Gyeon Yeni Wet Coat Incelemesi

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#44
Her gidişimde methinizi duyuyorum, gelenlerin işi 10dakika sürüyor sanmıyorum başkası olduğunu :D

Pazar sabahlar giderim genelde bomboş, tanışmak çok isterim :)
Hafta içi gidebiliyorum :) Birkaç kere gittim ne ara dikkat çektim acaba :D :D Ben değilimdir kesin benden daha arızalısı geliyordur :)
Tanışırız tabi neden olmasın :)
 

PassionateDetailing

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
2 May 2019
Mesajlar
577
Beğeniler
738
İl
Adana
#45
Dün akşam videoları bir araya getirirken Duster'ın son yıkama videosunu düzenlemeyi unuttuğumu fark ettim. Neyse onu da akşam upload ederim :)

İlk video, Duster'ın uygulama'dan sonraki ilk yıkamasına ait video. 2.video ise, Duster'ı yıkadıktan 2-3 gün sonraki yağışlı havada çektiğim video. 3.video Subaru'ya ait video. 4.video ise yağışlı havada ön camdaki etkisine ait kısa bir video. 5.video ise Volvo'nun 2.yıkama sonrası haline ait video.
Duster ve Volvo daha önce bahsettiğim gibi hiç kapalı otopark yüzü görmüyorlar ve gün batımından gün doğumuna kadarda üzerlerinde nemli bir tabaka oluşuyor.
Subaru sürekli kapalıda duruyor ama 2 gün yağışlı havadan nasibini almak zorunda kaldı. Bu arada Volvo, 2 defa kar yüzü gördü, 1 defa uzun yol yaptı. Yola dökülen tuz veya kimyasal solusyondan da nasibini aldı. Özetle yemediği dayak kalmadı :D:D
Subaru ise uygulama sornası kapalı otoparkta yerini aldı. 2 sefer yağışlı havada kullanmama rağmen çok az kirlendi. Açık ve net wet coat trafik filmini üzerine çekmiyor. Bu konuda Tac System QuartzMax malesef sınıfta kaldı, mıknatıs gibi ne avr ne yok herşeyi üzerine çekmeyi başaran bir ürün.

Subaru'da wetcoat halen hayatını devam ettiriyor. Bu haftasonu yıkayabilirsem yıkama esnasında video çeker yine paylaşırım ama biryere davetliyiz muhtemelen yıkama yalan olacak :(

500ml Wetcoat'u toplamda 5 kere kullanabildim. İlk uygulamada elimin ayarı kaçmasaydı 6 uygulama rahat çıkardı. Yanlız şişenin dibinde kalan ürün malesef sprey başlıktan düzgün şekilde çıkmıyor bu da bir dip not olsun :) Gözünü karartanlar ürünü sulandırıp da kullanabilir ama emin olun etkisi çok azalacaktır.

Sıradaki ürünler için de fikrinizi almak isterim. Fraber H20 mi? Meguiars mavi zımbırtı mı? Crystal Concept HydraX mi? Nanolex Sifinish mi ? Turtlewax Hybird mi? Seçin beğenin yazın :)

Öff çenem düştü buyrun videolar (Duster'ın son videosunu da akşam ekleyeceğim :) )
Telefon joker hakkımı kullanarak @onurçiko ya bağlanmak istiyorum :D
 

erguel

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
3 Kas 2017
Mesajlar
258
Beğeniler
740
İl
İstanbul
#47
Koch pw mi gyeon wet coat mı sizce?
Ben iki ürünü de kullandım. Benim nezdimde, Koch Pw fiyat performans olarak daha önde yarattığı hidrofobik etki çok yüksek fakat parlaklık olarak wet coat'ın yanına bile yaklaşamaz. Şuan da Gyeon Wet Coat Essence kullanıyorum o da oldukça bereketli ürün :)
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#48
Dün akşam videoları bir araya getirirken Duster'ın son yıkama videosunu düzenlemeyi unuttuğumu fark ettim. Neyse onu da akşam upload ederim :)

