konuyu bambaşka mecraya sürükledğimiz için kusuruma bakma hakan hocam

evet 240 lık foresterlarda eyesight yok.2.0 atmosferikte şu an kullandığım araçla aynı güçte.ama teknoloji çok ilerde orası ayrı

Levorg fiyat olarak bir tık daha yakın olsa da bana(2. ellerinden bahsediyorum ) kullanım şartları olarak uzak.şu an ki legacy i bile aşağı yukarı 6 cm yükselttim.güzel ülkemin çoook güzel yolları levorg idame ettirmemize pek uygun değil.en azından benim memleket için uygun değil

he sahi unutmadan Glisten bize hitap eden bir ürün değil