Elinize sağlık yıllardır sadece AF spritz kullandım iç mekanda. Şimdi Nasiol kullanıyorum. Siz sanki Nasiol de kullanmıştınız, bu iki ürüne göre artısı eksisi nedir. Benim farkettiğim spritz'e göre daha derin hafif parlak bir finish'i var.
Teşekkürler test için özellikle toz testi şaşırttı.