Burada satılanların oto yıkamacıda verdiklerinden pek bir farkı yok, bizim amacımız kaliteli bir şey olması. Orada 360 gram numuneden aldım tarttım 160 gram çıktı, yani tamamen alıcıyı aldatmaya yönelik bir site..
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Burada satılanların oto yıkamacıda verdiklerinden pek bir farkı yok, bizim amacımız kaliteli bir şey olması. Orada 360 gram numuneden aldım tarttım 160 gram çıktı, yani tamamen alıcıyı aldatmaya yönelik bir site..
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Arkadaşlardan çoğu siyah renkli olursa daha güzel olacağı hakkında geri dönüş sağladı. Fikirleriniz nedir konu hakkında? Siyah zemine alt köşeye forum logosu yapabiliriz, üzerine de selefon kaplama yaparız su geçirmeye ve yırtılmaya karşı dayanıklı olması için. Fikirlerinizi bekliyorum.
100 Adet siyah,logosu küçük,selefonlu olursa 100 adet olursa alabilirim,hatta Eskişehirden alacak biri olursa kargoyuda bölüşebiliriz 50 50 paylaşabiliriz.
Erdem son durum belli olunca sana zahmet tekrar güncelle konuyu siyah renk konusunda ve seleflonlu olunca fiyat 100 adette ne kadar olucak bakalım
Büyük emek veriyorsun ben cok iyi biliyorum tekrar teşekkürler uğraşın için
Sadece o gün yapalımmı böyle bişey dediğimde bile üşenmeyip kalktın baska üreticilere gidip numune bakmaya gittin hakkını helal et
Düzeltme: fiyatı yazmıssın siyah olursa gözden kaçırmışım affola
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Erdem son durum belli olunca sana zahmet tekrar güncelle konuyu siyah renk konusunda ve seleflonlu olunca fiyat 100 adette ne kadar olucak bakalım
Büyük emek veriyorsun ben cok iyi biliyorum tekrar teşekkürler uğraşın için
Sadece o gün yapalımmı böyle bişey dediğimde bile üşenmeyip kalktın baska üreticilere gidip numune bakmaya gittin hakkını helal et
Düzeltme: fiyatı yazmıssın siyah olursa gözden kaçırmışım affola
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi