Karşılaştırma Flowey R10-W25 | Kc Fb | Adams deep wheel | Meguiars all wheel | Af iron out | Nigrin vs Tuga alu

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#1
Merhaba arkadaşlar, kaportada bir kaç ürünü teat etme imkanı yakadım dün. Sizinle paylaşayım. Yorumlarınızı yapalım hep beraber.

Ürünler

Meguiars Ultimate All wheel Cleaner.
Fena bir ürün değil, fiyatına bakınca ben almam ama bir daha. Kokusu kötü, çalışma hızı orta seviyede. Kuruma orta seviyede.

Auto Finesse Iron out
Bu üürnlerin içinde en beğenmediğim, fiyatını hiç haketmeyen bir ürün, kokusu iğrenç. Çalışması orta seviyede, hızlı kuruyor.

Nigrin
Şu anda ülkemiz piyasasında bulunmuyor, Biz aldığımız zaman fiyatı ile çok iyiydi. Kokısu efsane kötü bir üründür. Bütün mahalleyi kokutur. Yoğun sayılacak bir üründür. Hızlı kurumaz.

Flowey r10
Bu testte en beğendiğim ürün oldu. Saf hali çok yoğun, kaporta kullamını sulandırarak yapmak çok daha iyi oluyor. Daha iyi peefoemans görteriyor. Videoda sulandırdığım kısımları 1/1 olarak yaptım. Oran arttırılabilir biraz daha. Kokusu güzel bir ürün. Sulandırıldığı için fiyat olarak güzel seviyelere geliyor. Kuruma durumu diğerlerine nazaran hiç yapmadı.

Flowey w25
FFlowey sadecw kaporta demirtozları için önermiş, gayet güzel iş yapıyor. Yoğun bir ürün. Yine sulandırarak kullanmak çok daha mantıklı oldu, ben dah peeformans aldığım düşüncesindeyim bu şekilde. Kokusu güzel. Sulandırınca daha güzel kokusu. Kuruma yapmıyor.

Adams deep wheel cleaner
Sevdiğim ürünlerden, güzel çalışıyor. Fiyatı pahalı. Kokusu güzel, rahatsız edici değil. Köpürme eğilinde bir ürün. Orta hızda kuruyor.

Koch chemie fb
F/p olarak olarak en beğendiğim ürünlerin başında geliyor. Kokusu az rahatsız edici. Hızlı kuruyor.

Tuga yeşil
Fiyatına göre güzel ürün, kokusu rahatsız edici değil. Hızlı kurumuyor.

Videoda flowey kullandığım yerlere performansını görmek için ikinci katı uyguladım duruladıktan sonra.
W25 ile r10 arasındaki yorum ise evet w25 kaportada bir tık daha iyi ama ben jantlarda da kullanımı olduğu için r10 u çok daha avantajlı buldum.

 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#2
Merhaba arkadaşlar, kaportada bir kaç ürünü teat etme imkanı yakadım dün. Sizinle paylaşayım. Yorumlarınızı yapalım hep beraber.

Ürünler

Meguiars Ultimate All wheel Cleaner.
Fena bir ürün değil, fiyatına bakınca ben almam ama bir daha. Kokusu kötü, çalışma hızı orta seviyede. Kuruma orta seviyede.

Auto Finesse Iron out
Bu üürnlerin içinde en beğenmediğim, fiyatını hiç haketmeyen bir ürün, kokusu iğrenç. Çalışması orta seviyede, hızlı kuruyor.

Nigrin
Şu anda ülkemiz piyasasında bulunmuyor, Biz aldığımız zaman fiyatı ile çok iyiydi. Kokısu efsane kötü bir üründür. Bütün mahalleyi kokutur. Yoğun sayılacak bir üründür. Hızlı kurumaz.

Flowey r10
Bu testte en beğendiğim ürün oldu. Saf hali çok yoğun, kaporta kullamını sulandırarak yapmak çok daha iyi oluyor. Daha iyi peefoemans görteriyor. Videoda sulandırdığım kısımları 1/1 olarak yaptım. Oran arttırılabilir biraz daha. Kokusu güzel bir ürün. Sulandırıldığı için fiyat olarak güzel seviyelere geliyor. Kuruma durumu diğerlerine nazaran hiç yapmadı.

Flowey w25
FFlowey sadecw kaporta demirtozları için önermiş, gayet güzel iş yapıyor. Yoğun bir ürün. Yine sulandırarak kullanmak çok daha mantıklı oldu, ben dah peeformans aldığım düşüncesindeyim bu şekilde. Kokusu güzel. Sulandırınca daha güzel kokusu. Kuruma yapmıyor.

Adams deep wheel cleaner
Sevdiğim ürünlerden, güzel çalışıyor. Fiyatı pahalı. Kokusu güzel, rahatsız edici değil. Köpürme eğilinde bir ürün. Orta hızda kuruyor.

Koch chemie fb
F/p olarak olarak en beğendiğim ürünlerin başında geliyor. Kokusu az rahatsız edici. Hızlı kuruyor.

Tuga yeşil
Fiyatına göre güzel ürün, kokusu rahatsız edici değil. Hızlı kurumuyor.

Videoda flowey kullandığım yerlere performansını görmek için ikinci katı uyguladım duruladıktan sonra.
W25 ile r10 arasındaki yorum ise evet w25 kaportada bir tık daha iyi ama ben jantlarda da kullanımı olduğu için r10 u çok daha avantajlı buldum.

Emeklerine sağlık abi, bu kadar çeşitle böyle bir karşılaştırma her zaman olduğu gibi rehber nitelik de olmuş. :) Başlığı ''Demir tozun da hangi markayı tercih etmeliyim? '' diye değiştirilmeli. :D
 

Ens_Clk

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
16 May 2019
Mesajlar
82
Beğeniler
131
Yaş
29
İl
Ankara
#4
Abi gerçekten emeğine sağlık en makul ürünleri bu karşılaştırmalar sayesinde öğreniyorum ve ona göre rotamı belirliyorum :alkis:
 

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#5
Masterların gülü :tesekkur2: emeğine sağlık,kesene bereket :paraa: yine kaliteli bi kadro karşılaştırması olmuş teşekkürler efenimm
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#6
Emeklerine sağlık abi, bu kadar çeşitle böyle bir karşılaştırma her zaman olduğu gibi rehber nitelik de olmuş. :) Başlığı ''Demir tozun da hangi markayı tercih etmeliyim? '' diye değiştirilmeli. :D
Teşekkür ederim kardeşim, rehber oluyorsa ne mutlu, emeklere değer o zaman, senşnde eline sağlık.
Üstaddan yine efsane paylaşımlar.. Eline sağlık @onurçiko hocam sayenizde nokta atışı ürünler kullanıyoruz.
Teşekkür ederim, faydalı olması en büyük temennimiz.
Abi gerçekten emeğine sağlık en makul ürünleri bu karşılaştırmalar sayesinde öğreniyorum ve ona göre rotamı belirliyorum :alkis:
Teşekkür ederim kardeşim,
Masterların gülü :tesekkur2: emeğine sağlık,kesene bereket :paraa: yine kaliteli bi kadro karşılaştırması olmuş teşekkürler efenimm
Teşekkür ederim güzel kardeşim.
 

Mugzy

Usta Detaycı
Üye
Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
443
Beğeniler
1,422
Yaş
34
İl
Ankara
#9
Test için teşekkürler master. Yabancıların deyimiyle "hall of fame" olmuş :saskin: Test aracı yıkamacıya gelen araçlardan biri galiba :)
 

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#11
Baak ya bak konudan habersiz nigrin fln diyoruz bizde başka konularda. :of: Eline emegine sağlık , kesene bereket abiii. Konu açmadan deseydin 5-10 lt R10 fln alırdık şimdiye kalmamıştır Allah bilir.:yazik:
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#12
Baak ya bak konudan habersiz nigrin fln diyoruz bizde başka konularda. :of: Eline emegine sağlık , kesene bereket abiii. Konu açmadan deseydin 5-10 lt R10 fln alırdık şimdiye kalmamıştır Allah bilir.:yazik:
Abi ayıp ediyorsun hemen yarın bayiye gidip 25 lt alıyım. :D
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#14
İnceleme için teşekkürler master şu benim bitmeyen nigrinden bugün itibarı ile 6 lt kaldı 5-10 lt daha r10 edinelim.


DENİZLİ
Senin nigrin bitmez ağa:) Bir kere evin önünde nigrin kullandım, bütün sokak camlara çıktı, lağım patladı heralde diye, mübalağa yapmıyorum.
Test için teşekkürler master. Yabancıların deyimiyle "hall of fame" olmuş :saskin: Test aracı yıkamacıya gelen araçlardan biri galiba :)
Teşekkür ederim, orası çok komik, araba park halindeydi, desim bunda iyi demirtozu vardır :) yıkamacıya sordum bu araba kimin diye, petrolde çalışan çocuğun birininmiş, gittim kardeşim anahtarı verde bir test yapacam dedim sanki kırk yıldır tanıyor gibi, adamda çıkardı verdi anahtarı :)
Teşekkür ederim.
Baak ya bak konudan habersiz nigrin fln diyoruz bizde başka konularda. :of: Eline emegine sağlık , kesene bereket abiii. Konu açmadan deseydin 5-10 lt R10 fln alırdık şimdiye kalmamıştır Allah bilir.:yazik:
Çat diye koyarım testi, şaşırtırım :)
Teşekkür ederim kardeşim.
 

Berkay

Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#15
Ellerine sağlık abi, r10 sulandırınca sanki performansı artmış gibi bagaj kapağında öyle gözüküyor. Sen ne düşünüyorsun?
Bu kadar ürünü böyle test etmek ciddi emek. Ben kendi adıma çok teşekkür ediyorum
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#16
Ellerine sağlık abi, r10 sulandırınca sanki performansı artmış gibi bagaj kapağında öyle gözüküyor. Sen ne düşünüyorsun?
Bu kadar ürünü böyle test etmek ciddi emek. Ben kendi adıma çok teşekkür ediyorum
Teşekkür ederim kardeşim, kıymet bilen yorumlarına.
Evet aynı yorumda bulundum bende ürün yorumumu yaparken, banada sulandırınca kaportada performans daha iyi geldi.
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#19

ccibb

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
1,917
Beğeniler
3,195
Yaş
44
İl
Kırklareli
#20
Ellerine sağlık hacı
İronout konusunda kimsenin kafasında soru işareti kalmamasını başaran bir uygulama olmuş
Kesene bereket
Yalnız ben bütün ürünlerin üstüne ikinci katta yine kızarma olayına takıldım
Yani şimdi bu hiçbiri tek seferde bütün demirtozlarını sökemiyor demek olmuyor mu?