Hep merak edilen ve çok sorulan bir soru, glaze el ile mi yoksa makina ile mi daha iyi. Ben de nacizane bu soruya bir cevap bulmak amacıyla küçük bir test yapmak istedim her zaman ki partnerim @Muratcan ile.
Araç seçimim geçen glaze testinde kullandığım siyah bmw 3.20 olacak yine. Öncelikle yüzeyi yıkadık, sonra geçen hafta uyguladığım cg p40 ı yüzeyden wax killer olarak üstüne tanımadığım vp billbery ile arındırdık. Sonrasında kaputu bölümlere ayırık ve testimize başladık. Glaze olarak supernovayı seçtim. Üst tarafa el ile uygulama alt tarafa da makina ile uygulama yaptık. Video da görüleceği üzere makina ile kapatılık çok daha iyi ve parlaklıkta top seviyeye ulaştı, el ile bu durum bir tık daha geride kalsa da bence oldukça iyiydi. Enteresan olan el ile su iticilik çok daha iyi oldu, Sonrasında dayanımı görmek açısından bir iki tur apc ile geçiş yaptım, burda da el ile daha iyi iticilik vardı. Artık videoyu izleyip yorumlarınıza bakalım.
Araç seçimim geçen glaze testinde kullandığım siyah bmw 3.20 olacak yine. Öncelikle yüzeyi yıkadık, sonra geçen hafta uyguladığım cg p40 ı yüzeyden wax killer olarak üstüne tanımadığım vp billbery ile arındırdık. Sonrasında kaputu bölümlere ayırık ve testimize başladık. Glaze olarak supernovayı seçtim. Üst tarafa el ile uygulama alt tarafa da makina ile uygulama yaptık. Video da görüleceği üzere makina ile kapatılık çok daha iyi ve parlaklıkta top seviyeye ulaştı, el ile bu durum bir tık daha geride kalsa da bence oldukça iyiydi. Enteresan olan el ile su iticilik çok daha iyi oldu, Sonrasında dayanımı görmek açısından bir iki tur apc ile geçiş yaptım, burda da el ile daha iyi iticilik vardı. Artık videoyu izleyip yorumlarınıza bakalım.





Kapatıcılığa ve parlaklığa etkisi bariz iki tarafta da belli. Poorboys white diamond da hafifte olsa aşındırıcılık da vardı diye aklımda kalmış. Makinayla bir tık daha iyi belki sonuç verir bu açıdan.