Chemical guys diablo gel wheel cleaner vs Chemical guys signature series wheel cleaner

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#1
Merhabalar, bu günün karşılaştırma ürünleri cg diablo ve cg signature jant temizleyicileri.
İki ürünü de 1/3 oranda sulandırıp uyguladım. Diablo çok daha yoğun kıvamlı oluyor bu sulandırma oranıyla. Janta çok daha iyi tutunuyor ve hemen kurumuyor, signature dah hızlı kuruyor ve daha su kıvamında. Dioblonun muhteşem bir kokusu var. İçesi geliyor insanın, şerbet niyetine.
Jantlar oldukça kirliydi, yağmurda oldukça yol yaptım, trafik filmi kaplanmış, gördüğünüz üzere korumada gitmiş. Dolayısıyla zorlu bir teste tabi oldular ürünler.
Temizlik kabiliyeti olarak diablo üstün geldi. Her anlamda diablo bence çok daha efektif bir ürün. Fiyat olarak signature yi elbette daha ucuza almıştım. Bu anlamda signature daha önde. Güncel fiyat olarak bakmadım.

Buyurun karşılaştırma videomuz. Kameramanımız @Muratcan a teşekkür ederiz.


Yazmayı unuttuğum birşey varsa sorabilirsiniz. Keyifli seyirler.
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#3
Abi siz ikiniz yıkamaya geçtiğiniz de 3-4 konu çıkıyor, emeklerinize sağlık.:komik: Bence kovaya diablo katıp, spreye signature katmak mantıklı oluyor. Jant fırçasıyla jantı temizlerken en az 2-3 kere kovanın içine batırıyorum, jant yeterince kayganlaşıyor ve signature ile sprey sıkarak temizliyorum. Diablo 100TL olmuş insan kıyamıyor kullanmaya.:)
 

Kermssl

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
4 May 2020
Mesajlar
384
Beğeniler
520
İl
İstanbul
#7
Merhabalar, bu günün karşılaştırma ürünleri cg diablo ve cg signature jant temizleyicileri.
İki ürünü de 1/3 oranda sulandırıp uyguladım. Diablo çok daha yoğun kıvamlı oluyor bu sulandırma oranıyla. Janta çok daha iyi tutunuyor ve hemen kurumuyor, signature dah hızlı kuruyor ve daha su kıvamında. Dioblonun muhteşem bir kokusu var. İçesi geliyor insanın, şerbet niyetine.
Jantlar oldukça kirliydi, yağmurda oldukça yol yaptım, trafik filmi kaplanmış, gördüğünüz üzere korumada gitmiş. Dolayısıyla zorlu bir teste tabi oldular ürünler.
Temizlik kabiliyeti olarak diablo üstün geldi. Her anlamda diablo bence çok daha efektif bir ürün. Fiyat olarak signature yi elbette daha ucuza almıştım. Bu anlamda signature daha önde. Güncel fiyat olarak bakmadım.

Buyurun karşılaştırma videomuz. Kameramanımız @Muratcan a teşekkür ederiz.


Yazmayı unuttuğum birşey varsa sorabilirsiniz. Keyifli seyirler.
Eline sağlık onur abi on numara beş yıldız karşılaştırma:)
 

Ömer88

Usta Detaycı
Üye
Katılım
19 Oca 2019
Mesajlar
540
Beğeniler
1,432
#8
Elinize sağlık. Cg nin en iyi jant temizleyicisi diablo galiba. Bende sticky test edecem ama yağmur fırsat vermiyor maalesef, iyicede kir topladı.
Diablonun içine 5 10 ml demir tozu sökücü katsak el değmeden jant tertemiz çıkar mı?
Ben beğenilmeyen bilbery de denedim 500ml 1:5sulandırıp 10ml de demirtozu kattım baya etki etmişti o temizlemeyen bilbery iş yapar hale gelmişti. Bu ürünleri karıştırmak kimyasal bir reaksiyona sebep olmamıştı şişe içerisinde ama jantta iyi sonuç vermişti.
Fikir ise parlatanadamlardan signature alırken içerisinde demirtozu bile var demesinden gelmişti aklıma.
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#9
Elinize sağlık. Cg nin en iyi jant temizleyicisi diablo galiba. Bende sticky test edecem ama yağmur fırsat vermiyor maalesef, iyicede kir topladı.
Diablonun içine 5 10 ml demir tozu sökücü katsak el değmeden jant tertemiz çıkar mı?
Ben beğenilmeyen bilbery de denedim 500ml 1:5sulandırıp 10ml de demirtozu kattım baya etki etmişti o temizlemeyen bilbery iş yapar hale gelmişti. Bu ürünleri karıştırmak kimyasal bir reaksiyona sebep olmamıştı şişe içerisinde ama jantta iyi sonuç vermişti.
Fikir ise parlatanadamlardan signature alırken içerisinde demirtozu bile var demesinden gelmişti aklıma.
Diablo jel ve güvenli bir ürün. kokusu da güzel belki farklı bir tepkimeye girebilir.
 

