Arkadaşlar kullanıcısı olduğum bu makine hakkında baya sorular geldi, bende konusunu açayım dedim.
Öncelikle aletin genel özellikler şöyle:
15 litre Tank kapasitesi
4 konumlu başlık (1 yüksek perde orta derece basınç. 2. orta derece perde daha yüksek basınç. 3. nokta şeklinde maksimum basınç 4. bildiğin ibrik
18V batarya (tank iki defa doldurulup boşaltana kadar yetiyor)
15 Bar maksimum basınç
Genel anlamda kaliteli malzeme ile üretilmiş, çekçekli sapı ile taşımada kolaylık sağlıyor.
Ben nasıl kullanıyorum?
Aşırı kirli çamurlu vs ortamlardan gelmişsem bu alet bir işe yaramayacağı için benzinlikte su tutup çamuru akıtarak eve geliyorum.
Öncelikle duruma göre basitçe aracı bi su geziyorum, akabinde kwazar + VP ANSF ile ön yıkama yaparım. Akabinde çift kova ile aracı yıkayıp duruluyorum. ilk başta yapmam gereken jant lastiği sona bırakıyorum çünkü temiz kovada kalan şampuanlı su ve kwazar ile köpürtüp detaylı uğraşabiliyorum.
Bu işlerin tamamını bol bol yapmam için dolu fontusa ek olarak birde 10 litre su getiriyorum.
Avantajlar;
Damacanalarla su taşıma işine son, detaya giriyorsam bir adet 10 litre ekstra su yeterli oluyor.
Taşıma sapı ile kolaylıkla 6. kattan zemine inip işimi görebiliyorum.
Gürültüsüz olması kimseyi rahatsız etmeden çalışmaya olanak sağlıyor.
Dez avantajları;
Fiyatı!
Basınç çamurluk davlumbaz vs bölgelerde yetersiz kalıyor.
Fiyat!
Özetle;
Damacana taşıamktansa o rakamları harcamayı göze alıyorsanız eğlenceli bir oyuncak. Basıncı yetersiz ama aleti olmayıp da damacanayı arabaya bocalama yaparak durulama yapacak kişiler için bir seçenek. Benzinlikte acele acele aracını genel anlamda kabaca yıkayıp eve gelen adam detay için çift kovasını evde yapar sonra wax glaze ne tür fantezi istiyorsa uygular. Bu aleti önerirsem ve önerime uyup alan olur sonra pişman olursa arkamdan küfrederse sıkıntı olur. Onun için kimseye olumlu veya olumsuz öneride bulunmayacağım. Şahsen memnun olsam da o parayı farklı amaçlar için de kullanabiklirdim
Videosunu da şuraya iliştireyim
Öncelikle aletin genel özellikler şöyle:
15 litre Tank kapasitesi
4 konumlu başlık (1 yüksek perde orta derece basınç. 2. orta derece perde daha yüksek basınç. 3. nokta şeklinde maksimum basınç 4. bildiğin ibrik
18V batarya (tank iki defa doldurulup boşaltana kadar yetiyor)
15 Bar maksimum basınç
Genel anlamda kaliteli malzeme ile üretilmiş, çekçekli sapı ile taşımada kolaylık sağlıyor.
Ben nasıl kullanıyorum?
Aşırı kirli çamurlu vs ortamlardan gelmişsem bu alet bir işe yaramayacağı için benzinlikte su tutup çamuru akıtarak eve geliyorum.
Öncelikle duruma göre basitçe aracı bi su geziyorum, akabinde kwazar + VP ANSF ile ön yıkama yaparım. Akabinde çift kova ile aracı yıkayıp duruluyorum. ilk başta yapmam gereken jant lastiği sona bırakıyorum çünkü temiz kovada kalan şampuanlı su ve kwazar ile köpürtüp detaylı uğraşabiliyorum.
Bu işlerin tamamını bol bol yapmam için dolu fontusa ek olarak birde 10 litre su getiriyorum.
Avantajlar;
Damacanalarla su taşıma işine son, detaya giriyorsam bir adet 10 litre ekstra su yeterli oluyor.
Taşıma sapı ile kolaylıkla 6. kattan zemine inip işimi görebiliyorum.
Gürültüsüz olması kimseyi rahatsız etmeden çalışmaya olanak sağlıyor.
Dez avantajları;
Fiyatı!
Basınç çamurluk davlumbaz vs bölgelerde yetersiz kalıyor.
Fiyat!
Özetle;
Damacana taşıamktansa o rakamları harcamayı göze alıyorsanız eğlenceli bir oyuncak. Basıncı yetersiz ama aleti olmayıp da damacanayı arabaya bocalama yaparak durulama yapacak kişiler için bir seçenek. Benzinlikte acele acele aracını genel anlamda kabaca yıkayıp eve gelen adam detay için çift kovasını evde yapar sonra wax glaze ne tür fantezi istiyorsa uygular. Bu aleti önerirsem ve önerime uyup alan olur sonra pişman olursa arkamdan küfrederse sıkıntı olur. Onun için kimseye olumlu veya olumsuz öneride bulunmayacağım. Şahsen memnun olsam da o parayı farklı amaçlar için de kullanabiklirdim
Videosunu da şuraya iliştireyim








daha öncede konuşmuştuk zaten ondan sonra sık sık karşıma reklamları vs. çıkar oldu bir günaha gireceğim gibi de daha çeyizde tamamlamam gereken ürünler var
Hem elektrik hemde hortumu yaklaşık 20 metre çeksem yeticek ama şu sıralar bütçem olmadığı için hortumun ucuna aparat alıp şimdilik evdeki basınçla idare edicem. Yazın kesinlikle bir makine alıcam.