Henüz kimse yazmadan yazayım belirtilen fiyatın yarısına aynı miktarda alabiliyorsunuz fakat hemen parçalanıyor. Hem kaliteden hem de forum ruhu adına bahse konu paspaslar çok daha iyi olacaktır. Bej renk olursa ben de talibim.
Henüz kimse yazmadan yazayım belirtilen fiyatın yarısına aynı miktarda alabiliyorsunuz fakat hemen parçalanıyor. Hem kaliteden hem de forum ruhu adına bahse konu paspaslar çok daha iyi olacaktır. Bej renk olursa ben de talibim.