Shirb13

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
5 Ara 2019
Mesajlar
979
Beğeniler
4,171
İl
Tekirdağ
#11
Abi eline koluna sağlık. İşin içine girdikçe görüyor insan. Ürünleri temin etmek maddi manevi ayrı bir süreç ve emek, buna vakit ayırıp uygulamak ayrı emek görsel hazırlayıp anlatmak ayrı bir emek istiyor.

Eline koluna sağlık tekrar tekrar.
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#13
Tam da aklımdan geçen bir karşılaştırmaydı Masterım teşekkürler:tesekkurr:
Rica ederim, aklımdaydı aradan çıkarayım dedim, fikir verdiyse ne mutlu.
Abi siz ikiniz yıkamaya geçtiğiniz de 3-4 konu çıkıyor, emeklerinize sağlık.:komik: Bence kovaya diablo katıp, spreye signature katmak mantıklı oluyor. Jant fırçasıyla jantı temizlerken en az 2-3 kere kovanın içine batırıyorum, jant yeterince kayganlaşıyor ve signature ile sprey sıkarak temizliyorum. Diablo 100TL olmuş insan kıyamıyor kullanmaya.:)
Aynen çeşitli varyasyonlar yapabilirsiniz tabii ki. Kirlilik durumuna göre yapılabilir.
Aslında 2-3 konuluk daha uygulama yaptık ama hepsine çekmeye vakit olmadı.Siyah bmw yi de yıkadım.
Şahane test olmuş abi ellerine sağlık. Floweyler ile de testleri gelir mi cg ların :)
Teşekkür ederim. Olabilir ama elimde r1 kalmadı, alınca yaparım kısmet olursa. Yada Sercan zaten bu görevi üslenmiş.
Abim dur dur bende yapıcam öyle bir test, Onur abinin aklına girme. :komik:
Sen de o iş, bende alınca üstüne ek yaparım inşallah.
Hayhay kardeşim beklemedeyim :D cg signature var da bitince yerine flowey alayım diyorum. Karşılaştırmayı merakla bekliyorum :)
Güzel terciih olabilir.
Eline sağlık onur abi on numara beş yıldız karşılaştırma:)
Teşekkür ederim kardeşim.
Elinize sağlık. Cg nin en iyi jant temizleyicisi diablo galiba. Bende sticky test edecem ama yağmur fırsat vermiyor maalesef, iyicede kir topladı.
Diablonun içine 5 10 ml demir tozu sökücü katsak el değmeden jant tertemiz çıkar mı?
Ben beğenilmeyen bilbery de denedim 500ml 1:5sulandırıp 10ml de demirtozu kattım baya etki etmişti o temizlemeyen bilbery iş yapar hale gelmişti. Bu ürünleri karıştırmak kimyasal bir reaksiyona sebep olmamıştı şişe içerisinde ama jantta iyi sonuç vermişti.
Fikir ise parlatanadamlardan signature alırken içerisinde demirtozu bile var demesinden gelmişti aklıma.
Sticky i bir türlü ekleyemedim stoklara,çok merak ettiğim bir ürün.Edineceğiz inşallah bakalım ne zaman.
Denemekten zarar gelmez, deneyebilirsiniz.
Diablo jel ve güvenli bir ürün. kokusu da güzel belki farklı bir tepkimeye girebilir.
Olumsuz bir tepkimeye gireceğini zannetmiyorum.
Eline sağlık Master , bu testten sonra parlatanadamlardaki Diablo stoğu hızla tükenir :D
Teşekkür ederim.
Abi eline koluna sağlık. İşin içine girdikçe görüyor insan. Ürünleri temin etmek maddi manevi ayrı bir süreç ve emek, buna vakit ayırıp uygulamak ayrı emek görsel hazırlayıp anlatmak ayrı bir emek istiyor.

Eline koluna sağlık tekrar tekrar.
Teşekkür ederim kardeşim, karşılaştırmalar amacına ulaşıyorsa ne mutlu.
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#16
Ellerinize emeğinize sağlık, flowey de diablodan iyi çıkar şimdi :mutlu: Bu gidişle signature papuç dama atılacak :)
Teşekkür ederim, bence dama atılacak bir durumu yok signaturenin. Yani bir billbery kadar kötü bir ürün değil.Fiyatına göre çok güzel bir ürün. Bizim jantlarda gayet yeterli gelir aslında, çok sık aralıklarla, düzenli temizlendiği için ve korumada olduğunu da varsayarsak. kullanılır. tabi bu yazdıklarım makul fiyata alındığı taktirde geçerli.
 

ffsahin

Usta Detaycı
Üye
Katılım
8 Ağu 2018
Mesajlar
866
Beğeniler
1,822
Yaş
32
İl
Kayseri
#17
Eline sağlık abi , merak ettiğim bir karşılaştırmaydı. Diablo galip gelmiş ama zaten fırçasız temizlik yapmadığım için elim almaya gitmiyor fiyatından ötürü :D .
 

drerdogan

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
23 Mar 2018
Mesajlar
262
Beğeniler
945
İl
ısparta
#18
Diablo takibime girdi, teşekkürler. Yalnız lastikler Michelin primacy hp. 3 araçta denk geldi. Her biri ayrı ayrı çok kötüydü. Sıfır araçlarda sık kullanılıyor. Aman dikkat derim.
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#19
İnceleme için teşekkürler abi. Merak ettiğim bir üründü benimde. :alkis: