Hızlı Cila İçin Bez Tavsiye

MURON70

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Nis 2019
Mesajlar
34
Beğeniler
1
Yaş
36
#1
Abilerim merhaba hizli cila uygulamak icin araci cizmiyecek yumusak kaliteli bir bez ne tavsiye edersiniz yada bimde 5 li satilan bezler is gorurmu ??
 

MURON70

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Nis 2019
Mesajlar
34
Beğeniler
1
Yaş
36
#3
Gyeon baldwipe ile cilayı sıktıktan sonra yedirirsiniz. Purestar luxury buffing towel ile üzerinden geçip parlatabilirsiniz
Hocam bilmedigimden soruyorum hizli cilayi sıktık luxury buffing havluyla direk silebilirmiyim yoksa farkli bir yontemi mi var ayrica aracimda su an seramik var korumak amacli kullanicam hizli cila birde purestarin 200 tl civarinda gri havlusuda var birde mavi var siz ozellikle hizli cila icin luxury buffing serisinimi tavsiye edersiniz tesekkurler
 

Cycl3s

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Ara 2023
Mesajlar
243
Beğeniler
1,344
İl
Istanbul
#4
Hocam bilmedigimden soruyorum hizli cilayi sıktık luxury buffing havluyla direk silebilirmiyim yoksa farkli bir yontemi mi var ayrica aracimda su an seramik var korumak amacli kullanicam hizli cila birde purestarin 200 tl civarinda gri havlusuda var birde mavi var siz ozellikle hizli cila icin luxury buffing serisinimi tavsiye edersiniz tesekkurler
hızlı cilayı bir panele sıktıktan sonra gyeon baldwipe ile sileceğiz hocam fazlalığını bu bez ile kaportaya yedireceğiz adeta. Daha sonra purestar luxury ile ovalayıp parlatacağız.
purestarın havluları iyidir luxury yerine farklı bir buffing bezini de alabilirsiniz. ne kadar gsm fazla olur ise kaportada fazlalığı alıp parlaması o kadar az yoruyor sizi. purestarı luxuryi seviyorum bu sebep ile.
 

MURON70

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Nis 2019
Mesajlar
34
Beğeniler
1
Yaş
36
#5
hızlı cilayı bir panele sıktıktan sonra gyeon baldwipe ile sileceğiz hocam fazlalığını bu bez ile kaportaya yedireceğiz adeta. Daha sonra purestar luxury ile ovalayıp parlatacağız.
purestarın havluları iyidir luxury yerine farklı bir buffing bezini de alabilirsiniz. ne kadar gsm fazla olur ise kaportada fazlalığı alıp parlaması o kadar az yoruyor sizi. purestarı luxuryi seviyorum bu sebep ile.
Anladim hocam fakat cok butcem yok o yuzden diyorumki cilayi sıkıp purestar luxury ile direk silsem verim alamazmiyim acaba ?? İki beze ayiracak bütcem yok malesef
 

MURON70

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Nis 2019
Mesajlar
34
Beğeniler
1
Yaş
36
#7
hızlı cilayı bir panele sıktıktan sonra gyeon baldwipe ile sileceğiz hocam fazlalığını bu bez ile kaportaya yedireceğiz adeta. Daha sonra purestar luxury ile ovalayıp parlatacağız.
purestarın havluları iyidir luxury yerine farklı bir buffing bezini de alabilirsiniz. ne kadar gsm fazla olur ise kaportada fazlalığı alıp parlaması o kadar az yoruyor sizi. purestarı luxuryi seviyorum bu sebep ile.
Hocam son olarak bisey sorayim cok soru sordum kusuruma bakma birde mor olani var purestarin onu deneyimledinmi hic acaba reklamlarinda o bezle hizli cila sıkıp siliyorlar
 

kaptik_virusu

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
17 Oca 2018
Mesajlar
209
Beğeniler
315
Yaş
41
İl
Ankara
#8
Baldwipe en agresif bez türü. Ben olsam çok fazla kullanmazdım. Gyeon'un resmi youtube videosunda bile bahsediyor bundan. Baldwipe daha çok seramik silme için veya iç mekanda risksiz yerleri silmek için öneriliyor.
Bezin tüyü ne kadar kısa olursa elinizdeki basıncı yüzeye o kadar direkt iletir. Bu sayede cilayı yüzeyden çok kolay siler fakat çizme riski vardır. Tüy uzunluğu arttıkça basınç da azalır risk de. Bir tık fazla uğraştırabilir ama bence değer. (Ciladan cilaya değişir, çoğu cila çok kolay silinir)
 

Cycl3s

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Ara 2023
Mesajlar
243
Beğeniler
1,344
İl
Istanbul
#9
Baldwipe en agresif bez türü. Ben olsam çok fazla kullanmazdım. Gyeon'un resmi youtube videosunda bile bahsediyor bundan. Baldwipe daha çok seramik silme için veya iç mekanda risksiz yerleri silmek için öneriliyor.
Bezin tüyü ne kadar kısa olursa elinizdeki basıncı yüzeye o kadar direkt iletir. Bu sayede cilayı yüzeyden çok kolay siler fakat çizme riski vardır. Tüy uzunluğu arttıkça basınç da azalır risk de. Bir tık fazla uğraştırabilir ama bence değer. (Ciladan cilaya değişir, çoğu cila çok kolay silinir)
Ben biraz bol kullanıyorum hocam her panel'e cilayı. Temiz zeminin üzerinden defalarca geçmiyorum baldwipe ile, kabasını alıp sonra purestar luxury ile buffluyorum. Bu kullanım tarzımdan mıdır bilmiyorum ama yüzeyde herhangi bir panelde bir sorun ile karşılaşmadım. Yüzey temiz ise cila da bol kullanılırsa sorun olmaz bence.
 

MURON70

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Nis 2019
Mesajlar
34
Beğeniler
1
Yaş
36
#10
Ben biraz bol kullanıyorum hocam her panel'e cilayı. Temiz zeminin üzerinden defalarca geçmiyorum baldwipe ile, kabasını alıp sonra purestar luxury ile buffluyorum. Bu kullanım tarzımdan mıdır bilmiyorum ama yüzeyde herhangi bir panelde bir sorun ile karşılaşmadım. Yüzey temiz ise cila da bol kullanılırsa sorun olmaz bence.
Luxury dublex kadar kalin bir havlumu acaba gsm degeride yuksek cilayi emer diye dusunuyorum