İlk video, Duster'ın uygulama'dan sonraki ilk yıkamasına ait video. 2.video ise, Duster'ı yıkadıktan 2-3 gün sonraki yağışlı havada çektiğim video. 3.video Subaru'ya ait video. 4.video ise yağışlı havada ön camdaki etkisine ait kısa bir video. 5.video ise Volvo'nun 2.yıkama sonrası haline ait video.
Duster ve Volvo daha önce bahsettiğim gibi hiç kapalı otopark yüzü görmüyorlar ve gün batımından gün doğumuna kadarda üzerlerinde nemli bir tabaka oluşuyor.
Subaru sürekli kapalıda duruyor ama 2 gün yağışlı havadan nasibini almak zorunda kaldı. Bu arada Volvo, 2 defa kar yüzü gördü, 1 defa uzun yol yaptı. Yola dökülen tuz veya kimyasal solusyondan da nasibini aldı. Özetle yemediği dayak kalmadı :D:D
Subaru ise uygulama sornası kapalı otoparkta yerini aldı. 2 sefer yağışlı havada kullanmama rağmen çok az kirlendi. Açık ve net wet coat trafik filmini üzerine çekmiyor. Bu konuda Tac System QuartzMax malesef sınıfta kaldı, mıknatıs gibi ne avr ne yok herşeyi üzerine çekmeyi başaran bir ürün.

Subaru'da wetcoat halen hayatını devam ettiriyor. Bu haftasonu yıkayabilirsem yıkama esnasında video çeker yine paylaşırım ama biryere davetliyiz muhtemelen yıkama yalan olacak :(

500ml Wetcoat'u toplamda 5 kere kullanabildim. İlk uygulamada elimin ayarı kaçmasaydı 6 uygulama rahat çıkardı. Yanlız şişenin dibinde kalan ürün malesef sprey başlıktan düzgün şekilde çıkmıyor bu da bir dip not olsun :) Gözünü karartanlar ürünü sulandırıp da kullanabilir ama emin olun etkisi çok azalacaktır.

Sıradaki ürünler için de fikrinizi almak isterim. Fraber H20 mi? Meguiars mavi zımbırtı mı? Crystal Concept HydraX mi? Nanolex Sifinish mi ? Turtlewax Hybird mi? Seçin beğenin yazın :)

Öff çenem düştü buyrun videolar (Duster'ın son videosunu da akşam ekleyeceğim :) )
gitti 150tl diyorum sadece bu ürünün 6 kullanımlık ömrüyle.

Fraber H20 yap. yeşil çentik mi kırmızı ex mi görelik.
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#49
gitti 150tl diyorum sadece bu ürünün 6 kullanımlık ömrüyle.

Fraber H20 yap. yeşil çentik mi kırmızı ex mi görelik.
Yok şükür 150 TL değil piyasada 99 TL ben de indirim ile 80-90 TL arasına almıştım. Çok içime oturmadı. Fraber'i de uygun bir rakama aldım :) Sırada o var 1:1 sulandırma oranı öneriliyor. Saf halde de kullanılabildiğinden bahsettiler ama 1:1 ve sonraki kullanımlarda 1:3 öneriyorlar.
Ha bu arada, wetcoat Subaru'da halen hayatını sürdürüyor. Muhtemelen 1 aydan fazla hayatını devam ettirecektir.
Yani henüz wetcoat incelemesi sonlanmadı :)
 
Beğeniler: ege

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#50
Yok şükür 150 TL değil piyasada 99 TL ben de indirim ile 80-90 TL arasına almıştım. Çok içime oturmadı. Fraber'i de uygun bir rakama aldım :) Sırada o var 1:1 sulandırma oranı öneriliyor. Saf halde de kullanılabildiğinden bahsettiler ama 1:1 ve sonraki kullanımlarda 1:3 öneriyorlar.
Ha bu arada, wetcoat Subaru'da halen hayatını sürdürüyor. Muhtemelen 1 aydan fazla hayatını devam ettirecektir.
Yani henüz wetcoat incelemesi sonlanmadı :)
1:1 taban oluştur üstüne ince devam et yani kesin bizimkiler söylemiştir. ama iki farklı 1:1 ve 1:3 seyreltmeyi direk vermiş sitesi .hatta devamı için w1 yapıştır demiş.

bence bi paneli böl 1:1 1:3 yap ayrı ayrı. hatta dörde de böl ilk tepkimeden sonra bir ikiliyi saf bırak diger ikiliyi w1 le destekle. ne test olur ama.

yeni seri wetcoat subaru'da yaşasada bende öldü. kırmızı x yanına konuldu bile. eskisi gibi . pw çok yaşa.
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#51
1:1 taban oluştur üstüne ince devam et yani kesin bizimkiler söylemiştir. ama iki farklı 1:1 ve 1:3 seyreltmeyi direk vermiş sitesi .hatta devamı için w1 yapıştır demiş.

