Bir arkadaşımın aracının tüm camları 1500 lük zımpara ile çizilmiş durumda. Araç yıkarken zımpara yaptıklarından hiç farkedilmemiş kurulama yapılana kadar. Güncel kurla tüm camların maliyeti 7 bin lirayı bulunca bizde bir çözüm aramaya başladık. Rayon ped ve seryum oksit ile denemeler yaptık. Maksimum devire kadar çıktım , seryum-su oranını değiştire değiştire denemeler yaptım ama gözle görülür bir fark elde edemedim. Belki uygulamada yanlışlık yaptım ama her yolu denedim. Aklıma gelen tek yol zaten 1500 lük zımpara ile çizilmiş camları daha ince zımpalar ile zımparalayıp en son seryum oksit ile bitirmek. Zaten yüzde yüz bir sonuç beklemiyoruz ama en azından değişimden kurtaracak hale getirebilirsek büyük bir masraftan kurtulacağız. Konu hakkında tavsiyelerinizi ve yorumlarınızı merak ediyorum.




