Merhabalar, bu günün karşılaştırma ürünleri cg diablo ve cg signature jant temizleyicileri.
İki ürünü de 1/3 oranda sulandırıp uyguladım. Diablo çok daha yoğun kıvamlı oluyor bu sulandırma oranıyla. Janta çok daha iyi tutunuyor ve hemen kurumuyor, signature dah hızlı kuruyor ve daha su kıvamında. Dioblonun muhteşem bir kokusu var. İçesi geliyor insanın, şerbet niyetine.
Jantlar oldukça kirliydi, yağmurda oldukça yol yaptım, trafik filmi kaplanmış, gördüğünüz üzere korumada gitmiş. Dolayısıyla zorlu bir teste tabi oldular ürünler.
Temizlik kabiliyeti olarak diablo üstün geldi. Her anlamda diablo bence çok daha efektif bir ürün. Fiyat olarak signature yi elbette daha ucuza almıştım. Bu anlamda signature daha önde. Güncel fiyat olarak bakmadım.
Buyurun karşılaştırma videomuz. Kameramanımız @Muratcan a teşekkür ederiz.
Yazmayı unuttuğum birşey varsa sorabilirsiniz. Keyifli seyirler.
İki ürünü de 1/3 oranda sulandırıp uyguladım. Diablo çok daha yoğun kıvamlı oluyor bu sulandırma oranıyla. Janta çok daha iyi tutunuyor ve hemen kurumuyor, signature dah hızlı kuruyor ve daha su kıvamında. Dioblonun muhteşem bir kokusu var. İçesi geliyor insanın, şerbet niyetine.
Jantlar oldukça kirliydi, yağmurda oldukça yol yaptım, trafik filmi kaplanmış, gördüğünüz üzere korumada gitmiş. Dolayısıyla zorlu bir teste tabi oldular ürünler.
Temizlik kabiliyeti olarak diablo üstün geldi. Her anlamda diablo bence çok daha efektif bir ürün. Fiyat olarak signature yi elbette daha ucuza almıştım. Bu anlamda signature daha önde. Güncel fiyat olarak bakmadım.
Buyurun karşılaştırma videomuz. Kameramanımız @Muratcan a teşekkür ederiz.
Yazmayı unuttuğum birşey varsa sorabilirsiniz. Keyifli seyirler.






Bence kovaya diablo katıp, spreye signature katmak mantıklı oluyor. Jant fırçasıyla jantı temizlerken en az 2-3 kere kovanın içine batırıyorum, jant yeterince kayganlaşıyor ve signature ile sprey sıkarak temizliyorum. Diablo 100TL olmuş insan kıyamıyor kullanmaya.
Bu gidişle signature papuç dama atılacak 