Karşılaştırma Britemax Rubber Max vs Optimum Opti-Bond vs Flowey R3 vs CarPro Perl vs FinishKare Top Kate vs AngelWax Elixir vs Poorboy's World Bold N B right

muhlis91

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
30 Eyl 2019
Mesajlar
347
Beğeniler
990
Yaş
35
İl
İzmir
#21
Tüm incelemeyi henüz yeni okuma fırsatım oldu. Çok geniş bir inceleme olmuş eline sağlık. Kafam çok karıştı ve ürünlerin birçoğu duymadığım ürünler. Sen çıtayı baya yükselttin :)
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#22
Tüm incelemeyi henüz yeni okuma fırsatım oldu. Çok geniş bir inceleme olmuş eline sağlık. Kafam çok karıştı ve ürünlerin birçoğu duymadığım ürünler. Sen çıtayı baya yükselttin :)
Ben de ne zaman test yapan bir detaycı oldum bilmiyorum. :D 1 ay içinde hepsinin karşılaştırması bitmiş olur. :) Yorum için teşekkürler Muhlis abi. :)
 

ugurus

Usta Detaycı
Üye
Katılım
17 Oca 2020
Mesajlar
755
Beğeniler
1,156
Yaş
42
İl
İzmir-Antalya
#23
Başlıkta yazan hiçbir ürünü görmedim bilmiyorum ama alıp kullanmış kadar oldum . Çok güzel inceleme yapmışsın. Tebrik ediyorum bravo. Ellerine sağlık :cicek::tesekkurr::super:
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#24
Başlıkta yazan hiçbir ürünü görmedim bilmiyorum ama alıp kullanmış kadar oldum . Çok güzel inceleme yapmışsın. Tebrik ediyorum bravo. Ellerine sağlık :cicek::tesekkurr::super:
Eyvallah abi sağolasın, testin amacına uygun bir cevap vermişsin teşekkür ederim. :)
 

Hilmi

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
27 Nis 2020
Mesajlar
203
Beğeniler
599
İl
Eskisehir
#25
Guzel ve yorucu bir karsilastirma olmus eline emegine saglik kesene bereket :) guzel bir yol gosterici olmus.
 

kizmazfatih

Usta Detaycı
Üye
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
361
Beğeniler
1,179
İl
izmir
#26
Herkese iyi forumlar dilerim, son sıralarda lastik parlatıcalara kafayı takmış bulunmaktayım. Bana göre en güzelini bulana kadar devam edicem sanıyordum ama bu teste 2-3 favori ürünümü buldum. :) Hemen teste geçiyorum birazda olsa kafamız karışabilir.

Öncelikle ısı tabancası ile lastiğimi düzgün bir şekilde kuruttum, lastik parlatıcıları düzgün emmesi için. Janta ufak bir reçine yapışmış gözümden kaçmadı merak etmeyin, yarın ilk işim JTT ile temizlemek. :)



3 lastiğe test etmeyi daha mantıklı buldum, kendimce rakiplerine ayırdım. Jel jele karşı gibi. Her fotoğrafın üstünde kısa kısa özelliklerinden ve tecrübelerimden bahsediceğim.

Britemax Rubber Max vs Optimum Opti-Bond

Fotoğraflardan anlaşıldığı gibi sol taraf Britemax, sağ taraf ise Opti.

İlk 3 fotoğraf C.tesi gününe ait, ortadan ikiye bölerek uyguladım.



Bu fotoğraflar ve videolar ise Pazar gününe ait, kürleşmesi için 24 saat bekledim. Ve su testi yaptım. (Lastiğin jant tarafına ufak bir yerine az sürmüşüm sanırsam, uçup gitmiş. :) )



Britemax Rubber Max



(Ürün 473ml.)Dış trimlere de sürüldüğü gibi lastiğe de sürülüyor, en çok beğendiğim özelliği camın kenarında ki kauçuklarda çok iyi iş yapıyor. Su iticilik konusunda pek bir şey beklememek lazım ancak rakibi Opti'nin karşısında ise neredeyse eşit. Parlaklık sevenler uzak dursun, satin ve mat bir görüntüsü var. Sürümü kolay ama birazcık tüketim fazla gibi geldi.

Optimum Opti-Bond



(Ürün 236ml) Yoğun bir ürün olduğu için 1:1 oranda su ile karıştırarak sprey ile de uygulayabilirsiniz diyor ancak saf kullanmak her zaman tercihimdir. :) Ürün birazcık pahalı gelebilir, 1:1 seyrelttiğinde performansı düşecek dayanımı baya bir azalacaktır. Testden önce 2 kere kullanmıştım sarfiyatı normal denilecek derecede dayanımı ise 3 hafta civarı, yağmur-toza karşı dayanımı güzel. Britemax'a göre daha parlak ve daha homojen bir görüntüsü var. Sürümü ise gayet rahat, pede sürdükden sonra lastik çok güzel emiyor. Su iticiliğinde ise ortalama derecede beklentiyi karşılıyor ama testin sonunda ki şeytan üçgeninde ki gibi su iticiliği yok. :) Boncuk vs'sinde berabere kaldılar.


