Autobrite jelly bean şampuanın pembe rengi aracıma işledi ve çıkmıyor.

06UZ

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
11 Eki 2021
Mesajlar
84
Beğeniler
240
Yaş
38
İl
Ankara
#1
Selamlar arkadaşlar
Başlıktan da anlaşılacağı üzere el pompasına 1.7 litre su 30ml şampuan karışımıyla aracıma uyguladım ve tamamen kurumadan durulamaya geçtim. Durulama sonrası aracımda jelly beanın pembe renginin akmış şekilde aracın tümüne leke şeklinde işlediğini gördüm . M700, angelwax perfect polish ve kil denedim ama maalesef çıkmıyor. Böyle bir durumu daha önce tecrübe eden oldu mu? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Delirmek üzereyim
 

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#3
Güneş altında mı yıkama yapıyordunuz?
Denedikleriniz sonuç vermiyorsa polisaj kesin sonuç verecektir.
 

Atasev

Usta Detaycı
Üye
Katılım
25 Nis 2020
Mesajlar
359
Beğeniler
1,312
Yaş
52
İl
Ankara
#4
Selamlar arkadaşlar
Başlıktan da anlaşılacağı üzere el pompasına 1.7 litre su 30ml şampuan karışımıyla aracıma uyguladım ve tamamen kurumadan durulamaya geçtim. Durulama sonrası aracımda jelly beanın pembe renginin akmış şekilde aracın tümüne leke şeklinde işlediğini gördüm . M700, angelwax perfect polish ve kil denedim ama maalesef çıkmıyor. Böyle bir durumu daha önce tecrübe eden oldu mu? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Delirmek üzereyim
:saskinx::saskinx:
 

ilker8698

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
9 Oca 2020
Mesajlar
125
Beğeniler
281
Yaş
40
#5
Sizinle aynı sıkıntıyı çok yakın bir arkadaşım geçen hafta yaşadı. Yıkama sonrası ipa, m700 ne varsa denemiş. Nerdeyse tamponu kazıcaktım zorla çıkardım demişti. Bende şuan aktif olarak autobrite jellybean ve parma voilet kullanıyorum bu tarz bi sıkıntı henüz yaşamadım ama benim kullanım tarzım biraz farklı. Ürünün rengi baya kuvvetli olduğu için ben alta foamda maksimum 10 ml renkli şampuan geri kalanını renksiz snow foam şampuan karıştırarak kullanıyorum (30 ml flowey ev13 + 10 ml autobrite jellybean gibi). Autobrite renkli ön yıkama şampuanları tek başına kullanımda aşırı sıcak havalarda maalesef çabuk kuruyup leke yapıyor.
 

06UZ

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
11 Eki 2021
Mesajlar
84
Beğeniler
240
Yaş
38
İl
Ankara
#6
Güneş altında mı yıkama yapıyordunuz?
Denedikleriniz sonuç vermiyorsa polisaj kesin sonuç verecektir.
Güneş altında da değildim.neden böyle oldu anlamadım. Polisaj büyük ihtimalle çıkaracaktır ama yokmudur bunun kolay bir yolu?
 

06UZ

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
11 Eki 2021
Mesajlar
84
Beğeniler
240
Yaş
38
İl
Ankara
#7
Ar
Sizinle aynı sıkıntıyı çok yakın bir arkadaşım geçen hafta yaşadı. Yıkama sonrası ipa, m700 ne varsa denemiş. Nerdeyse tamponu kazıcaktım zorla çıkardım demişti. Bende şuan aktif olarak autobrite jellybean ve parma voilet kullanıyorum bu tarz bi sıkıntı henüz yaşamadım ama benim kullanım tarzım biraz farklı. Ürünün rengi baya kuvvetli olduğu için ben alta foamda maksimum 10 ml renkli şampuan geri kalanını renksiz snow foam şampuan karıştırarak kullanıyorum (30 ml flowey ev13 + 10 ml autobrite jellybean gibi). Autobrite renkli ön yıkama şampuanları tek başına kullanımda aşırı sıcak havalarda maalesef çabuk kuruyup leke yapıyor.
Arkadaşınız ne ile çıkardı? Polisaj mı yaptı?
 

