Gyeon Yeni Wet Coat Incelemesi

akko

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
491
Beğeniler
1,127
Yaş
34
İl
İstanbul
#61
Tonyin waxtan genel olarak memnun musunuz hocam dayanıklılik ve parlaklik olarak örneğin soft99 ürünleriyle kıyas yapsanız hangi sınıfta yer alır .

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
soft99 kullanmadım. ama beyaz aracımda bile fazlasıyla memnunum, dayanıklılık olarak üzerine 2-3 haftada 1 wetcoat uyguladığım için direncini arttırıyor. o yüzden net bir şey söyleyemem.
ürün genel olarak; su iticilik benim için hat safrada.
parlaklık keza yine üst düzey.
tavsiye ediyorum herkese, mutlaka denenmesi gereken bir ürün
 

emrecanoran22

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
17 Mar 2018
Mesajlar
182
Beğeniler
552
Yaş
31
İl
tekirdağ çorlu
#62
soft99 kullanmadım. ama beyaz aracımda bile fazlasıyla memnunum, dayanıklılık olarak üzerine 2-3 haftada 1 wetcoat uyguladığım için direncini arttırıyor. o yüzden net bir şey söyleyemem.
ürün genel olarak; su iticilik benim için hat safrada.
parlaklık keza yine üst düzey.
tavsiye ediyorum herkese, mutlaka denenmesi gereken bir ürün
Çok teşekkür ederim hocam

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#63
36 gün sonra Subaru'daki wetcoat'un durumunu videodan izleyebilirsiniz :)
Otomobili kapalı otoparkta muhafaza ettim. 36 gün boyunca sadece 1 gün yıkama yüzü gördü onda da videoyu çektim :D Sadece 2 defa yağışlı havada/zeminde otomobili kullandım ve hiç trafik filmi oluşmadı. Hatta çok az kirlendi bile diyebilirim.
Yıkamada B33 ve nanolex pure kullandım. Yahu sanki bu nanolex pure çok az da osla ürünü perdeliyor mu ne ediyor yoksa ben mi yanılıyorum. B3 sornası, Pure öncesi daha iyi boncuklanma varken pure sonrası sanki biraz etkisi azalmış gibi oldu. Videodan siz de bir izleyin bakalım aynı şekilde mi hissiyat olacak.
Ayrıca, B33'ü korkumdan kaput ve tavana uygulamadım ki zaten oralarda çok çok az krilenme vardı. (Yağışlı havada biraz tempolu kullanınca çamurun yüzeyde kalmasına fırsat vermedim sanırım :D :D )
Ahanda video (niye böyle aha maha yazıyorsam :D )
 

Respect3578

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Mar 2019
Mesajlar
1,133
Beğeniler
3,568
Yaş
41
İl
Aliağa/izmir
#64
elinize sağlık guzel paylaşımlar oluyor ama videoları kesme biçme ve hızlı 2x veya 4X yapabilseniz bazı yerlerde daha iyi olur. bende videolar işinde yeniyim ama telefonda yapabildiğim kadarıyla yapıyorum. :D
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#65
elinize sağlık guzel paylaşımlar oluyor ama videoları kesme biçme ve hızlı 2x veya 4X yapabilseniz bazı yerlerde daha iyi olur. bende videolar işinde yeniyim ama telefonda yapabildiğim kadarıyla yapıyorum. :D
Benim ekipman çok kıt, evde buna ayırabilecek vakit çok az. Ofiste düzenleme programı yok. İki ucu otlu değnek :(
 

