Bosch Aquatak 120 & Bear Force Snow Foam Lance & Flowey EV13

ozer_85

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2021
Mesajlar
90
Beğeniler
445
İl
İzmir
#1
Herkese iyi aksamlar, daha once makine konusunda fikirlerinize basvurmustum.
Gectigimiz haftalarda tercihimi Bosch'tan yana kullanarak Aquatak 120 modelini satın aldın. Sonrasinda Ali Express'ten Bear Force Snow Foam Lance aldim ve makinem icinde Bosch bayisinden 6 metre uzatma hortumuda alarak seti tamamladim.
Flowey den EV13 Snow Foam şampuan ve kova icinde EV12 aldım.
Bugun video ve foto cekme firsatim oldu.
Daha once yikama makinesi ve foam lance tecrubem olmadigi icin kiyaslama yapamiyorum fakat makinenin, foam lance in ve ev13 ün performansı beni tatmin etti açıkcası. Yanliz makine almayi dusunen arkadaslara önerim mutlaka uzatma hortumu alin yoksa 5 yada 6 metre ile arac yikamak gercekten eziyet oluyor, ilk denememde bunu tecrube ederek hemen 6 metre uzatma hortumu aldim. Makinenin uzerinde 5 metre geliyor, 6 metre ilave hortumda eklenince 11 metre ile makineyi hic oynatmadan cok rahat sekilde araci yikiyorsunuz.
Foam Lance in haznesi 1 litrelik, 100 ml EV13 900 ml su olucak şekilde karisim hazirladim. Ön yikama sonrasinda da EV12 ile kova yikamasi yaptim ve son olarak Sonax BSD uygulayarak bitirdim.Foto ve videolari asagiya birakiyorum, zahmet edip okudugunuz icin ve onceki konumda da makine konusunda fikir verdiginiz icin tesekkur ederim.
Uygulama Videom:
Fotolarim:


 

Murat

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
3,204
Beğeniler
7,691
Yaş
45
İl
Ankara
#2
Gerçekten güzel köpük almışsınız. Action kamera mı kullandınız?

Bir de silecekleri yıkama öncesi kaldıralım lütfen :)
 

ozer_85

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2021
Mesajlar
90
Beğeniler
445
İl
İzmir
#3
Gerçekten güzel köpük almışsınız. Action kamera mı kullandınız?

Bir de silecekleri yıkama öncesi kaldıralım lütfen :)
Evet Sjcam400 var onunla cektim, tabancanin ucuna sabitleyerek, Detail tarzi FPS oyunlari gibi oldu :) bu arada S60 ın silecekleri tam olarak acik durmuyor o yuzden kova yikama yaparken bir elimle acildigi yere kadar kaldirip diger elimle alt kismini siliyorum kurularkende ayni sekilde mecburen :)
 

usurer

Usta Detaycı
Üye
Katılım
3 Tem 2020
Mesajlar
689
Beğeniler
1,284
Yaş
49
İl
izmir
#4
elinize sağlık bear force ve ev13 ile oldukça başarılı köpük performansı almışsınız. psa grubunda ve volvolarda kontağı kapattıktan hemen sonra silecek koluna bir kez dokunursanız kolun açılacak şekilde tam ortada kalması gerekiyor aslında. Ben yıkarken öyle yapıyorum, tabi sizinkine özel bir durum varsa o ayrı.
örnek video aşağıda
 

ozer_85

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2021
Mesajlar
90
Beğeniler
445
İl
İzmir
#5
elinize sağlık bear force ve ev13 ile oldukça başarılı köpük performansı almışsınız. psa grubunda ve volvolarda kontağı kapattıktan hemen sonra silecek koluna bir kez dokunursanız kolun açılacak şekilde tam ortada kalması gerekiyor aslında. Ben yıkarken öyle yapıyorum, tabi sizinkine özel bir durum varsa o ayrı.
örnek video aşağıda
Valla olabilir hic denemedim acik kaldigini bilmiyordum, aslinda kendimce anlattigim sekilde cozum buldugum icin bu durumu cok onemsemesemde Allah Allah ya nasil acik durmuyor diye dusunmuyorda degildim :) yarin deneyecegim simdiden bilgi icin tesekkur ederim :)
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#6
Elinize sağlık. Güzel video olmuş. Köpük performansı da gayet iyi :alkıssx:
 