Flowey R3 vs CarPro Perl

Sol taraf R3, sağ taraf Perl.

İlk fotoğraflar C.tesi gününe ait, ortadan ikiye bölerek uyguladım.



Bu fotoğraflar ve videolar ise Pazar gününe ait, kürleşmesi için 24 saat bekledim. Ve su testi yaptım.



Flowey R3



(Ürün ?ml) Kardeşi gibi suyu görünce akıp gitmiyor merak etmeyin. :D Su iticilik ve boncuklanma karşılaşmasında önde, çok daha iyi değil ama bir seviye üstünde. Mat ve satin bir görüntüsü var, daha doğrusu orjinal görünüm. 24 saat kürleştikden sonra daha iyi bir görünüme sahip olmuş, sürümü ise test yaptığım diğer parlatıcılara göre çok fazla kolay. Yapısı süt gibi olmasından ped iyi emiyor ancak daha rahat lastiğe tutunuyor.

CarPro Perl



(Ürün 1000ml) R3 aksine çok amaçlı bir parlatıcı gibi, dış trim, iç trim, lastik, kauçuk, deri. Her yere sürülüyor mübarek :D ama toz mıknatısı olabiliyor, dikkat etmek lazım. Parlak bir görüntüsü var. 24 saat geçdikden sonra neredeyse parlaklığını yitirmemiş. Su iticilik ve boncuklanma olarak diğerlerine göre biraz altda kalıyor. Sürümü ise rahat ama R3 kadar değil.


FinishKare Top Kate vs AngelWax Elixir vs Poorboy's World Bold N B right

Şeytan üçgenine hoşgeldiniz, merak ettiklerimi ve daha cilveli gözükenleri sona bıraktım. :)

İlk fotoğraflar C.tesi gününe ait, ortadan üçe bölerek uyguladım. Üçgen biçiminde böldüm. (Sol alt taraf FinishKare, Orta üst AngelWax, sağ alt taraf Poorboy's)



Bu fotoğraflar ve videolar ise Pazar gününe ait, kürleşmesi için 24 saat bekledim. Ve su testi yaptım.




FinishKare Top Kate
(Ürün 916ml)


Hem mat hem satin bir görüntüsü var, ama daha çok tam mat değilde biraz daha parlağa kaçıyor. Herhalde en beğendiğim ürün olabilir. Su iticlik konusunda şeytan üçgeninde birinci geldi çok beğendim, boncuk yapısı ise küçük küçük birazcık dengesiz gibi. Sürümü ise rahat ancak homojen bir şekilde tam yayılmıyor gibi, birazcık uğraştırıyor ama jel parlatıcılar gibi değil.

AngelWax Elixir
(Ürün 500ml)


Daha mat ve doğal bir görüntüsü var. Bu ürünü de beğendim ancak şişesi ve spreyi çöp geldi. Su iticilik konusunda başarılı, akan damlalar büyük büyük kopup akıyor ve boncukları daha büyük oluyor. Daha başarılı geldi boncuklanması. Sürümü ise gayet rahat, lastik çok güzel emdi. Ve bu üründe camların kenarında ki kauçuklar için çok güzel. :)

Poorboy's World Bold N B right
(Ürün ?ml)


Parlak ve satin bir görüntüsü var, Perl'den daha az parlak ancak şeytan üçgeninin en parlak parlatıcısı. Su iticiliği konusunda Elixir ile neredeyse aynı özelliklere sahip, küçük küçük toplar halinde akıp gidiyor. Ve boncuklanması da aynı şekilde küçük küçük. Sürümü orta derecede uğraştırıyor. Motora, kauçuğa, lastiğe ve dış trimlere uygulanabilrimiş.



Herkese iyi forumlar dilerim, tek tek yazmak biraz yordu yazım hatalarım ve düşüncelerimde karışıklık var ise affola. Çok ürün olunca düşüncelerimde karışıyor tabiki de uygulama şeklimde de hatalar olduysa affola. :)
eline emeğine sağlık kardeşim uzun zahmetli rehber niteliğinde çok basarılı test olmus.
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#27
Guzel ve yorucu bir karsilastirma olmus eline emegine saglik kesene bereket :) guzel bir yol gosterici olmus.
Çok sağolun, tabiki de biraz masraflı oldu ama her şey DetailForum ve içinde bulunan biz üyeler için. :)
eline emeğine sağlık kardeşim uzun zahmetli rehber niteliğinde çok basarılı test olmus.
Teşekkürler abi, zahmetli olmasına bir o kadar da keyif aldım. :)
 

