Selamlar arkadaşlar
Başlıktan da anlaşılacağı üzere el pompasına 1.7 litre su 30ml şampuan karışımıyla aracıma uyguladım ve tamamen kurumadan durulamaya geçtim. Durulama sonrası aracımda jelly beanın pembe renginin akmış şekilde aracın tümüne leke şeklinde işlediğini gördüm . M700, angelwax perfect polish ve kil denedim ama maalesef çıkmıyor. Böyle bir durumu daha önce tecrübe eden oldu mu? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Delirmek üzereyim
Başlıktan da anlaşılacağı üzere el pompasına 1.7 litre su 30ml şampuan karışımıyla aracıma uyguladım ve tamamen kurumadan durulamaya geçtim. Durulama sonrası aracımda jelly beanın pembe renginin akmış şekilde aracın tümüne leke şeklinde işlediğini gördüm . M700, angelwax perfect polish ve kil denedim ama maalesef çıkmıyor. Böyle bir durumu daha önce tecrübe eden oldu mu? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Delirmek üzereyim