eddy35

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
7 Eyl 2020
Mesajlar
117
Beğeniler
361
Yaş
35
İl
izmir
#8
Bir an kendi konumu okuyorum sandım:) aynı makine, aynı fl, aynı şampuandan kullanıyorum. Size tavsiyem kutudan çıkan 1.1 lik nozzle ı takmanız, daha kalın köpük alacaksınız.
 

Respect3578

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Mar 2019
Mesajlar
1,133
Beğeniler
3,568
Yaş
41
İl
Aliağa/izmir
#9
makina foam lane ve video için teşekkürler gayet güzel ve köpüklü bür detay günü olmuş, almayı düşündüğüm bir makina şuan için beklemedeyiz tabii böle bir mekanımız olmadığı için.
 

forzaGilles

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
754
Beğeniler
1,404
Yaş
45
İl
Istanbul
#10
@ozer_85 elinize sağlık güzel bir uygulama olmuş., Foam lance 'in kutusunun içinden çıkan 1,1 mm nozulu takarsanız daha iyi ve daha kalın köpük elde edersiniz., Foam lance 'ler 1,25 mm meme takılı olarak gelir., düşük basınç değerine sahip yıkama makineleride daha iyi köpük elde edilmesini sağlamak için kutunun içinde bir de 1,1 mm nozul (meme) bulunur., 1,1 mm nozul ile çok daha iyi köpük elde edeceksiniz.
 

ozer_85

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2021
Mesajlar
90
Beğeniler
445
İl
İzmir
#11
Bir an kendi konumu okuyorum sandım:) aynı makine, aynı fl, aynı şampuandan kullanıyorum. Size tavsiyem kutudan çıkan 1.1 lik nozzle ı takmanız, daha kalın köpük alacaksınız.
@ozer_85 elinize sağlık güzel bir uygulama olmuş., Foam lance 'in kutusunun içinden çıkan 1,1 mm nozulu takarsanız daha iyi ve daha kalın köpük elde edersiniz., Foam lance 'ler 1,25 mm meme takılı olarak gelir., düşük basınç değerine sahip yıkama makineleride daha iyi köpük elde edilmesini sağlamak için kutunun içinde bir de 1,1 mm nozul (meme) bulunur., 1,1 mm nozul ile çok daha iyi köpük elde edeceksiniz.

Tesekkur ederim saolun, kutudan cikan nozulu uzerindeki ile degistirmistim suan haricten gonderdikleri nozul takili ama kaclik bilmiyorum uzerinde yazmiyordu sanirim
 

ozer_85

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2021
Mesajlar
90
Beğeniler
445
İl
İzmir
#12
makina foam lane ve video için teşekkürler gayet güzel ve köpüklü bür detay günü olmuş, almayı düşündüğüm bir makina şuan için beklemedeyiz tabii böle bir mekanımız olmadığı için.
tesekkur ederim saolun, mekan onemli gercekten burasi yazligimizin bahcesi aslinda, benimde hayalim devamli yasadigimiz evimizde kapali bir garaj, Allah her detayciya bir kapali garaj nasip etsin :)
 

eddy35

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
7 Eyl 2020
Mesajlar
117
Beğeniler
361
Yaş
35
İl
izmir
#13
Tesekkur ederim saolun, kutudan cikan nozulu uzerindeki ile degistirmistim suan haricten gonderdikleri nozul takili ama kaclik bilmiyorum uzerinde yazmiyordu sanirim
Evet üzerinde yazmıyor, kutuyu açtığınızda 1.25 standart takılı geliyor, diğerini taktıysanız o zaten 1.1 lik olanıdır, çapı biraz daha dar yan yana çok ufak fark ediliyor. Birde karışımın suyunu sıcak su koyarsanız köpük miktarını artıyor.
 

