Merhaba,
Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var. Aracın kör noktalarında kir birikmiş ama ne yapsam çıkaramadım. Würth'ün zift katran temizleyicisini kullandım, böcek lekesi çıkarıcı kullandım, pastayı elimle uyguladım ama sonuç değişmedi. Nasıl bir şey anlamadım. Fotoğrafını koyuyurum. Yardımlarınızı rica ederim.
Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var. Aracın kör noktalarında kir birikmiş ama ne yapsam çıkaramadım. Würth'ün zift katran temizleyicisini kullandım, böcek lekesi çıkarıcı kullandım, pastayı elimle uyguladım ama sonuç değişmedi. Nasıl bir şey anlamadım. Fotoğrafını koyuyurum. Yardımlarınızı rica ederim.




