Hızlı Soru - Cevap

berkesennturk

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Nis 2024
Mesajlar
604
Beğeniler
3,262
İl
.
Ölçü kabı detayı çok hoşuma gitti. Atım performansını deneyimlediğinizde bildirirseniz sevinirim.
Polhamdan buna geçmeye gerek var mı?
biraz önce denedim diğer versiyondan bir fark göremedim öyle daha fazla yoğun veya geniş açılı denilecek bir durum yok. diğer başlıkta başlık sprey içinmiş canyon başlıklar gibi döndürülerek atım açısıda ayarlanabiliyor o çok hoşuma gitti, normalde sprey şeklinde atan bir pompa almayı planlıyordum bu yanında gelince vazgeçtim :)
 

Enes Gökmen

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Mar 2025
Mesajlar
351
Beğeniler
1,731
İl
Ankara
biraz önce denedim diğer versiyondan bir fark göremedim öyle daha fazla yoğun veya geniş açılı denilecek bir durum yok. diğer başlıkta başlık sprey içinmiş canyon başlıklar gibi döndürülerek atım açısıda ayarlanabiliyor o çok hoşuma gitti, normalde sprey şeklinde atan bir pompa almayı planlıyordum bu yanında gelince vazgeçtim :)
Gözlemlediğim kadarıyla uç kısmı polhamla aynı. Sprey başlığını temuda veya aliexpresste bulabilir miyiz acaba, genelde bu tarz pompalar çinde fason üretilip Tr de marka basıp geçiyorlar.
Güle güle kullanın :)
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara


ürünü bugün ben de aldım. Bir ön inceleme videosu da çekip instaya da attım. 260 ml karışım ile direk doğrusal atıyor ürünü, biraz su ekleyince açılı atmaya başladı. Başlık kısmı polhamınki ile aynı, hatta birbirinin haznelerine başlıkları tam uyuyor. Henüz tam denemedim ama polhamın performansı neyse bu da o olur gibi duruyor
biraz önce denedim diğer versiyondan bir fark göremedim öyle daha fazla yoğun veya geniş açılı denilecek bir durum yok. diğer başlıkta başlık sprey içinmiş canyon başlıklar gibi döndürülerek atım açısıda ayarlanabiliyor o çok hoşuma gitti, normalde sprey şeklinde atan bir pompa almayı planlıyordum bu yanında gelince vazgeçtim :)
Hayırlı olsun yeni pompalar :)
Enraco olarak aldığımın atımı polham a göre daha geniş gibi geldi. Sonra bir nozul kısmını söküp bakayım. Polhamda yanlış hatırlamıyorsam sonu 06 olan nozul vardı.
Onun dışında başlık falan her şey polhamla aynı bence. Alt şişesi değişik sadece. Yandan sıvı doldurulabilir olması bence en kritik özelliği. Malum polhamı aç kapa aç kapa yaparak en hassas yerinden çatlattım :)

Bir de ek olarak enraco olarak aldığımda yanında gelen 2. Uç gelmemişti diye hatırlıyorum
 

Ony

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Şub 2021
Mesajlar
220
Beğeniler
1,023
Yaş
33
İl
İstanbul
Hayırlı olsun yeni pompalar :)
Enraco olarak aldığımın atımı polham a göre daha geniş gibi geldi. Sonra bir nozul kısmını söküp bakayım. Polhamda yanlış hatırlamıyorsam sonu 06 olan nozul vardı.
Onun dışında başlık falan her şey polhamla aynı bence. Alt şişesi değişik sadece. Yandan sıvı doldurulabilir olması bence en kritik özelliği. Malum polhamı aç kapa aç kapa yaparak en hassas yerinden çatlattım :)

Bir de ek olarak enraco olarak aldığımda yanında gelen 2. Uç gelmemişti diye hatırlıyorum
2. Uçla beraber sprey atım kullanma imkanı da varsa şarjı da polham gibi iyiyse en cazip olan bu gibi duruyor o zaman
 

berkesennturk

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Nis 2024
Mesajlar
604
Beğeniler
3,262
İl
.
Hayırlı olsun yeni pompalar :)
Enraco olarak aldığımın atımı polham a göre daha geniş gibi geldi. Sonra bir nozul kısmını söküp bakayım. Polhamda yanlış hatırlamıyorsam sonu 06 olan nozul vardı.
Onun dışında başlık falan her şey polhamla aynı bence. Alt şişesi değişik sadece. Yandan sıvı doldurulabilir olması bence en kritik özelliği. Malum polhamı aç kapa aç kapa yaparak en hassas yerinden çatlattım :)

