Dr Beasley Ebony Polish Test

multispace

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Üye
Katılım
7 Kas 2017
Mesajlar
776
Beğeniler
1,038
Yaş
37
İl
samsun
#21
Dr beasleys in hangi ürünü kullandıysaM istisnasız hepsi de kaliteliydi. Elimde ebony polish , glaze , kil kaydırıcı ve nano resin var. Nasipse quick detaileri de alacağım. . Kalitesi ambalajından bile belli. Benim tahlil ettiğim şey reklamasyon problemi. @Murat abi Sağolsun kendisi vesile oldu marka ile tanışmama.
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#22
umrdmr' Alıntı:
Test güzel, onu bir önceki mesajımda yazdım.

Fakat çok önemli bir kaç noktaya değinmek istiyorum. Öncelikle yazdıklarımın yanlı olduğunu düşünebilirsiniz. Moderatör olduğu için böyle yazıyor diyebilirsiniz. Oldukça objektif olarak yazmaya çalışacağım. Dilerseniz yazdıklarımı teyit edebilirsiniz.

Şimdi testi yapılan ürün "Dr Beasley Ebony Polish" . Sadece meraktan Google'dan Dr Beasly Ebony Polish test olarak arattım. Türkçe olarak herhangi bir yerde incelemesi yapılmış mı ona baktım. 

Yapılmamış. Zaten nasıl yapılsın, ürünün galonunu 480 liraya satmaya çalışıyorlar. (Gerçi 1 litre menzerna 3800 den biraz pahalı, ama galon olarak pahalı.) Kim alır, test eder.

Sonrasında Google'dan "Dr Beasley Ebony Polish review" olarak arattım. İngilizce elbet bir yerlerde ürünü test eden olmuştur diye düşünerek. Onu da bulamadım. Autogeek'e baktım, orası da ürüne yabancı; alıp test eden olmamış. Şunu belirtmek istiyorum, belki şu an için üye sayımız az olabilir. Fakat şahsi kanaatim, katılırsınız katılmazsınız, şu an için TR'de detailing anlamında en kaliteli içerik üreten forum budur.  Burdaki çoğu inceleme konusunu, bırakın Türkçe, yabancı kaynaklarda bile bulmanız zor. Ki Amerikan ürünleri hakkında objektif yabancı kaynak bulmak oldukça zor, onu da belirteyim. 

Hatta burdaki konu sahiplerinin de rızası olursa, bu tarz inceleme(review) konularını İngilizce'ye çevirip ayrıca foruma eklemek istiyorum. Bu sayede internette "review" olarak aratan da içeriklere kolaylıkla ulaşabilir.

Saygılar.
Yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum.

Altına imzamı attım :)
 

Detail Guy

Profesyonel Detaycı
Uygulama Uzmanı
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
1,042
Beğeniler
748
İl
Belirtilmedi
#23
Bende Dr Beasleys in bir çok ürününü sonradan farkettim sitesine bakınca reklamları zayıf gibi gözüküyor.
@umrdmr katılıyorum
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

serdar8424

Çaylak Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
308
Beğeniler
27
İl
uşak
#24
_CaN_' Alıntı:
umrdmr' Alıntı:
Test güzel, onu bir önceki mesajımda yazdım.

Fakat çok önemli bir kaç noktaya değinmek istiyorum. Öncelikle yazdıklarımın yanlı olduğunu düşünebilirsiniz. Moderatör olduğu için böyle yazıyor diyebilirsiniz. Oldukça objektif olarak yazmaya çalışacağım. Dilerseniz yazdıklarımı teyit edebilirsiniz.

Şimdi testi yapılan ürün "Dr Beasley Ebony Polish" . Sadece meraktan Google'dan Dr Beasly Ebony Polish test olarak arattım. Türkçe olarak herhangi bir yerde incelemesi yapılmış mı ona baktım. 

Yapılmamış. Zaten nasıl yapılsın, ürünün galonunu 480 liraya satmaya çalışıyorlar. (Gerçi 1 litre menzerna 3800 den biraz pahalı, ama galon olarak pahalı.) Kim alır, test eder.

Sonrasında Google'dan "Dr Beasley Ebony Polish review" olarak arattım. İngilizce elbet bir yerlerde ürünü test eden olmuştur diye düşünerek. Onu da bulamadım. Autogeek'e baktım, orası da ürüne yabancı; alıp test eden olmamış. Şunu belirtmek istiyorum, belki şu an için üye sayımız az olabilir. Fakat şahsi kanaatim, katılırsınız katılmazsınız, şu an için TR'de detailing anlamında en kaliteli içerik üreten forum budur.  Burdaki çoğu inceleme konusunu, bırakın Türkçe, yabancı kaynaklarda bile bulmanız zor. Ki Amerikan ürünleri hakkında objektif yabancı kaynak bulmak oldukça zor, onu da belirteyim. 

Hatta burdaki konu sahiplerinin de rızası olursa, bu tarz inceleme(review) konularını İngilizce'ye çevirip ayrıca foruma eklemek istiyorum. Bu sayede internette "review" olarak aratan da içeriklere kolaylıkla ulaşabilir.

Saygılar.
Yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum.

Altına imzamı attım :)
Bir imza da benden @umrdmr :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi: