Baldwipe en agresif bez türü. Ben olsam çok fazla kullanmazdım. Gyeon'un resmi youtube videosunda bile bahsediyor bundan. Baldwipe daha çok seramik silme için veya iç mekanda risksiz yerleri silmek için öneriliyor.
Bezin tüyü ne kadar kısa olursa elinizdeki basıncı yüzeye o kadar direkt iletir. Bu sayede cilayı yüzeyden çok kolay siler fakat çizme riski vardır. Tüy uzunluğu arttıkça basınç da azalır risk de. Bir tık fazla uğraştırabilir ama bence değer. (Ciladan cilaya değişir, çoğu cila çok kolay silinir)