Eaglemre

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
24 Haz 2022
Mesajlar
688
Beğeniler
2,615
İl
Ankara
#10
Boyle birsey normal mi ya , cok garip birde autobrite :( kopukten bu sekilde iz kalmasi
Cok garip.

gecmis olsun hocam,
 

06UZ

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
11 Eki 2021
Mesajlar
84
Beğeniler
240
Yaş
38
İl
Ankara
#14
Boyle birsey normal mi ya , cok garip birde autobrite :( kopukten bu sekilde iz kalmasi
Cok garip.

gecmis olsun hocam,
Çok teşekkür ederim hocam distribütör olan parlatan adamlardan da destek almaya çalıştım ama daha önce böyle bi sorunla karşılaşmadıklarını söylediler.
 

ilker8698

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
9 Oca 2020
Mesajlar
125
Beğeniler
281
Yaş
40
#16
İpa yı direkt sıkarak mı uygulamış hocam rica etsem tüm detayları ile yazmanız mümkün mü?
İlk ipayı yüzeye sıkmış mikrofiber bezle biraz baskı uygulayarak çıkarmaya çalışmış tabi çıkmayınca 2-3 kez aynı işlemi baştan tekrarlamış. Sonuç başarısız olunca aynı şekilde m700 denemiş herhalde bi 7-8 tur uğraşmıştır. Tamponun mikronunu almadıysam çok iyi demişti bana baya zor çıkmış yani :) Buarada aklıma bişey geldi bilmiyorum yapar mısın imkanın var mıdır. Elinde buhar makinesi varsa denemeni tavsiye ederim lekeleri kirleri gayet iyi çözer etkilidir. Eğerki yoksa senin yerinde olsaydım sıcak su hazırlayıp (mümkün olduğu kadar sıcak) janttaki lekeli bölüme az az dökerdim biraz yapışan ürünün yumuşamasını sağlar hemen arkasından sert hazırlanmış bi apc sıkar güzelce fırçalar sonra bezle silerdim, en sonda ipa yada m700 le bitirirdim. Büyük ihtimalle bu şekilde yüzeyden lekeyi alırsın. Bu tavsiyelerim sadece çelik jant için geçerli. Kaportada da deneyebilirsin ama apc uygulamasını tavsiye ederim, boyalı yüzeyde buhar makinesi kullanmadım tecrübem yok bilmiyorum. Bunları yaptın eğer sonuç alamazsan aşındırıcı pastayla ancak sonuç alabilirsin. Geçmiş olsun.
 

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#17
Güneş altında da değildim.neden böyle oldu anlamadım. Polisaj büyük ihtimalle çıkaracaktır ama yokmudur bunun kolay bir yolu?
Kil,IPA, m700 iş yapmadiysa aşındırıcı pasta varsa elimizde lokal olarak deneyin süngere damlatip lekeli yerlerde çalışın.
 

06UZ

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
11 Eki 2021
Mesajlar
84
Beğeniler
240
Yaş
38
İl
Ankara
#18
İlk ipayı yüzeye sıkmış mikrofiber bezle biraz baskı uygulayarak çıkarmaya çalışmış tabi çıkmayınca 2-3 kez aynı işlemi baştan tekrarlamış. Sonuç başarısız olunca aynı şekilde m700 denemiş herhalde bi 7-8 tur uğraşmıştır. Tamponun mikronunu almadıysam çok iyi demişti bana baya zor çıkmış yani :) Buarada aklıma bişey geldi bilmiyorum yapar mısın imkanın var mıdır. Elinde buhar makinesi varsa denemeni tavsiye ederim lekeleri kirleri gayet iyi çözer etkilidir. Eğerki yoksa senin yerinde olsaydım sıcak su hazırlayıp (mümkün olduğu kadar sıcak) janttaki lekeli bölüme az az dökerdim biraz yapışan ürünün yumuşamasını sağlar hemen arkasından sert hazırlanmış bi apc sıkar güzelce fırçalar sonra bezle silerdim, en sonda ipa yada m700 le bitirirdim. Büyük ihtimalle bu şekilde yüzeyden lekeyi alırsın. Bu tavsiyelerim sadece çelik jant için geçerli. Kaportada da deneyebilirsin ama apc uygulamasını tavsiye ederim, boyalı yüzeyde buhar makinesi kullanmadım tecrübem yok bilmiyorum. Bunları yaptın eğer sonuç alamazsan aşındırıcı pastayla ancak sonuç alabilirsin. Geçmiş olsun.
Açıkcası 2005 model bi araç olduğu için boyayı açmaktan korkuyorum. Parlatan adamlara çözümü için sordum cevap gelirse eğer paylaşırım. Eğer olmazsa mecburen polisaj uygulayacağım. Desteğin için teşekkür ederim hocam çok sağol.