Respect3578

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Mar 2019
Mesajlar
1,133
Beğeniler
3,568
Yaş
41
İl
Aliağa/izmir
#66
Benim ekipman çok kıt, evde buna ayırabilecek vakit çok az. Ofiste düzenleme programı yok. İki ucu otlu değnek :(
doğrudur aynı sıkıntılar bende de var bende telefondan yapıyorum hatta uygulamanın ismi Vivavideo 3 gunluk deneme suresi var mutlaka hosunuza gidecektir kurcaladıkca. benım öle 1 aylık 9 tl fln dı ihitiyacım oldugunda alıyorum ben her zaman almıyorum zaten.
Videolarınızdan ayrıcam çok memnunum yanlış anlaşılmasın.
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#67
doğrudur aynı sıkıntılar bende de var bende telefondan yapıyorum hatta uygulamanın ismi Vivavideo 3 gunluk deneme suresi var mutlaka hosunuza gidecektir kurcaladıkca. benım öle 1 aylık 9 tl fln dı ihitiyacım oldugunda alıyorum ben her zaman almıyorum zaten.
Videolarınızdan ayrıcam çok memnunum yanlış anlaşılmasın.
Telefondan malesef istediğim yere istediğim anda netlik yapamıyorum. Her seferinde kafasına göre takılıyor. Laptop'a birkaç defa ücretsiz program kurdum hepsi birbirinden kötüydü.
Bir ara photoshop'da deneme yapayım dedim onu da kurcalamak ile yapamayacağımı anladım ama ps'de video düzenleme konusunda da bilgisini aktarabilecek biriside olmayınca ondan da vazgeçtim :D :D
Ekipmanı bir düzeltsem adam gibi programda alırım ama sürekli ürün almaktan oraya para kalmıyor :D
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#69
36 gün sonra Subaru'daki wetcoat'un durumunu videodan izleyebilirsiniz :)
Otomobili kapalı otoparkta muhafaza ettim. 36 gün boyunca sadece 1 gün yıkama yüzü gördü onda da videoyu çektim :D Sadece 2 defa yağışlı havada/zeminde otomobili kullandım ve hiç trafik filmi oluşmadı. Hatta çok az kirlendi bile diyebilirim.
Yıkamada B33 ve nanolex pure kullandım. Yahu sanki bu nanolex pure çok az da osla ürünü perdeliyor mu ne ediyor yoksa ben mi yanılıyorum. B3 sornası, Pure öncesi daha iyi boncuklanma varken pure sonrası sanki biraz etkisi azalmış gibi oldu. Videodan siz de bir izleyin bakalım aynı şekilde mi hissiyat olacak.
Ayrıca, B33'ü korkumdan kaput ve tavana uygulamadım ki zaten oralarda çok çok az krilenme vardı. (Yağışlı havada biraz tempolu kullanınca çamurun yüzeyde kalmasına fırsat vermedim sanırım :D :D )
Ahanda video (niye böyle aha maha yazıyorsam :D )
İnceleme için teşekkürler benim gözlemlediğim pure perdeleme yapmıyor ama uygulamayı eldivenle yapınca sürtünmeden korumanın gücü biraz azalıyor. Eldivenle yıkamadan sonra illaki bir tık korumadan gidiyor. Şöyle b33 ü eldivenle direk yüzeye uygulasan wetcoat korumasını tek seferde götürebilirdi. Benim gözlemim bu şekilde.


DENİZLİ
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#70
Eline sağlık Hakan, kapalı garajın büyük farkı gözler önüne serilmiş, hala harika durumda koruma. Bende Sensei ye katılıyor. Pure yüzeyde bekleme süresi biraz uzun olmuş ve eldiven ile yıkama sonrası korumayı biraz almış.
 

Berkay

Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#71
İnceleme için teşekkürler benim gözlemlediğim pure perdeleme yapmıyor ama uygulamayı eldivenle yapınca sürtünmeden korumanın gücü biraz azalıyor. Eldivenle yıkamadan sonra illaki bir tık korumadan gidiyor. Şöyle b33 ü eldivenle direk yüzeye uygulasan wetcoat korumasını tek seferde götürebilirdi. Benim gözlemim bu şekilde.