Bir de ek olarak enraco olarak aldığımda yanında gelen 2. Uç gelmemişti diye hatırlıyorum
teşekkürler abi bende dediklerine katılıyorum, biraz daha geniş açılı atım için içerisindeki keçe yerine bulaşık teli konulduğunu görmüştüm instagramda, fayda ediyordu tabi denemek lazım. ayrıca bu sprey uç hakikaten çok hoş prewash ve apc kullanmak için epocanın basınçlı pompasını alacaktım şuanda vazgeçtim.
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
2. Uçla beraber sprey atım kullanma imkanı da varsa şarjı da polham gibi iyiyse en cazip olan bu gibi duruyor o zaman
Şarj olarak da fark olacağını sanmıyorum, her şeyiyle aynı duruyor. Ağırlık da aynı gibi. Cazip olanı bence bu şu anlık. Çeşit çeşit şişe yapısına sahip yeni ürünler gelmeye devam edecektir.
teşekkürler abi bende dediklerine katılıyorum, biraz daha geniş açılı atım için içerisindeki keçe yerine bulaşık teli konulduğunu görmüştüm instagramda, fayda ediyordu tabi denemek lazım. ayrıca bu sprey uç hakikaten çok hoş prewash ve apc kullanmak için epocanın basınçlı pompasını alacaktım şuanda vazgeçtim.
Enracoyla da gelseymiş keşke o uç :D şarjlı sprey başlık güzel olurdu :)
Nozul olarak farklı nozul koydular gibi gelmişti de. Bakınca yazayım ucunda gelen nozul modelini.
Bi sıkıntısı en dibinde kalan sıvıyı tam rahat atamıyor, yan falan devirmek gerekiyor biraz. İçindeki hortumu uzatmayı düşünüyorum
 

burakthepetrolhead

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
18 Nis 2025
Mesajlar
48
Beğeniler
92
İl
Tekirdağ
teşekkürler abi bende dediklerine katılıyorum, biraz daha geniş açılı atım için içerisindeki keçe yerine bulaşık teli konulduğunu görmüştüm instagramda, fayda ediyordu tabi denemek lazım. ayrıca bu sprey uç hakikaten çok hoş prewash ve apc kullanmak için epocanın basınçlı pompasını alacaktım şuanda vazgeçtim.
Abi, benim pompa da bildiğimiz ilaçlama pompası. Ben onun hortumunun üst tarafından köpük kısmından çeksin diye 2 iğne deliği açtım. Ardından da bulaşık süngerinin üstündeki yeşil kısmı da nozulun içerisine koydum. Atım güzel ancak contada problem oldu. Onu da nalburdan contasıni buldum. Basınca pek dayanıkli olmadıgından conta 3-4 yıkamada bir sıkıntı çıkarıyor ama nalburdan yenisini alıyorum. Para bile istemiyor :d. Tek sikıntısı manuel oldugundan biraz yorucu oluyor.
 

Ignorius

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
11 Haz 2022
Mesajlar
64
Beğeniler
167
İl
Ankara
Merhabalar. Bir sorum olacaktı sizlere. Evlerde kullandığımız klimaların suyu bildiğim kadarıyla saf su. Bu su ile yıkama sonrası araç durulanabilir mi? Evet ise, ayrıntılı yıkama yapamadığım zamanlar bu suyu kullandığımda bez ile kurulama yapmasam bir sakıncası olur mu? Bilgisi veya tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim. Araç tamamen ppf kaplı, bu suyun bir zararı olur mu?
Merhaba hocam. Ben evdeki kurutma makinesinden çıkan saf suyu yıkama sonrasında durulama için denedim. 2 tane 5lt dolusu tavandan aşağı yanlara ve aracın geneline döktüm. Kireçli suyu bir miktar aşağı aldı ama %100 durulama olmadı. Yanımda yük yapıp götürmeye değmediği için bir daha denemedim. Ancak tazyikli makina ile sıkılırsa daha başarılı sonuç verir diye düşünüyorum.

Ben saf suyu silecek suyunda kullanıyorum ve camda hiç kireç lekesi kalmıyor, çok memnunum. Herkese tavsiye ederim.
 

bossrs

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2025
Mesajlar
41
Beğeniler
116
İl
ol
Merhaba arkadaşlar,
Collinite 476s waxım var Almanya’dan almıştım daha hiç kullanmadım. Satsam mı kullansam mı kararsız kaldım.
 

enesbkds

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
13 Nis 2025
Mesajlar
276
Beğeniler
688
İl
İstanbul
Hayırlı akşamlar bi ürün hakkında fikrinizi öğrenmek istiyorum aktif olarak marolex axel 3000 kullanıyorum aracımda megane 4 2250 ml su koyuyorum köpük için fazlasıyla yetiyor ve artada kalıyor o açıdan ve malzeme kalitesinden yana lafım yok gayet güzel eksi olarak hem çok yer kapılıyor hemde kuzenim titocar dan galiba polhamın köpük yapıcısını almış https://titocar.com.tr/titocar-kopuk-atan-pompa-sampuan-seti onun kini denedim hem basıncı çok çabuk oluyor daha az yoruyor hem de yoğunluğu marolexe göre daha iyi geldi hem yoğunluk hem de atım açısı olarak malzeme kalitesinden birşey diyemem marolexten kötü linkteki ürünü kullananlardan ricam yorum yapabilirmisiniz birde marolex kullanan varsa aynı sorunu yaşıyor musunuz
 

Rcp.y

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
19 Mar 2023
Mesajlar
72
Beğeniler
100
Yaş
42
İl
İstanbul
Hayırlı akşamlar bi ürün hakkında fikrinizi öğrenmek istiyorum aktif olarak marolex axel 3000 kullanıyorum aracımda megane 4 2250 ml su koyuyorum köpük için fazlasıyla yetiyor ve artada kalıyor o açıdan ve malzeme kalitesinden yana lafım yok gayet güzel eksi olarak hem çok yer kapılıyor hemde kuzenim titocar dan galiba polhamın köpük yapıcısını almış https://titocar.com.tr/titocar-kopuk-atan-pompa-sampuan-seti onun kini denedim hem basıncı çok çabuk oluyor daha az yoruyor hem de yoğunluğu marolexe göre daha iyi geldi hem yoğunluk hem de atım açısı olarak malzeme kalitesinden birşey diyemem marolexten kötü linkteki ürünü kullananlardan ricam yorum yapabilirmisiniz birde marolex kullanan varsa aynı sorunu yaşıyor musunuz
Hocam selamlar. Eski bir marolex 3000 kullanicisi olarak yorumlamak istedim. Marolex pompa ergonomi olarak baya kotudur alt hazne yuvarlak olmasi yukari dogru keskin bir daralma sebebiyle bilegi uzun kullanimda yorar. Pompanin icinden cikan orjinal nozullarin atım açılari baya dusuk oldugundan harici nozul almak gerekir. 3 litre olmasida ilk başta avantaj gibi gorunsede kullandikca icindeki kopuk-su karisimi azaldikca daha fazla hava basma gereksinimi yuzunden manuel kullanmak daha bir zorlaşır. Ben lastik pompasi ile kullanmama rağmen basınç kaybı canımı sıkardı. Sizin diğer pompanin cok cabuk basinc yapiyor demeniz de bu sebepten hacim daha az yani. Kisaca şimdi bir pompa alacak olsam kesinlikle ik2 alırım. 2 litre sedan bir araca rahatlikla yetiyor.
 

enesbkds

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
13 Nis 2025
Mesajlar
276
Beğeniler
688
İl
İstanbul
Hocam selamlar. Eski bir marolex 3000 kullanicisi olarak yorumlamak istedim. Marolex pompa ergonomi olarak baya kotudur alt hazne yuvarlak olmasi yukari dogru keskin bir daralma sebebiyle bilegi uzun kullanimda yorar. Pompanin icinden cikan orjinal nozullarin atım açılari baya dusuk oldugundan harici nozul almak gerekir. 3 litre olmasida ilk başta avantaj gibi gorunsede kullandikca icindeki kopuk-su karisimi azaldikca daha fazla hava basma gereksinimi yuzunden manuel kullanmak daha bir zorlaşır. Ben lastik pompasi ile kullanmama rağmen basınç kaybı canımı sıkardı. Sizin diğer pompanin cok cabuk basinc yapiyor demeniz de bu sebepten hacim daha az yani. Kisaca şimdi bir pompa alacak olsam kesinlikle ik2 alırım. 2 litre sedan bir araca rahatlikla yetiyor.
evet daha çok suvlar için mantıklı olabilir ayrıca ik foam pro 2 kullananların yorumlarını rica edebilir miyim sizede yorumunuz için çok teşekkür ediyorum
 

emirhaneness

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,340
Beğeniler
6,693
İl
Gebze
Hocam selamlar. Eski bir marolex 3000 kullanicisi olarak yorumlamak istedim. Marolex pompa ergonomi olarak baya kotudur alt hazne yuvarlak olmasi yukari dogru keskin bir daralma sebebiyle bilegi uzun kullanimda yorar. Pompanin icinden cikan orjinal nozullarin atım açılari baya dusuk oldugundan harici nozul almak gerekir. 3 litre olmasida ilk başta avantaj gibi gorunsede kullandikca icindeki kopuk-su karisimi azaldikca daha fazla hava basma gereksinimi yuzunden manuel kullanmak daha bir zorlaşır. Ben lastik pompasi ile kullanmama rağmen basınç kaybı canımı sıkardı. Sizin diğer pompanin cok cabuk basinc yapiyor demeniz de bu sebepten hacim daha az yani. Kisaca şimdi bir pompa alacak olsam kesinlikle ik2 alırım. 2 litre sedan bir araca rahatlikla yetiyor.
Yaklaşık 2 seneden fazla süredir marolex kullanırım 1 yılı aşkın süredir manuel kullandım ne ağırlıktan bileğimde agrıma yaptı nede haznesi yüzünden basınç düşüklüğü yaşadım. Almadan önce cok araştırmıştım ik ile arasındaki farkları incelemiştim acık ara marolex daha iyidir benim gözümde. Atım acısı konusunda haklısınız onuda zamanında 30-40 tlye 110luk nozul alıp çözmüştüm