Arkadaşlar herkese merhabalar bir süredir forumda pasif kaldık kusurumuza bakmayın lütfen. Ama sanıyorum ki yeni projelerimizde gönüllerinizi alacağımızdan hiç şüphemiz yok. Konunun sahibi olan Ds4 projemize yaklaşık 8 ay önce başladık malesef hala bitiremedik bitirmeden parça parça atmak istedik, hem daha iyi görünülebilirlik hemde mobil ve kotalı dostlarımız için daha kolaylık olsun istedik.
Aracı bilerek görerek ve proje isteğimiz için aldık. Daha önce yapılan kasap vari boya ve kaporta işlemleri , bilinçsiz kullanım da oluşan yürüyen problemleri ve en önemlisi projenin ortasında kırmızı ışıkta arkadan alınan hasar komple boyayı elden geçirmemiz de büyük rol oynadı. Görsellerle birlikte açıklamalı devam edelim.
Aracı aldığımızda kaput ve çamurluklarda daha önce boyanan fakat yanlış serleştirici oranından kaynaklı vernik soyulmaları vardı .
Fitillerden ve logolardan görüneceği üzere daha önceden kasap vari birtakım pasta uygulaması olmuş.
Bu arada araç Tr nin nadir dolu Ds4 ü . Masajlı hafızalı koltuklarından, Denon hifi sisteminden, Bi xenon farlarına kadar tüm opsiyonlarından nasibini almış.
Malesef ki ön camımız çatlak geldi. Kaskodan değiştirdik çatlak olmasada zaten o çiziklerden dolayı kesin değiştirirdik
Eksik gördüğümüz mekanik parçalar temin edildi ve mekanik servisimize teslim edildi.(herşeyide ben yapamam ki
)
Disk ve balata değişimi.
Amartisör ve takoz değişimi. Takozu Vw cc ve golf takıyoruz malesef psalar arkadan kopma sorunundan dolayı bu parçada revizeye gidiyoruz.
Enjektörler revize edildi.
Malesef ki o kötü günden bir kaç kare.
Çamurluk katlandı kapıyı kastı ve bagajı kastı.
Bu çamurluk değişmeden yapılmaz diyen exper arkadaşım sen de bu konuyu takip et
Sağ taraftada sol kadar olmasada ilk fotoğraflarda gördüğümüz üzere hasar vardı.
Burada daha önceden yok olan kordon devam çizgisinide olması gerektiği gibi devam ettirdik.
Buraya dikkat çekmek istiyorum. Daha önceden aldığı 50 krşlık bir delik hasarı için arkadaş 10x15 saç kaynatmış oda içini çürütmüş onuda çıkarıp yerine ve ''üstüne'' değilde olması gereken yere montajı yapıldı.
Kaporta tesviye işlemleri bitti. Boyaya fısıldayan adamın yanına geldik namı diğer Kıvırcık Neco niye kıvırcık diyorlar bilmiyorum ama adamda saç yok
Kordonu zayıflatmamak için güvenlik bandını çektik.
Astar işlemimiz tamamlandı yoklama için devam.
Pütürleri atıldı.
Son kontrolleri yapıldı bu iki kordon kazalı tarafın kordunu milimetrik
Fırına girmek üzere son kontrolleri yapıldı. Oda en az biz kadar heyecanlı olsa gerek
Dikkatleri buraya çekmek istiyorum bu denli emeğin manevi den ziyade birde maddi karşılığı var bu ürünler muhteşem maddiyat gerektiriyor. Glasürit 55 serisi S kasa merso ve M kasa Bmw lerde kullanılıyor genelde, özverili yaptığımız projeyi bu şekilde kaliteli malzemeler ile devam ettiriyoruz.
Bu topiğin devamında boya ve montaj işlemleri, detailing ve aftermarket montaj işlemleri ile devam edeceğiz herkese teşekkür ederiz.
Aracı bilerek görerek ve proje isteğimiz için aldık. Daha önce yapılan kasap vari boya ve kaporta işlemleri , bilinçsiz kullanım da oluşan yürüyen problemleri ve en önemlisi projenin ortasında kırmızı ışıkta arkadan alınan hasar komple boyayı elden geçirmemiz de büyük rol oynadı. Görsellerle birlikte açıklamalı devam edelim.
Aracı aldığımızda kaput ve çamurluklarda daha önce boyanan fakat yanlış serleştirici oranından kaynaklı vernik soyulmaları vardı .








Fitillerden ve logolardan görüneceği üzere daha önceden kasap vari birtakım pasta uygulaması olmuş.

Bu arada araç Tr nin nadir dolu Ds4 ü . Masajlı hafızalı koltuklarından, Denon hifi sisteminden, Bi xenon farlarına kadar tüm opsiyonlarından nasibini almış.

Malesef ki ön camımız çatlak geldi. Kaskodan değiştirdik çatlak olmasada zaten o çiziklerden dolayı kesin değiştirirdik

Eksik gördüğümüz mekanik parçalar temin edildi ve mekanik servisimize teslim edildi.(herşeyide ben yapamam ki



Disk ve balata değişimi.



Amartisör ve takoz değişimi. Takozu Vw cc ve golf takıyoruz malesef psalar arkadan kopma sorunundan dolayı bu parçada revizeye gidiyoruz.


Enjektörler revize edildi.


Malesef ki o kötü günden bir kaç kare.



Çamurluk katlandı kapıyı kastı ve bagajı kastı.


Bu çamurluk değişmeden yapılmaz diyen exper arkadaşım sen de bu konuyu takip et

Sağ taraftada sol kadar olmasada ilk fotoğraflarda gördüğümüz üzere hasar vardı.





Burada daha önceden yok olan kordon devam çizgisinide olması gerektiği gibi devam ettirdik.

Buraya dikkat çekmek istiyorum. Daha önceden aldığı 50 krşlık bir delik hasarı için arkadaş 10x15 saç kaynatmış oda içini çürütmüş onuda çıkarıp yerine ve ''üstüne'' değilde olması gereken yere montajı yapıldı.





Kaporta tesviye işlemleri bitti. Boyaya fısıldayan adamın yanına geldik namı diğer Kıvırcık Neco niye kıvırcık diyorlar bilmiyorum ama adamda saç yok


Kordonu zayıflatmamak için güvenlik bandını çektik.



Astar işlemimiz tamamlandı yoklama için devam.


Pütürleri atıldı.



Son kontrolleri yapıldı bu iki kordon kazalı tarafın kordunu milimetrik

Fırına girmek üzere son kontrolleri yapıldı. Oda en az biz kadar heyecanlı olsa gerek

Dikkatleri buraya çekmek istiyorum bu denli emeğin manevi den ziyade birde maddi karşılığı var bu ürünler muhteşem maddiyat gerektiriyor. Glasürit 55 serisi S kasa merso ve M kasa Bmw lerde kullanılıyor genelde, özverili yaptığımız projeyi bu şekilde kaliteli malzemeler ile devam ettiriyoruz.


Bu topiğin devamında boya ve montaj işlemleri, detailing ve aftermarket montaj işlemleri ile devam edeceğiz herkese teşekkür ederiz.