En iyi sprey başlık

eryayli

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Ağu 2019
Mesajlar
404
Beğeniler
1,017
Yaş
40
İl
Kurtköy
#22
Ben sadece 831'i kullandım çok memnunum fakat 832 canyon başlık daha çok seviliyor.
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#24
Kanyon başlık farkını biliyor musunuz diğerine göre
Nasil desem, birincisi daha toz atabiliyor, daha kucuk parcacikli. Daha dogrusu daha toz atimi daha yuksek debi ile atabiliyor. Ikincisi de kullanimi daha kolay. Bakin o canyon olmayan baslik da cok ergonomik ve kolay kullanilir, canyon onun cok az daha onunde kolaylik olarak.

Ha bir de canyonla durmadan spreyleyebilirsiniz, digerinde surekli spreylemede arada takilir.

Cok cok bari bir fark yoktur aralarinda. Kimyasala dayanikli olanini alin yeter. Hatta arkadaslar kimyasala dayanikli olmayaninin bile gayet dayanikli oldugunu soylemislerdi.

SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

EKU

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
7 Nis 2020
Mesajlar
575
Beğeniler
974
Yaş
39
İl
Bolu
#25
Nasil desem, birincisi daha toz atabiliyor, daha kucuk parcacikli. Daha dogrusu daha toz atimi daha yuksek debi ile atabiliyor. Ikincisi de kullanimi daha kolay. Bakin o canyon olmayan baslik da cok ergonomik ve kolay kullanilir, canyon onun cok az daha onunde kolaylik olarak.

Ha bir de canyonla durmadan spreyleyebilirsiniz, digerinde surekli spreylemede arada takilir.

Cok cok bari bir fark yoktur aralarinda. Kimyasala dayanikli olanini alin yeter. Hatta arkadaslar kimyasala dayanikli olmayaninin bile gayet dayanikli oldugunu soylemislerdi.

SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ömer hocam çok teşekkürler. Sprey şişeler başlıklar çok pahalı. Murat plastikten tedarik edilenler iyi olduğunu okudum forumda soracağım tekil satış yapacaklar mı.
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#26
Ömer hocam çok teşekkürler. Sprey şişeler başlıklar çok pahalı. Murat plastikten tedarik edilenler iyi olduğunu okudum forumda soracağım tekil satış yapacaklar mı.
Detaymarketim.com da tekil satisi vardi. Suan nasildir stok durumu bilemiyorum.

SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

EKU

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
7 Nis 2020
Mesajlar
575
Beğeniler
974
Yaş
39
İl
Bolu
#27
Muratplastiğe mail attım dönüş yapacaklar mı bekliyorum :alkisss:
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#33
@Pro adminim, fısfıs başlık ve şişe konusunda forumda "herkese açık bir toplu alım" düzenlenirse ve toplu alımlara dahil olabilecek seviyede görülürsek katılmak isterim... ;) geçtiğimiz aylarda da yine konusu geçmişti sprey şişe ve başlıkların, imkanı olup bizim adımıza şişeleri topluca alabilecek varsa ben de dahil birkaç kişi daha şişeye ihtiyacımızın olduğunu belirtmiştik. Malum fısfıs başlık ve şişe genel ihtiyaç stoklarla yeni ürün eklendikçe. Son yapılan alım sonrası forumda hala ihtiyacı olanlar kaldıysa ve "forumca" alım yapılacaksa, mümkünse toplu alıma katılım şartlarını sağlayabiliyorsam beni de listeye eklerseniz sevinirim :fisilti:
 

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#34
@Pro adminim, fısfıs başlık ve şişe konusunda forumda "herkese açık bir toplu alım" düzenlenirse ve toplu alımlara dahil olabilecek seviyede görülürsek katılmak isterim... ;) geçtiğimiz aylarda da yine konusu geçmişti sprey şişe ve başlıkların, imkanı olup bizim adımıza şişeleri topluca alabilecek varsa ben de dahil birkaç kişi daha şişeye ihtiyacımızın olduğunu belirtmiştik. Malum fısfıs başlık ve şişe genel ihtiyaç stoklarla yeni ürün eklendikçe. Son yapılan alım sonrası forumda hala ihtiyacı olanlar kaldıysa ve "forumca" alım yapılacaksa, mümkünse toplu alıma katılım şartlarını sağlayabiliyorsam beni de listeye eklerseniz sevinirim :fisilti:
Mesaj alınmıştır, Sana katılıyorum Mustafa :arkadass: Kendi adıma konuşayım forum dışı bir ortak alım düzenlemişligim yok bunu belirteyim . ;) Bu konuda yardımcı olabilecek bir üyemiz varsa derhal forumda konu açıp ortak alım düzenlenebilir.
 

DMR

Usta Detaycı
Üye
Katılım
4 Oca 2018
Mesajlar
468
Beğeniler
1,152
İl
İzmir
#35
Şişe ve başlık olarak ortak alıma bende katılabilirim eğer olursa :)
 

Saint_33

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
23 Şub 2020
Mesajlar
325
Beğeniler
486
Yaş
43
#36
Bende katılırım öyle ortak alım olacaksa ben geçen görüştüğümde koli bazında satışları varmış.yalnız 3 koli alımda %30 indirim diye söyledi murat plastik
 

Ozgur_gs_91

Profesyonel Detaycı
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
1,891
Beğeniler
2,711
İl
Kocaeli
#40
Toplu alim yaptigimiz donemde koli haricinde satis yapmiyorlardi. Baslamislar mi satmaya?

HTC_U-3u cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ben senelerdir alıyorum tekli olarak, 3 adet 5 adet gibi yeri daha yakın bana şuanda hem. Müşteri kabul ediyorlar mı bilmiyorum ama bu dönemde