz de ısınırsınız bence :)

Maaşallah elinize sağlık çok güzel renk uygulumada çok başarılı.
Teşekkür ederim :)

Elinize sağlık. Bende de flowey cam temizleyici ve af crystal var. Birini içte diğerini dışta kullanmanızın özel bir sebebi var mı?
Flowey daha kaygan ve parlak bir yüzey bıraktığı için dışta kullanıyorum. Çok da memnunum. Crystali silmesi daha zor olsa da içerisinde alkol olduğu için camı yağdan ve kirden daha iyi arındırdığını düşünüyorum. İçerde crystal kullanmamın sebebi bu. Malum İstanbul'da gece camlar içten çok buğu yapıyor ve doğal olarak daha kolay kirleniyor.
 

M U R A T

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Üye
Katılım
30 May 2018
Mesajlar
504
Beğeniler
786
Yaş
42
İl
34
Merhaba, detaylı yıkama, iç temizlik ve koruma uygulamaları yaptım. Kirlilerle başlayalım.

Tarih: 07.08.2019
Kirli Hali

Ekli dosyayı görüntüle 13462

Ekli dosyayı görüntüle 13463

Ekli dosyayı görüntüle 13464

Ekli dosyayı görüntüle 13465

Jantlar ile başlıyorum. Ceviz (1:2) ve kovada g-wash kullandım
Ekli dosyayı görüntüle 13466


Ekli dosyayı görüntüle 13467

Ekli dosyayı görüntüle 13468

Ekli dosyayı görüntüle 13469

Detaylar
Ekli dosyayı görüntüle 13470

Ekli dosyayı görüntüle 13471

Ekli dosyayı görüntüle 13472

Jantlar durulandı. Ön yıkama ile devam ediyorum
Valet Pro Ansf (1:30)

Ekli dosyayı görüntüle 13473

Detaylar Af Verso Apc (1:10)
Ekli dosyayı görüntüle 13483


Ekli dosyayı görüntüle 13484

Ekli dosyayı görüntüle 13485

Ekli dosyayı görüntüle 13486

Ekli dosyayı görüntüle 13487

Ekli dosyayı görüntüle 13488

Ekli dosyayı görüntüle 13489

Ekli dosyayı görüntüle 13490

Ön yıkama sonrası
Ekli dosyayı görüntüle 13474


Ekli dosyayı görüntüle 13475

Nanolex Pure Kova Yıkaması
Ekli dosyayı görüntüle 13476


Ekli dosyayı görüntüle 13477

Ekli dosyayı görüntüle 13478

Kurulama öncesi boncuk durumuna bakalım. Koruma olarak bildiğiniz gibi Tac System Quartz Shine Seramik kullanıyorum. 5 ay oldu durum bu şekilde
Boncuklarda biraz dağılma var ama haftada ortalama 2 defa yıkanan bir araba.
Ekli dosyayı görüntüle 13479


Ekli dosyayı görüntüle 13480

Gyeon Silk Dryer ile kuruluyorum
Ekli dosyayı görüntüle 13481

Camlar Flowey S3
Ekli dosyayı görüntüle 13514


Final Foroğraflarını sona bıraktım. İç detaylardan devam edelim.

Pedallar ile başladım. Kullandığım ürün Vp Bilberry
Ekli dosyayı görüntüle 13495


Ekli dosyayı görüntüle 13496

Detaylı süpürüldükten sonra Vp Carpet Cleaner ile taban halınarı dahil tüm kumaşlar temizlendi
Ekli dosyayı görüntüle 13482


Ekli dosyayı görüntüle 13491

Kumaşlar ıslakken Vp Enzyme Odour Eater sıkıyorum
Ekli dosyayı görüntüle 13492


Kumaşlar kurudu. Nanolex İnterior Cleaner ile devam ediyorum. Her yüzeyde kullanılabiliyor. Çok kirli olmadığı için beze sıkıp sildim
Ekli dosyayı görüntüle 13493


Ekli dosyayı görüntüle 13494

Direksiyon derisinde Auto finesse Hide kullandım. Opel derileri hassas, nemli tutulmazsa çatlama yapıyor.
Ekli dosyayı görüntüle 13497


Ekli dosyayı görüntüle 13499

Yarım saat oturduktan sonra nemli bez ile silip Colourlock Deri Kalkanı uyguladım. Bütün derilere uygulandı
Ekli dosyayı görüntüle 13500


Ekli dosyayı görüntüle 13501

Ekli dosyayı görüntüle 13502

Ön göğüs ve diğer plastik aksama Gtechniq C6 Matte Dash Antibacterial uygulandı
Ekli dosyayı görüntüle 13503


Ekli dosyayı görüntüle 13504

Ekli dosyayı görüntüle 13505

Son olarak Ag Srp ile kaput filmi temizlendi
Ekli dosyayı görüntüle 13506

Final
Ekli dosyayı görüntüle 13507


Ekli dosyayı görüntüle 13508
Ekli dosyayı görüntüle 13509


Ekli dosyayı görüntüle 13510

Ekli dosyayı görüntüle 13511

Ekli dosyayı görüntüle 13512

Ekli dosyayı görüntüle 13513

Ekli dosyayı görüntüle 13516

Ekli dosyayı görüntüle 13517

Ekli dosyayı görüntüle 13518

Ekli dosyayı görüntüle 13519

Ekli dosyayı görüntüle 13515
Maşallah

Keyifli forumlar dilerim..
nanolex interrior cleaner dan memnun musun fiyatınıda göz önünde bulundurarak tavsiye eder misin?
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
nanolex interrior cleaner dan memnun musun fiyatınıda göz önünde bulundurarak tavsiye eder misin?
Ürün benim favori ürünüm. Deri dahil bütün iç aksamda kullanılabiliyor, mat ve fresh bir yüzey bırakıyor. Kokusu çok güzel. 6.8 ph değeriyle soft bir ürüne göre kir sökmesi ve verdiği matlık başarılı ama bir apc kadar kir sökmeyebilir. Fiyatının hakkını veriyor.
Birazdan ortak alımımız olacak isterseniz katılabilirsiniz.
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
Merhaba, bir süre yıkamalara ara vermiştim. 40 günlük kiri üzerimizden attık, yağmurda çamurda fırtınada siste otobanda ve şehir içinde her türlü şartta kullanıldı.
Seramiğe elveda dedik, geçici bir koruma uygulaması yaptım. Kirlilerle konumuza başlayalım :)

Kirli Hali
kirli-min.jpg

kirli (2)-min.jpg

kirli (3)-min.jpg

kirli (5)-min.jpg

kirli (6)-min.jpg

kirli (7)-min.jpg

kirli (8)-min.jpg

Tac system quartz shine seramik kullanıyordum. Ürünle alakalı bikaç yorum yapmak isterim.
Dayanım:10 ay dayandı. Arabayı bazen haftada 2 kere yıkadım, yoğun yıkandığını ve dışarıda durduğunu göz önüne alırsak dayanımı iyi diyebilirim. Normal şartlarda dışarıda duran bir araba için 12-15 ay, kapalı otoparkta 1,5 sene dayanır. Daha fazlası için müzeye koymanız lazım :)
Su iticiliği: Çok iyi. buradan inceleyebilirsiniz
Parlaklık: Muazzam derecede iyi :)
Çizik dayanımı: Az da olsa mevcut.

Ön yıkamada ceviz ve bilberry karışımı kullandım. Bilberry kullanma amacım yüzeyden ayrılmak üzere olan seramiği kaldırmak. Geçici bir wax uygulayacağım polisaj yapıncaya kadar.
ön yıkama-min.jpg


Jantlara da ceviz vs b33 karışımı uyguluyorum.
jant ön yıkama-min.jpg

kirler o kadar bütünleşmiş ki, normalde akması lazımken olduğu gibi orada duruyorlar. 800 kmlik balata tozu ve çamur var.

Ön yıkamadan sonra
ön yıkama sonuç-min.jpg

Jantların yıkanmasıyla devam ediyoruz. Kovada Valet Pro Concentrated kullandım. Jant temizleyici yine ceviz ve flowey b33. B33 çok az miktarda var, bir tık kir sökücülüğü fazla olması açısından kullanıyorum.
jant yıkama-min.jpg


jant detay (1).jpg

Kova yıkaması Nanolex Pure
yıkama-min.jpg


yıkama (2)-min.jpg

Detaylar
detay-min.jpg


detay (2)-min.jpg

detay (3)-min.jpg

detay (4)-min.jpg

detay (5)-min.jpg

Durulama
durulama-min.jpg


Kurulamada çinli mjjc havlu kullandım. Bu kadar kirli bir arabada twisted pile havluya kıyamazdım :)
kurulama-min.jpg


Jantlar Turtle wax Seal n Shine
seal n shine-min.jpg


Önden bikaç fotoğraf bırakalım. Daha işimiz bitmedi..
final (2)-min.jpg

final (3)-min.jpg

final (4)-min.jpg

final (5)-min.jpg

Kapalı otoparka geldim, kalan sular kurudu, lastikler de iyice kurudu. Hem lastik parlatıcımı yapacağım, hem camda deneyip çok memnun kaldığım bir ürünü uygulayacağım hemde wax yapmayı düşündüm.

Yüzeyi izopropil alkolle sildikten sonra soft99 fusso coat uygulamasına geçiyorum.
wax-min.jpg


wax (3)-min.jpg

Camlarda ipa ile silindikten sonra Turtle wax Seal n Shine uyguluyorum. Bir süredir gözlemliyordum.
Yorumum şöyle; dayanımı fena değil, boncuklanma çok çok iyi, 60km/h den itibaren kaymaya başlıyor. Beylikdüzünden Fatihe sabit 80km/h hızla sileceğe hiç dokunmadan gelebildim. Gyeon view uygulamaya niyetim var. O zamana kadar bu da gayet yeterli. Ayrıca silecek atlaması, titremesi ve iz yapmıyor. Benden geçer not aldı. Piyasada yağmur kaydırıcı diye satılan ürünlerin çoğundan iyi !

İpa ile cam temizliği
ipa-min.jpg


Turtle wax Seal n Shine uygulaması
seal n shine (2)-min.jpg
 
Son düzenleme:

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
Arkasından flowey s3 glass cleaner ile geçiyorum
flowey s3-min.jpg


Lastikler Meguiars endurance ile korumaya alındı. İç uygulamaya geçiyorum.

Direksiyon derisinde favorim Nanolex interior cleaner kullandım. Harika bir matlık veriyor, kokusu çok güzel. Ph nötr ve tüm iç mekanda kullanılabiliyor deri dahil. Deriyi de diğer temizleyiciler gibi yormuyor. Bu kalitede alternatifi olmayan bir ürün gerçekten.
nanolex int cleaner-min.jpg

nanolex int cleaner (2)-min.jpg

Derideki sonuç
direksiyon-min.jpg

direksiyon (2)-min.jpg

direksiyon (3)-min.jpg

direksiyon (4)-min.jpg

Kondisyonunu koruması için Auto finesse hide leather conditioner kullanıyorum.
af hide-min.jpg
1 gün bekleyecek ve nemli bezle silip Colourlock Leather Shield uygulayacağım.


Otoparkta çektiğim finaller
final (6)-min.jpg

final (7)-min.jpg

Ertesi günü çektiğim esas fotoğraflara gelelim. Üzeri çok az toz kaplı kusura bakmayın.
final (8)-min.jpg

final (9)-min.jpg

final (10)-min.jpg

final (11)-min.jpg

final (12)-min.jpg

final (14)-min.jpg

final (15)-min.jpg

final (16)-min.jpg

final (20)-min.jpg

final (19)-min.jpg

İyi gözle bakana daha iyileri nasip olsun.

Herkese teşekkürler, keyifli forumlar..
 
Son düzenleme:

DetayDeposu

Tonyukuk07
Firma Yetkilisi
Üye
Katılım
19 Haz 2018
Mesajlar
1,380
Beğeniler
5,562
Elinize sağlık gerçekten kirini üzerinden atınca yakışıklılığı meydana çıkmış K’nın :). bir kaç sorum olacak size şimdiden kusura bakmayın soru yağmuru için.
1) polisaj kendiniz mi yapacaksınız? Ardından yine seramik uygulayacaksınız sanırım bu sefer markası ne olacak ürünün?
2) daha önceki seramik’ten memnun kaldınız mı? Dayanımı nasıl oldu.
3) Seal’N Shine jantlarda nasıl bir davranış sergiliyor? Kir tutma veya sıcaklık dayanımı nasıl?
4) benim ön camda Gyeon View var açıkçası silecek sesi yer yer atlamasından memnun değilim açıkçası. Geçen sene Nanolex Si3D uyguladım sileceklerde hiç o sorunları yaşamadım.yıkamadan yıkamaya BSD Seal’N shine gibi ürünler kullansak verim nasıl olur?

Şimdiden teşekkür ederim.
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
Elinize sağlık gerçekten kirini üzerinden atınca yakışıklılığı meydana çıkmış K’nın :). bir kaç sorum olacak size şimdiden kusura bakmayın soru yağmuru için.
1) polisaj kendiniz mi yapacaksınız? Ardından yine seramik uygulayacaksınız sanırım bu sefer markası ne olacak ürünün?
2) daha önceki seramik’ten memnun kaldınız mı? Dayanımı nasıl oldu.
3) Seal’N Shine jantlarda nasıl bir davranış sergiliyor? Kir tutma veya sıcaklık dayanımı nasıl?
4) benim ön camda Gyeon View var açıkçası silecek sesi yer yer atlamasından memnun değilim açıkçası. Geçen sene Nanolex Si3D uyguladım sileceklerde hiç o sorunları yaşamadım.yıkamadan yıkamaya BSD Seal’N shine gibi ürünler kullansak verim nasıl olur?

