Herkese merhaba gyeon tire cleaner adlı bir ürün çıkartmış bu ürün lastikleri temizlemek için kullanılıyor.Bana gereksiz ürün gibi geldi.Fiyatı bayağı bir yüksek TR de yok anladığım kadarıyla internette ise 15-20 dolar arası bu da şuan ki kurla 90-120 tl bir fiyata denk geliyor.Gyeon bu ürünün lastik parlatıcıların max performansını gösterdiğini söylüyor.
Ben şu yüzden saçma dedim lastik parlatmak zevk işi kimisi parlatır kimisi hiç takmaz bile.Zaten lastik yolda giden bir şey lastik parlatıcı max performansını verse nekadar verecek 15 gün kalıyor ise belki 20 gün kalır ama bence bu çok önemli değil 100 küsür tl lastik parlatıcının ömrü için veremem.Sizce bu ürün TR de çok satar mı mantıklı bir ürün mü ?

Ben şu yüzden saçma dedim lastik parlatmak zevk işi kimisi parlatır kimisi hiç takmaz bile.Zaten lastik yolda giden bir şey lastik parlatıcı max performansını verse nekadar verecek 15 gün kalıyor ise belki 20 gün kalır ama bence bu çok önemli değil 100 küsür tl lastik parlatıcının ömrü için veremem.Sizce bu ürün TR de çok satar mı mantıklı bir ürün mü ?






