Glaze el ile vs makina ile

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#22
Emeğine sağlık abi güzel karşılaştırma olmuş,merak edilen konulardan biriydi :)
 

Fatihkandemir

Usta Detaycı
Üye
Katılım
4 Şub 2019
Mesajlar
679
Beğeniler
1,406
Yaş
38
İl
İstanbul
#24

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#25
üstad @onurçiko ellerine saglık. çok güzel bir karşılaştırma olmuş .

üreticinin belirtigi gibi ürün elle uygulama için tasarlanmış ve bu şekilde çok daha başarılı ve koruma yetenegini kaybetmeden performan sergilemiş.

maakinaya gerek yok özelligini kurutarak elinden almış ürünün. elle uygulama yapmak istiyen gönül rahatlıgıyla alıp kullanabilir. teşekkürler.

iyi detaylar.
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#26
Makinem olmadığı için hep elle uygulamak zorundayım ürünleri. Glaze açısından da güzel bir test olmuş yine abi eline sağlık :)
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#28
@Muratcan abi Onur abi ellerinize sağlık, benim gibi ilk başlayanlar için çok güzel bir rehber olmuş. Peki BMW'nin sert verniği yerine daha yumuşak vernik yapısı olan bir arabaya uygulasak daha mı iyi sonuç verir?
 

madenci66

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
8 May 2020
Mesajlar
11
Beğeniler
16
Yaş
46
İl
Ankara
#30
Hep merak edilen ve çok sorulan bir soru, glaze el ile mi yoksa makina ile mi daha iyi. Ben de nacizane bu soruya bir cevap bulmak amacıyla küçük bir test yapmak istedim her zaman ki partnerim @Muratcan ile.
Araç seçimim geçen glaze testinde kullandığım siyah bmw 3.20 olacak yine. Öncelikle yüzeyi yıkadık, sonra geçen hafta uyguladığım cg p40 ı yüzeyden wax killer olarak üstüne tanımadığım vp billbery ile arındırdık. Sonrasında kaputu bölümlere ayırık ve testimize başladık. Glaze olarak supernovayı seçtim. Üst tarafa el ile uygulama alt tarafa da makina ile uygulama yaptık. Video da görüleceği üzere makina ile kapatılık çok daha iyi ve parlaklıkta top seviyeye ulaştı, el ile bu durum bir tık daha geride kalsa da bence oldukça iyiydi. Enteresan olan el ile su iticilik çok daha iyi oldu, Sonrasında dayanımı görmek açısından bir iki tur apc ile geçiş yaptım, burda da el ile daha iyi iticilik vardı. Artık videoyu izleyip yorumlarınıza bakalım.

 

narcobs

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
22 Oca 2020
Mesajlar
136
Beğeniler
248
İl
Eskişehir
#32
Benim de merak ettiğim bi konuydu, emekleriniz için çok teşekkürler.

Daha önce hiç glaze kullanmadım, acaba kalıcılık süreleri nedir?
 

cabay

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#33
Konudan önce yt kanalındaki videodan gördüm :) Çok güzel bir karşılaştırma videosu olmuş. Ben bu konuyu aşırı merak edenlerdendim. Tekrar teşekkürler, ellerine sağlık abi.
 

carking58

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
725
Beğeniler
2,147
Yaş
30
İl
İstanbul/Kayseri
#35
Harika bir kıyaslama olmuş elinize sağlık. El ile yapılan uygulamadaki parlaklık bile boyanın durumuna bakılınca gayet iyi gibi geldi bana.
Bu arada bilberry sonrası kaputtaki durum gerçekten efsane, su resmen yapışmış gitmiyor :)
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#36
Başarılı bir test olmuş, elinize sağlık.
El ile uygulamada ürünün yüzeyde daha uzun süre kalması kaynaklı su iticilik daha iyi diyebilirmiyiz.
Teşekkür ederim, evet yüzeyde faha yağlı kaldığı için diyebiliriz.
Onur hocam yine akıldaki soruların çözümü video ile göstermişsiniz herşey için teşekkürler
Teşekkür ederim güzel yorumlarınız için.
Üstad eline sağlık güzel bir test olmuş. :alkis:Kapatıcılığa ve parlaklığa etkisi bariz iki tarafta da belli. Poorboys white diamond da hafifte olsa aşındırıcılık da vardı diye aklımda kalmış. Makinayla bir tık daha iyi belki sonuç verir bu açıdan.
Teşekkür ederim, evet ben white diamont makina performansını daha başarılı buluyorum. İnşallah onu da test ederiz ilerde.
Ağabey'im maşallah eline emegine sağlık cok güzel uygulama senin paylasımlarinı urünleri gördukce kredi kartını yakasım geliyor :mutlu::mutlu: Sayende cok sey ögreniyorum saygilar.
Teşekkür ederim kardeşim, kredi kartı yandı benim sizin ki yanmasın diye uğraşıyorum:)
Eline sağlık abi.çok güzel olmuş arada ki parlaklık farkı hemen belli oluyor.
Teşekkür ederim çok bariz fark var.
Çok güzel bir karşılaştırma. Bir çoğumuza ışık tutucaktır. Teşekkür ederim
Işık tuttuysak ne mutlu. Teşekkür ederim.
@onurçiko üstat makina bu mu?
birde bu şekilde sipariş versem gelir mi ki? tr ye

