RE: Detail Forum Kağıt Paspas
Benim de paspaslarım geldi, çok kaliteliler gerçekten. Boyut olarak da herhangi bir sorun yok, rahatlıkla alabilirsiniz. Emeği geçenlere de tekrar teşekkürler.
@erguel Yalnız benim paketi ailem teslim almış ve kargocu herhangi bir ücret talep etmemiş. Alıcı ödemeli olduğunu bildiğimden sizi de bilgilendirmek istedim. Bu konu ile ilgili kargo firmasından geri dönüş alırsanız lütfen beni de bilgilendirin. Ücreti hesabınıza göndereyim.