technologyst

Profesyonel Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
4 Kas 2017
Mesajlar
1,283
Beğeniler
3,310
Yaş
42
İl
kahramanmaraş
#28
Emeğine eline bütçene sağlık çok güzel test. Ama sadece naçizane bir şey söylemek istyorum bir çok ürün içinde birde sarp olsaydı f/p olarak dayanımı ve parlaklığı konusunda bu forumda onu kullanmayanda yoktur çok güzel olurdu. En azından bu ürünler gerçekten parasının hakkını veriyormu onuda görürdük. Bu ufak bir eleştiri yanlış anlamayın lütfen
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#30
Emeğine eline bütçene sağlık çok güzel test. Ama sadece naçizane bir şey söylemek istyorum bir çok ürün içinde birde sarp olsaydı f/p olarak dayanımı ve parlaklığı konusunda bu forumda onu kullanmayanda yoktur çok güzel olurdu. En azından bu ürünler gerçekten parasının hakkını veriyormu onuda görürdük. Bu ufak bir eleştiri yanlış anlamayın lütfen
Yok yok abi gayet seni doğru anladım, aslında elimde sarp vardı test edicektim ancak herkesçe bilinen olduğu için vazgeçtim. Keşke onuda test edip farkını ortaya koysaydım, yorum ve tavsiye için çok teşekkür ederim. :)
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#38
Test gününden tam 7 gün geçti ve hemen güncel çekelim, yaklaşık olarak 130-140 KM yol yapıldı. 20-30 KM'si yağışlı bir şekilde geçti. Toplamda 2-3 gün yağmur yağmıştır. Normalde fotoğrafları editleyip atıcaktım ancak 20 mb üzeri atılmıyor, fotoğrafların boyutu 13-14 mb zaten editleyince 30'a kadar yolu var. :D

Britemax Rubber Max vs Optimum Opti-Bond

Karşılaştırmayı daha rahat yapabilmek için ilk gün ki halini atıyorum. (Sol taraf Britemax, sağ taraf Optimum.)




Britemax Rubber Max



Parlaklık yarıya yarıya gitmiş ancak mat bir görünüm ile hala devam ediyor. Görünümü hoşuma gitti. Toz çekmesi ise yukarıda ki fotoğrafta görüldüğü gibi gayet başarılı, Opti'nin önünde. Toz çekmede üçüncü.

Optimum Opti-Bond



Parlaklık konusunda rakibi gibi yarı yarıya düşmüş ancak garip bir yapıya bürünmüş pek beğenemedim. Görünümü kötü. Toz çekmesi fotoğrafta ki gibi kötü. Geride kalmış. :(




Flowey R3 vs CarPro Perl

Sol taraf R3, sağ taraf Perl. Tam ayrım kısmı lastikde 87 yazan kısımda.




Flowey R3



Parlaklık konusunda rakibi gibi eşitlenmiş, resmen matlaşmış ve dayanımı hala devam ediyor. Görünümü başarılı. Toz çekmesi ise biraz üzdü.
Perp'e göre çok az geride kalmış.

CarPro Perl



Parlaklık konusunda matlaşmış ve güzel bir görüntü elde etmiş, dayanımı hala devam ediyor. Toz çekmesi ise şaşırtıcı derecede iyi, normalde iç kısma sürdüğümde veya dış trime sürdüğümde başarısız oluyordu ancak lastikde çok başarılı. Toz çekme de çok ilerde.



FinishKare Top Kate vs AngelWax Elixir vs Poorboy's World Bold N B right

3 farklı parlatıcıyı inşallah anlayabilirsiniz. (Sol alt taraf FinishKare, Orta üst AngelWax, sağ alt taraf Poorboy's)




FinishKare Top Kate



Parlaklık yarı yarıya düşmüş, sanki parlatıcı yok gibi. Toz çekme de inanılmaz kötü, resmen çuvalladı. Dayanımı kötü durumda. Rakiplerinin gerisinde. :(

AngelWax Elixir



Parlaklık konusunda neredeyse yarı yarıya düşmüş ancak görünümü hala güzel. Dayanımı iyi hala devam ediyor. Toz çekiminde çok çok başarılı, testin birincisi. :)

Poorboy's World Bold N B right



Parlaklık konusunda garip sanki ürünün belirli bir kısmı merkez-kaç kuvvetiyle uçup gitmiş, fotoğrafta görüceğiniz gibi iz olmuş. Tutunan ürünler ise çok başarılı, parlaklığıda güzel toz çekmesinde ise ikinci sırada. Şu ürünün uçma muhabbeti olmasa çok başarılı bir ürün.


Testin ilk haftasında kazananlar şu şekil;

Britemax Rubber Max > AngelWax Elixir > Poorboys World Bold N Bright

Hatalarım olduysa affola, sıralama için sizde yorumlayabilirsiniz. :) Herkese iyi detaylar dilerim. :)
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#40
Kardesim genis capli inceleme icin tesekkurler eline saglik :)