bence bi paneli böl 1:1 1:3 yap ayrı ayrı. hatta dörde de böl ilk tepkimeden sonra bir ikiliyi saf bırak diger ikiliyi w1 le destekle. ne test olur ama.

yeni seri wetcoat subaru'da yaşasada bende öldü. kırmızı x yanına konuldu bile. eskisi gibi . pw çok yaşa.
1:3 için pre treated demiş. Wash coat gibi herhalde onda ilk kullanım 100ml sonra 50ml ile destekleme şeklindeydi. Bu arada H20'de kürleşme yok ve pH değeri 6,5. Sonrasında W1 kullanılabilir denilmiş ama W1 quick detailer olmasına rağmen pH değeri 3,5 ve kürleşme istiyor; sanırım o da finalfinish gibi çalışan bir ürün.
H20'yide yine birkaç farklı otomobilde denerim. Mesela, TW hybrid waterless wash&wax'ı arkadaşımın aracına da sürdüm bakalım etkisi ne kadar sürecek onu gözlemliyorum.
İşim gücüm yokmuş gibi ciddiye alıp böyle uğraşıyorum da işte yanlış yapıyorum herhalde. Youtube thumbnaillerine süper hidrofobik ürün, dünyanın en iyi cilası gibi şeyler yazmam gerekiyor ki ilgi ve abone çeksin.
Fraber'i muhtemelen ay sonunda uygularım. :)
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#52
1:1'e de pre-dilute diyor yani yine aynı hesaba geliyor. taban oluştur demek istiyor. sonra 1:3 pre-treated yap ama bu ilk uygulama için kastı kanımca sonraki yenilemeler için degil. . meg mavi hesabı. sanki

w1 bide temizleyiciler oldugu için ph3.5 gibi. benimde dikkatimi çekti .ama kürleşme ilginç .tek başına kullanımda bu davranışı sergiliyor birde h20 üstünde nasıl bir tutum içersine girdigi önemli .direk bag kurup yeniliyor mu yoksa yine süreyle ilintili töleransmı bekliyor çalışmak için. meraklı ben. gülücük.

sorma izlenmeler yerlerde. hem benimde. biz düz kaliteli olsun diye yapıyoruz ya işi .yeni nesil abartılı olgunun içinde mutlu oluyor. hep bi ''yok arık'' söylemi barındırmalı içerikler onlar için.
 

Celal

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Ara 2019
Mesajlar
903
Beğeniler
2,884
Yaş
45
#57
Gyeon cure deneye bilirsiniz .1:1 sulandırıp kullanıyorum silmeside uygulamasıda kolay..ben kuru arabaya uyguluyorum parlaklığı çok çok iyi
 

akko

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
491
Beğeniler
1,127
Yaş
34
İl
İstanbul
#58
Ben bu tarz ürünleri. Tek başına koruma vs sağlayacağına inanmıyorum abi zaten. Ben tonyin ceramic waxın üzerine uyguluyorum ayda bir kere mesela efsane parlaklık ve su iticilik oluyor
 

Celal

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Ara 2019
Mesajlar
903
Beğeniler
2,884
Yaş
45
#59
Ben bu tarz ürünleri. Tek başına koruma vs sağlayacağına inanmıyorum abi zaten. Ben tonyin ceramic waxın üzerine uyguluyorum ayda bir kere mesela efsane parlaklık ve su iticilik oluyor
Evet bende inanmıyorum daha geçen haftaya kadar wet coat ın üzerine kullanıyordum.hafta sonu zymöl titanyum uyguladım bu hafta da onun üzerine atıcam bakalım nasıl olacak..perdeler diye yorumlarda aldım,aslında haklılar ama deneyecem mutlaka
 

emrecanoran22

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
17 Mar 2018
Mesajlar
182
Beğeniler
552
Yaş
31
İl
tekirdağ çorlu
#60
Ben bu tarz ürünleri. Tek başına koruma vs sağlayacağına inanmıyorum abi zaten. Ben tonyin ceramic waxın üzerine uyguluyorum ayda bir kere mesela efsane parlaklık ve su iticilik oluyor
Tonyin waxtan genel olarak memnun musunuz hocam dayanıklılik ve parlaklik olarak örneğin soft99 ürünleriyle kıyas yapsanız hangi sınıfta yer alır .

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi