OS X El Capitan/Safarideki problemler giderilmiş sanırım. Hayırlı olsun. Ama istatistikler sıfırlanmış yine. Yav bu istatistikler size ne etti kardeşim?
OS X El Capitan/Safarideki problemler giderilmiş sanırım. Hayırlı olsun. Ama istatistikler sıfırlanmış yine. Yav bu istatistikler size ne etti kardeşim?