Robot Check


sevkiyat ücreti çok çıkıyor makina 208 dolar + sevkiyat 380 dolar yapıyor.
Evet bu. 15 ve 21 mm salınım ve 5 ve 6 inç seçenekleri var. Motor gücü ve tork olarak pahalı makinalarla çok rahat yarışır.
Emeğine sağlık abi güzel karşılaştırma olmuş,merak edilen konulardan biriydi :)
Teşekkür ederim kardeşim, amaç sorulara cevap vermekti.
Yine her zamanki gibi başarılı bir test olmuş. Eline sağlık hocam.
Teşekkür ederim hocam.
üstad @onurçiko ellerine saglık. çok güzel bir karşılaştırma olmuş .

üreticinin belirtigi gibi ürün elle uygulama için tasarlanmış ve bu şekilde çok daha başarılı ve koruma yetenegini kaybetmeden performan sergilemiş.

maakinaya gerek yok özelligini kurutarak elinden almış ürünün. elle uygulama yapmak istiyen gönül rahatlıgıyla alıp kullanabilir. teşekkürler.

iyi detaylar.
Teşekkür ederim üstadım, bence makina ile daha clear ve smoot bir yüzey bırakıyor, el ile daha puslu yüzey bırakıyor.
Makinem olmadığı için hep elle uygulamak zorundayım ürünleri. Glaze açısından da güzel bir test olmuş yine abi eline sağlık :)
Glaze ile de uygulanır en nihayetinde makina sadece hızlı olması adına bir seçenek.
Elinize sağlık güzel bilgiler için teşekkürler
Teşekkür ederim.
@Muratcan abi Onur abi ellerinize sağlık, benim gibi ilk başlayanlar için çok güzel bir rehber olmuş. Peki BMW'nin sert verniği yerine daha yumuşak vernik yapısı olan bir arabaya uygulasak daha mı iyi sonuç verir?
Glaze aşındırma yapmıyor onun için çok bir fark olmaz.
Ellerine sağlık Onur abi. Çok merak edilen bir husustu. :alkis:
Teşekkür ederim kardeşim
Uygulama pedi olarak hangi markayı kullanıyorsunuz acaba ? model ya da link atabilir misiniz ?
Shine master ın padlerini kullanıyorum, çok başarılı, otoriteler tarafından önerilen padler. Yurtdışından alabilirsiniz. Ülkemizde yok maalesef.
Benim de merak ettiğim bi konuydu, emekleriniz için çok teşekkürler.

Daha önce hiç glaze kullanmadım, acaba kalıcılık süreleri nedir?
Teşekkür ederim. Glaze dayanımları çok uzun değildir. Sizin şartlarına göre değişir. Kara bmw konusunu takip ederseniz orada dayanımını test etmeye devam ediyorum.
Konudan önce yt kanalındaki videodan gördüm :) Çok güzel bir karşılaştırma videosu olmuş. Ben bu konuyu aşırı merak edenlerdendim. Tekrar teşekkürler, ellerine sağlık abi.
Teşekkür ederim kardeşim
İnceleme için teşekkürler master kesinlikle makina çok fark ediyor.
Teşekkür ederim Sensei
Harika bir kıyaslama olmuş elinize sağlık. El ile yapılan uygulamadaki parlaklık bile boyanın durumuna bakılınca gayet iyi gibi geldi bana.
Bu arada bilberry sonrası kaputtaki durum gerçekten efsane, su resmen yapışmış gitmiyor :)
Teşekkür ederim kardeşim, bilberry kesinlikle wax sökmek için en favori ürünüm. Jantlarda ne kadar beğenmiyorsam bu işte o kadar beğeniyorum.
 

muhlis91

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
30 Eyl 2019
Mesajlar
347
Beğeniler
990
Yaş
35
İl
İzmir
#37
Elinize sağlık. Makinem olmadığı için bu uygulamaları hiç yapmıyordum bu konu sonrası ciddi ciddi düşünmeye başladım
 

ormancı

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
926
Beğeniler
2,038
Yaş
42
İl
İstanbul
#39
Hocam ellerinize sağlık yine rehber bir uygulama olmuş. Ayrıca süpernova radarımdaydı artık hedefime aldım senin videodaki kapatıcılığı görünce.