ozer_85

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2021
Mesajlar
90
Beğeniler
445
İl
İzmir
#14
Evet üzerinde yazmıyor, kutuyu açtığınızda 1.25 standart takılı geliyor, diğerini taktıysanız o zaten 1.1 lik olanıdır, çapı biraz daha dar yan yana çok ufak fark ediliyor. Birde karışımın suyunu sıcak su koyarsanız köpük miktarını artıyor.
Suyu normal cesme suyu koymustum ogrendigim iyi oldu tesekkur ederim bir dahakine sicak su ile denerim
 

forzaGilles

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
754
Beğeniler
1,404
Yaş
45
İl
Istanbul
#15
tesekkur ederim saolun, mekan onemli gercekten burasi yazligimizin bahcesi aslinda, benimde hayalim devamli yasadigimiz evimizde kapali bir garaj, Allah her detayciya bir kapali garaj nasip etsin :)
Arkadaşta yazmış zaten diğerini taktıysanız zaten o 1,1 mm olandır., ikisini yan yana koyduğunuzda dikkatli bakınca birinin deliği diğerinden daha küçüktür., Ayrıca foam lance ‘in performansı kullandıkça azalmaması için işiniz bittiğinizde içine su koyup su ile çalıştırırsanız yani şampuan kalıntılarını temizlemek için durulama yaptırırsanız köpük performansı düşmez., diğer türlü bir sonraki yıkamaya kadar şampuan kalıntıları kuruyup foam lance in filtresine zamanla performansını azalmasına sebeb oluyor.
 

ozer_85

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2021
Mesajlar
90
Beğeniler
445
İl
İzmir
#17
Arkadaşta yazmış zaten diğerini taktıysanız zaten o 1,1 mm olandır., ikisini yan yana koyduğunuzda dikkatli bakınca birinin deliği diğerinden daha küçüktür., Ayrıca foam lance ‘in performansı kullandıkça azalmaması için işiniz bittiğinizde içine su koyup su ile çalıştırırsanız yani şampuan kalıntılarını temizlemek için durulama yaptırırsanız köpük performansı düşmez., diğer türlü bir sonraki yıkamaya kadar şampuan kalıntıları kuruyup foam lance in filtresine zamanla performansını azalmasına sebeb oluyor.
Bilgi icin tesekkur ederim Foam Lance in kullanma klavuzundada yaziyor isim bitince su haznesini iyice calkalayip temiz su dolduruyorum ve kopuk gelmeyinceye kadar su sikiyorum o sekilde topluyorum makineyi
 

Erdoğan Kesgin

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
11 Tem 2021
Mesajlar
105
Beğeniler
245
Yaş
50
İl
İstanbul
#18
Elinize sağlık, sizlere imreniyorum vallahi karcher Pro HD 400 makinem ve foam lance var ama şebeke basıncı çok düşük olduğundan kullanamıyorum
 

ozer_85

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2021
Mesajlar
90
Beğeniler
445
İl
İzmir
#19
elinize sağlık bear force ve ev13 ile oldukça başarılı köpük performansı almışsınız. psa grubunda ve volvolarda kontağı kapattıktan hemen sonra silecek koluna bir kez dokunursanız kolun açılacak şekilde tam ortada kalması gerekiyor aslında. Ben yıkarken öyle yapıyorum, tabi sizinkine özel bir durum varsa o ayrı.
örnek video aşağıda
Eveett bugun denedim dediginiz gibi kontagi acip silecek kolunu bir kez ileri iktirip kontagi kapattiktan sonra bir kez daha kolu ileri iktirince silecekleri servis modunda birakiyor o zaman rahatca kalkik sekilde durabiliyormus, aracin bendeki 4. Yili olucak nerdeyse ve bunu ogrenmis oldum, cok tesekkur ederim :)

 

Mertcankbr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Eyl 2020
Mesajlar
897
Beğeniler
1,976
İl
Manisa
#20
Elinize sağlık güzel bir çekim olmuş
Arkadaşların dediği gibi nozzle ufak olanlar değiştirirseniz ve eli yakmıyacak şekilde ılık su kullanırsanız köpük performansı yarı yarıya artıyor
Kazasız belasız çiziksiz günler dileriö:)