DENİZLİ
Hocam ben de uzun süredir pure kullanıyorum, en son fussoda gözlemledim, pure kullanınca ilkten bi perdeler gibi oluyor çok çok az, suyu biraz fazla tutunca yüzeyden kimyasal gidiyor ve boncuklar biraz daha kendine geliyor. Tabi dikkatli bakınca anlaşılıyor. Çok aşırı fark yok. Sanırım diğerlerine göre daha fazla yüzeye yapışıyor bu şampuan.
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#72
Hocam ben de uzun süredir pure kullanıyorum, en son fussoda gözlemledim, pure kullanınca ilkten bi perdeler gibi oluyor çok çok az, suyu biraz fazla tutunca yüzeyden kimyasal gidiyor ve boncuklar biraz daha kendine geliyor. Tabi dikkatli bakınca anlaşılıyor. Çok aşırı fark yok. Sanırım diğerlerine göre daha fazla yüzeye yapışıyor bu şampuan.
Doğrudur Son durulamayı basınçlı yıkamanın uç kısmını söküp atıyorum makina kapasitesi epey büyük normal çeşmenin 3-4 misli gibi çok su veriyor hemen duruma yaptığı için söylemiş olduğun durumu fark etmemişim.


DENİZLİ
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#73
Hocam ben de uzun süredir pure kullanıyorum, en son fussoda gözlemledim, pure kullanınca ilkten bi perdeler gibi oluyor çok çok az, suyu biraz fazla tutunca yüzeyden kimyasal gidiyor ve boncuklar biraz daha kendine geliyor. Tabi dikkatli bakınca anlaşılıyor. Çok aşırı fark yok. Sanırım diğerlerine göre daha fazla yüzeye yapışıyor bu şampuan.
Sanırım aradığım cevap/yorum bu olsa gerek :)
 

sinanthewhite

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
14 Tem 2020
Mesajlar
5
Beğeniler
9
Yaş
34
İl
Çanakkale
#74
selamlar herkese. ürünü iç mekanda kullanmak güvenli mi?
bir de youtube da böyle bir uygulamaya rastladım;
normal wetcoat uygulamasından çok daha iyi sonuç aldığı ortada. instagram dan gyeon türkiye sayfasına da gösterdim, güneş olmayan havalarda böyle uygulama yapılabilir dedi. bu yöntemi deneyen var mı?
 

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#75
selamlar herkese. ürünü iç mekanda kullanmak güvenli mi?
bir de youtube da böyle bir uygulamaya rastladım;
normal wetcoat uygulamasından çok daha iyi sonuç aldığı ortada. instagram dan gyeon türkiye sayfasına da gösterdim, güneş olmayan havalarda böyle uygulama yapılabilir dedi. bu yöntemi deneyen var mı?
Öncelikle kendinizi tanıtan bir tanışma mesajı yazınız,bu tür sorular içinde hızlı soru cevap başlığını kullanabilirsiniz
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#76
selamlar herkese. ürünü iç mekanda kullanmak güvenli mi?
bir de youtube da böyle bir uygulamaya rastladım;
normal wetcoat uygulamasından çok daha iyi sonuç aldığı ortada. instagram dan gyeon türkiye sayfasına da gösterdim, güneş olmayan havalarda böyle uygulama yapılabilir dedi. bu yöntemi deneyen var mı?
Ürün iç mekana uygun değil diye biliyorum. Videodaki eleman kuzey ülkesinde yaşamasının faydasını görmüş :)
Yaptığı şey mantıksız değil ama üretici hiç böyle uygulayın demediği için bende ne yazildiysa o şekilde uyguladım :)
Denemek lazım ama ben başka ürünleri denemek istediğim için wetcoatu böyle uygulamak için sıramı verdim :)
 

afkazankayaa

Usta Detaycı
Üye
Katılım
23 Nis 2020
Mesajlar
456
Beğeniler
1,104
İl
Kırşehir
#77
Hocam foruma kayıt olmadan önce de videolarınızın hepsini izlemiştim. Ses tonunuz çok güzel maşallah böyle davudi ses duyunca videolar su gibi akıyor. :)
 

SubaruOutback

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#78
Hocam foruma kayıt olmadan önce de videolarınızın hepsini izlemiştim. Ses tonunuz çok güzel maşallah böyle davudi ses duyunca videolar su gibi akıyor. :)
Çok teşekkür ederim :)
Ben bu gidişle geç olmadan bir stüdyoya gideyim gözükeyim bari, toplandiniz fena gaz verdiniz :)