Şimdiden teşekkür ederim.
İstediğiniz kadar sorabilirsiniz ne demek :)
1)Polisajı yaptıracağım çünkü yerim pek müsait değil ve ışıklandırma yetersiz. Carpro düşünüyorum.
2)Quartz shine kullanmıştım. Memnun kaldım. Dayanımına gelirsek 10 ay dayandı. Sürekli yıkanan ve açık alanda duran bir arabaydı, artık kapalıda duruyor ama çoğunlukla dışarıda durdu. Normal şartlarda dışarıda duran bir araba için 12-15 ay gider diyebilirim benim kadar yıkanmayacağını varsayarsak. Kapalı otoparkta durursa 1,5 sene sonunda boncuklar iyice dağılır. Daha fazlasını beklemek hayal olur.
Bu seramiğin boncuklanması çok çok iyiydi gerçekten, konularımda zaten bunun testi var. Parlaklık muazzam. On üzerinden on veririm. Tek eksisi ince bir katman oluşturuyor olması. 0.3 mikron. %70 silika oranını da düşünürsek dış etkenlere daha az dayanım göstereceği anlamına geliyor. Bu soru iyi oldu, seramikle alakalı yorumlarımı da yukarı ekleyeceğim :)
3)Sıcaklığa dayanımını gözlemleme şansım olmadı, hiç ısınmadı çünkü malum hava şartları :) Kiri daha az tuttuğunu ve yıkamada kolaylık sağladığını söyleyebilirim.
4)Bsd camda hiç kullanmadım, o konuda yorum yapamam ama seal n shine çok iyi. Atlatma ve ses sorunu sanırım cama ve sileceğin tipine göre değişiyor, çünkü g1den şikayet edenler vardı, ben aksine çok memnundum. Ama arabalarımız aynı olduğuna göre seal n shinedan sizin de memnun kalacağınızı söyleyebilirim. 60km/h den itibaren çalışıyor olması büyük artı. Dayanım olarak 2 yıkamada 1 yenilemeniz gerekiyor. Kiri cama hafiften yapıştırıyor gibime geldi ama iyi yıkayamamış olabilirim, emin değilim.
 
Son düzenleme:

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
Berkay eline sağlık bu kadar aradan sonra yeni araba almışsın hissi vermiştir sana bu yıkama, özlemişiz senin arabanın rengini.Ya senin arabaya her baktığımda tam zymöl lük araba diyorum. Maaşallahımızı dedik yine, nazarımız değmesin.
 

Berkay

Konu Sahibi ✔
Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
Berkay eline sağlık bu kadar aradan sonra yeni araba almışsın hissi vermiştir sana bu yıkama, özlemişiz senin arabanın rengini.Ya senin arabaya her baktığımda tam zymöl lük araba diyorum. Maaşallahımızı dedik yine, nazarımız değmesin.
Teşekkür ederim, aynen öyle benzinlikten çıkınca sanki bayiden yeni almış gibi bir his oldu :) Zymölü ben de çok düşündüm ama malum benzinlik tayfasıyız, sürekli wax yapmak zor geliyor, bir de seramik biraz daha iyi koruyor, bu yüzden tercih ediyorum. Aklımda bir ürün var, yapmazsam aklım onda kalacak. Ama zymölü seramik üstüne yapabilirim yaz aylarında :) Süleyman hocam titanium ya da glasur yap dedi. Titanium kafama yattı gibi.
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
Ellerine sağlık mal yanıyor maşallah:nazar:
Direksiyon dikişlerine tutuldum bende:atess:
 

adıgüzel

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
27 Kas 2019
Mesajlar
87
Beğeniler
106
Yaş
50
İl
Kayseri
Uygulama güzel olmuş.Açıklayıcı bilgiler için teşekkürler.Bizde detay ürünler ve verilen bilgiler doğrultusunda bilgi sahibi oluyoruz.
 

tanjuyildizhan

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
16 Kas 2019
Mesajlar
94
Beğeniler
153
@Berkay, Hocam baştan sona sayfanıza baktım. harika iş çıkarıyorsunuz.kendi garajınız olmasını hakediyorsunuz. aydınlatıcı paylaşımlar için teşekkürler. bu arada flowey s3 cam temizleyiciyi kaça kaç sulandırıyorsunuz. 1-15 denilmiş hobiotomda. cam temizleyici alma arefesindeyim. s3-maguiars ve polytop cam temizleyiciler arasında kalmıştım. s3 tercihim olacak muhtemelen seyreltme imkanından ve memnuniyet paylaşımlarından dolayı