Auto Finesse Satin Lastik Parlatıcı İncelemesi

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#1
Ürünü 6 sene önce satın almıştım ve biraz kullanıp ne hikmetse ışık görmeyen depoya kaldırmışım. Ürün su bazlı bir ürünmüş, koruma özelliği varmış. Jel ile krem arası deresinde kalmış bir kıvamı var, bir miktar güzel bir kokusu da var.
Lastik parlatma için kavisli süngerlere kıyamadığım için ürünü gojo'nun cila süngeri ile uyguladım. Dolayısıyla tüketim biraz fazla oldu.
Konuyu fazla uzatmadan ürünün artılarını aşağıya madde madde bırakayım.
-Kıvamı
-Sarfiyatı
-Uygulama kolaylığı
-Final görüntüsü (kuruduktan sonra hakikaten ismine yakışır bir görüntü oluşuyor)
-Koruma özelliği var yani yüzey hidrofobik oluyor.
-Yağışlı havaya denk gelmezseniz etkisi 2 haftadan fazla sürüyor. (yağışlı havada otomobili kullanmadım o nedenle tepkisini gözlemleyemedim)

Eksileri
-Kürleşme süresi veya ürünün lastik tarafından emilmesi gereken bir süre var. Dolayısıyla ürün kuruduktan sonra hatta fazlasını bezle sildikten sonra bile hemen su testi yapmayın.
Ha su testi yaparsanızda ürün yüzeyden silinmiyor. Sen bunu nereden biliyorsun dersen hepsini tecrübe ettim :)
Su testi ve 2 hafta sonraki etkisi ile ilgili videoyu da ilerleyen günlerde paylaşacağım.

Aha da uygulama ve uygulamadan sonraki görüntüleri içeren video :)
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#5
Güzel ürün gibi görünüyor,kesenize bereket,elinize sağlık
Celal, henüz yağışlı havada sürüş yapma imkanım olmadı ama malum sokak yıkamayı sevenler sağolsun bol bol ıslak sokaklardan geçtim ama bu süreçte halen kirlenmedi.
Şimdilik iyi gidiyor. Bu süreçte plenty veya autokit'i herhalde 7 defa tekrar lastiklere uygulamak zorunda kalmış olurdum. Yağışlı havaya denk gelmez isem kışın tekrar uygulama yapar birde öyle video çekerim :)
Bu ürünü trimlere de uygulama fikrim var bakalım kobay olarak Subaru'yu kullanabilirim :)
 

Celal

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Ara 2019
Mesajlar
903
Beğeniler
2,884
Yaş
45
#8
Celal, henüz yağışlı havada sürüş yapma imkanım olmadı ama malum sokak yıkamayı sevenler sağolsun bol bol ıslak sokaklardan geçtim ama bu süreçte halen kirlenmedi.
Şimdilik iyi gidiyor. Bu süreçte plenty veya autokit'i herhalde 7 defa tekrar lastiklere uygulamak zorunda kalmış olurdum. Yağışlı havaya denk gelmez isem kışın tekrar uygulama yapar birde öyle video çekerim :)
Bu ürünü trimlere de uygulama fikrim var bakalım kobay olarak Subaru'yu kullanabilirim :)

Abi o zaman sonuçları bekliyoruz.ama bence güzel çıkacak bu ürün
 

usurer

Usta Detaycı
Üye
Katılım
3 Tem 2020
Mesajlar
689
Beğeniler
1,284
Yaş
49
İl
izmir
#12

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#14
İncelem için teşekkürler Detay Adamı videoyu izledim beğendim.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#15
Test için teşekkürler üstad:) Lastikte toz toplama durumu hakkında bir gözleminiz oldu mu
Bozuk yollardan geçmek zorunda kaldığım için sağ ön lastiğin yanak uçlarında toz,toprak birikmiş ama genel görüntüde sıkıntı yok. :)
Diğer lastiklerin genel durumu da halen temiz izlenimi veriyor :)
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#18
@SubaruOutback Hakan eline sağlık,
ben ürünün lastikte bıraktığı doku ve parlaklığa bayıldım, dayanımı da uzun olursa lastikler için favori ürünlerimden biri olabilir.
Fiyatı 500ml için yaklaşık 160tl ye satılıyor, benim gibi beğenip almak isteyen arkadaşlar için aşağıya 106tl'lik link bırakıyorum, düşünene kaçırmasın.
https://www.hepsiburada.com/auto-finesse-lastik-parlatici-jel-satin-500-ml-pm-HB00000AHQTZ
Video izlendi ve like bırakıldı :)
Teşekkür ederim. Yalnız, fiyatı ne hale gelmiş ya :(